Mapa De Paper Vs Garmin

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Mapa De Paper Vs Garmin

Entrada Autor: Sergibuda » dl. set. 21, 2009 3:15 pm

[youtube]taRPwYe1EYA[/youtube]
sergibuda

they called me an accident

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Mapa De Paper Vs Garmin

Entrada Autor: Albert G » dl. set. 21, 2009 3:33 pm

Deu ni do la promo de Garmin, molt espectacular :eyes , parlant del tema, jo sempre porto i faig servir el GPS (TomTom) i per si de cas el mapa ...... nomes per si de cas!!!!! :roll:
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dl. set. 21, 2009 4:47 pm

No està malament,m´agrada´t.Jo ,diguem antiqüat,prefereixo
el mapa de paper,queda mes rutero.I si em perdo?,una paradeta
i sempre hi ha algún bon "hombre del lugar" per preguntar,així
aprofites per fer la paradeta :lol:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. set. 21, 2009 5:08 pm

[quote user="Oscar" post="90832"]No està malament,m´agrada´t.Jo ,diguem antiqüat,prefereixo
aprofites per fer la paradeta :lol:[/quote]

Encara que fa poc que faig servir gps, jo també prefereixo el mapa.
Mirant un mapa és més fàcil situar-te geogràficament i desenvolupa el sentit de la orientació ;)

Steelman
Presentats
Entrades: 14817
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. set. 21, 2009 5:37 pm

Jo tinc GPS i n´estic molt content pero..

Pots anar per el mon sense perdre't amb un mapa de paper i sense GPS
No pots anar per el mon sense perdre't amb un gps sense mapa de paper ;)

Un GPS sense un mapa del paper al costat no serveix de masa ;)
Ex ...moltes coses

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » dl. set. 21, 2009 8:28 pm

L'Steelman ho ha explicat molt bé. Ho reforço dient que si me "condemnessin" a disposar només de mapa de paper o GPS, sens dubte triaria el mapa.

Per a mi el GPS funciona, sobre tot, per trobar adreces un cop ets a un poble, més en ciutat i fantàstic en gran ciutat.

El GPS et pot portar de Girona a Moscou (surti a la dreta, ..., entri a la rotanda, ...) però sense un mapa de paper no sabràs mai on ets.

A10, :D

PD: Edito per dir que, malauradament, els mapes de paper no avisen dels [strike]radars[/strike] amics d'en Pere.
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 21, 2009 8:34 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Sergibuda
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dt. set. 22, 2009 11:10 am

Jo no faig servir GPS i no m'agrada, tot i que li trobo la utilitat en cas de buscar una adreça en una ciutat, trobar una gasolinera quan vas apurat, descobrir radars... Però crec que amb el GPS et perds moltes coses per culpa d'anar mirant la pantalleta o estar pendent del que et diu. A més, qui no ha descobert un lloc encantador o un restaurant insuperable a causa d'haver-se perdut? No és divertit desplegar el mapa en un creuament de carreteres i començar a discutir si estem en un indret o en un altre per acabar descobrint uns quants quilòmetres més tard que ni un ni l'altre teníem raó?
sergibuda

Steelman
Presentats
Entrades: 14817
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. set. 22, 2009 11:22 am

Ahir estava pensant en aixo...
Com vaig dir tinc GPS i m´agrada pero si tinc un mapa.

Pero volria precisar el qeu vaig dir l´altre dia
steelman ha escrit:Pots anar per el mon sense perdre't amb un mapa de paper i sense GPS
No pots anar per el mon sense perdre't amb un gps sense mapa de paper

Un GPS sense un mapa del paper al costat no serveix de masa
Amb un GPS no et perdras mai. sempre arribaras al lloc.
La diferencia es que amb el mapa, igual no aniras per on volies anar pero sempre sabras on estas mes o menys en tot moment
Amb el GPS no et perdras mai ..pero mai sabras on estas.

Jo crec que els dos complementats son IDEALS ;)
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. set. 22, 2009 11:28 am

Jo amb moto faig servir un mapa de pagès. :ban

Si un dia em veieu amb moto amb Gps és perquè m'he tornat boig! :castell
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. set. 22, 2009 11:31 am

Bones!!!

Es més... el GPS se't pot espatllar, i el paper no! També prefereixo el paper per davant de tot, tot i que a vegades em faria falta un GPS per a grans ciutats, fora de les urbes... les indicaciones són prou bones per arribar on sigui!

Fins aviat!
Imatge

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dt. set. 22, 2009 2:20 pm

[quote user="sergibuda" post="90890"]Jo no faig servir GPS i no m'agrada, tot i que li trobo la utilitat en cas de buscar una adreça en una ciutat, trobar una gasolinera quan vas apurat, descobrir radars... Però crec que amb el GPS et perds moltes coses per culpa d'anar mirant la pantalleta o estar pendent del que et diu. A més, qui no ha descobert un lloc encantador o un restaurant insuperable a causa d'haver-se perdut? No és divertit desplegar el mapa en un creuament de carreteres i començar a discutir si estem en un indret o en un altre per acabar descobrint uns quants quilòmetres més tard que ni un ni l'altre teníem raó?[/quote]

Perfecte Sergi ho has quadrat,jo no ho hagués dit millor .Totalment d´acord
és la màgia del paper,la paradeta,les voltetas,la cerveseta comentant el
tema,etc :bow
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. set. 23, 2009 9:28 am

Holaaaa,

Jo pensava com el Randy: un GPS? Per a que el vull?? Que no hi ha mapes??

Fins que un bon dia em vaig decidir a provar-ho, i ara el porto sempre, però mai com a eina única o de culte, si no com a complement i de consulta. No son poques les vagades que el GPS em diu “gira a la dreta” i a mi m’agrada mes girar a l’esquerra.

Penso que es una bona eina d’ajuda, complementària i prou a un mapa, un ruta prevista o una sortida de diumenge que no saps a on acabaràs.

:cool: :cool: :cool:
Sort,

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. set. 23, 2009 10:28 am

Doncs jo us explico el meu punt de vista, que és que per a mí les dos opcions són complementàries, i una no pot sustituir l'altra completament, i per tant el debat en si mateix de si una opció o l'altre el considero banal.

Quan estàs a Bagà i has d'anar a Sant Joan de les Abadeses, mires el mapa i veus que baixes a Guardiola, trenques cap a la Pobla, i d'allà a Campdevànol, baixes a Ripoll i St. Joan... Molt bé el mapa, claríssim.
A més, totalment d'acord amb en Sergi, gràcies a no duur navegador i perdrem, aquest estiu vaig fer una ruteta d'un dia que va ser una experiència mística que no la canvio per una setmana de creuer -tinc pendent la crònica, ja ho sé-.

Quan estàs a Rubí i has d'anar al carrer les magnolies nau 7, sector 5, carrers E-D pol. ind. cancolló, de santa perpetua... flipes perquè resulta que has d'agafar la B-30 i incorporarte a la AP-7 direcció girona, sortir a MOllet, i anar per la Cnosequè que va a Mataró... en fí, que no és per persones humanes tota l'àrea merdosa aquesta. Imprescindible el navegador... o què dir de trobar segons quin carrer a Barna.
Aquí hi haurà el setciències que dirà, jo ja sé anar a tal lloc, no em cal... molt bé, xaval, doncs ara ves i t'estàs 2 hores a l'AP7 perquè està bloquejada per un accident d'un camió, i saps anar però només per un lloc, per a mí és imprescindible el navegador.
També quan acompanyo o vaig a buscar a algú a l'aeroport, que això passa més o menys cada 8 mesos, com que està ple d'obres mai vas pel mateix lloc, i anar, mira, però tornar.... és per flipar.

Un nou aspecte és la planificació de rutes mitjançant l'ordinador, això és comú tant als mapes com als navegadors, és una eina impagable, si el navegador em permet carregarli aquesta ruta, doncs és una ajuda que em complementa la informació del mapa i permet una conducció més relaxada quan arribes a grans nusos viaris.

Jo trobo que el mapa és imprescindible, per la visió de conjunt que et dona, perquè és consultable a qualsevol lloc i si el complementes amb un navegador genial.

Això si, estaria bé que no calgués un coeficient intelectual superior a 170 per entendre com s'han de plegar els mapes .... Hos&$%$/&% Pu$&%&síiiiima.... Aviam quan inventen els mapes auto inflables o autoplegables.
-----------

Sergibuda
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dc. set. 23, 2009 11:06 am

Està claríssim que per treballar o fer encàrrecs el GPS està de conya, però jo em referia al mototurisme.
sergibuda

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dj. set. 24, 2009 10:21 am

[quote user="Oscar" post="90832"]No està malament,m´agrada´t.Jo ,diguem antiqüat,prefereixo
aprofites per fer la paradeta :lol:[/quote]

vigila amb els hombres del lugar que als pobles hi ha molt catxondo avorrit pensant com pot liarli la troca a algun pixapi :lol: :lol: :lol:
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Respon

Torna a “Cerveseta”