LES TURBO ROTONDES
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Re: LES TURBO ROTONDES
No ho habia vist mai això jo pensaba que no més hi habia el colacao turbo i el super turboman, però això de les turborotondes és nou per mi.
Es curiós, i ho trobo bastan acertat.
:roll:
Es curiós, i ho trobo bastan acertat.
:roll:
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Dons desprès de mirar-ho, :shock: sembla que realment funciona!!!! :D
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Interesant.
Sembla que pot funcionar
Sembla que pot funcionar
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
No sembla pas mala idea, no...
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Jo n’he vist alguna, i hi he circulat, diria que va ser per anglaterra, i la veritat es que totes tindrien que ser així, evitarien el 98% dels incidents que s’hi produeixen, segur.
Aquí, com som bastant mes espavilats, no ens fa falta aquesta mena de rotondes per tontos, segur que no les implantes per això, però son un invent genial.
:roll: :roll: :roll:
Jo n’he vist alguna, i hi he circulat, diria que va ser per anglaterra, i la veritat es que totes tindrien que ser així, evitarien el 98% dels incidents que s’hi produeixen, segur.
Aquí, com som bastant mes espavilats, no ens fa falta aquesta mena de rotondes per tontos, segur que no les implantes per això, però son un invent genial.
:roll: :roll: :roll:
Sort,
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
A primer cop d'ull fa bona fila, però nomès serviria per a rotondes particulars, on hi ha una ruta majoritaria i habitual.
Però si els cuatre carrers son principals i de dos carrils... A mès a nosaltres anant en moto.. encara tindrien mès opcions a recaptar amb aquestes continues pintades...
Jo crec que aquestes serien utils, en aquells llocs on les rotondes son quasi innecessaries i absurdes, i en comptes de treure-les i fer una intersecciò amb un stop o un ceda com sempre, inventen les turbo rotondes, com ens agrada complicar-nos la vida a vegades...
Però si els cuatre carrers son principals i de dos carrils... A mès a nosaltres anant en moto.. encara tindrien mès opcions a recaptar amb aquestes continues pintades...
Jo crec que aquestes serien utils, en aquells llocs on les rotondes son quasi innecessaries i absurdes, i en comptes de treure-les i fer una intersecciò amb un stop o un ceda com sempre, inventen les turbo rotondes, com ens agrada complicar-nos la vida a vegades...