MOTOLOTTO TARDOR-HIVERN

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: MOTOLOTTO TARDOR-HIVERN

Entrada Autor: Eva » dt. ago. 11, 2009 6:41 pm

[quote user="Espia" post="86888"]:pc Jo també voldria afegir-me, dieume com ho haig de fer. Vull arribar al Nadal amb fons per celebrar-ho :brindis[/quote]
+1 ;)

Hijpanitat
Presentats
Entrades: 348
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm

Entrada Autor: Hijpanitat » dt. ago. 11, 2009 9:45 pm

[quote user="Mareta" post="86892"][quote user="Espia" post="86888"]:pc Jo també voldria afegir-me, dieume com ho haig de fer. Vull arribar al Nadal amb fons per celebrar-ho :brindis[/quote]
+1 ;)[/quote]

El departament de jocs i apostes d'Hijpanitat informa que a partir de la nova tanda de sortejos, s'obrirà una nova aportació de capital i el joc de la MOTOLOTTO quedarà obert a tothom que hi vulgui participar.
Aixó serà coincidint amb la V KDD de MOTOTURISME.

En el seu moment s'obrirà el post corresponent. Gràcies.
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire

Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Entrada Autor: Bolero » dt. ago. 11, 2009 11:37 pm

A/A del departament de Jocs i apostes d'Hijpanitat:
Donat que possiblement no pugui estar a la KDD, en quant es digui el que hem de fer, si no us fa anar malament donaria els diners a l?Itaca perque us dongui la meva aportació. Alhora faig palès el meu interes per continuar
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Hijpanitat
Presentats
Entrades: 348
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm

Entrada Autor: Hijpanitat » dt. set. 08, 2009 1:43 pm

Ja tenim el resultat dels darrers 8 sortejos i els premis corresponents :( :( ...podria ser una
mica millor

Imatge

Imatge

i aqui posem l'estat de comptes actual

Imatge

aquest resultat ens deixa amb un saldo positiu de 27,88 €, o sigui 0,84 € de pot per a cada jugador.

Aprofitant la manca de liquidesa per a poder seguir jugant, obrirem una nova MOTOLOTTO per aquesta temporada.

Els jugadors interessats en seguir tindran a més dels 20 € que s'hauran d'aportar els 0,84 € que ja hi tenen.

Els nous jugadors que s'incorporin hauran d'aportar els 20,84 € per estar en igualtat de condicions amb els demés.

Si algun jugador no vol seguir se li retornaràn els 0,84€ en espècies (posiblement Aires de Terol o del Pirineu)

Obrirem un nou post on apuntar-se.
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire

Respon

Torna a “Cerveseta”