Madrid 2016
Moderador: Airald
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
- Super_coco
- Presentats
- Entrades: 383
- Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
- Ubicació: l'Aldea (Tarragona)
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: Madrid 2016
[quote user="Panotxa" post="91946"]
[/quote]
Jo també els saludo, i no us desanimeu, queda encara el 2020.

Jo també els saludo, i no us desanimeu, queda encara el 2020.

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Sagal" post="91951"]
Jo també els saludo, i no us desanimeu, queda encara el 2020.[/quote]
Amb una mica de sort...al 2020 ja son les primeres en que Catalunya pot participar en uns jocs.
Jo també els saludo, i no us desanimeu, queda encara el 2020.[/quote]
Amb una mica de sort...al 2020 ja son les primeres en que Catalunya pot participar en uns jocs.
Ex ...moltes coses
- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
No te desperdici, algunes opinions dels lectors del Mundo:
-Veo con tristeza que hay mucho español que se alegra de la derrota de Madrid. ¡Qué pena de gente y que mala es la envidia! Tarde o temprano Madrid tendrá su Juego Olímpicos. ¡¡¡VIVA MADRID Y VIVA ESPAÑA!!!
-Resultado normal y lógico. Madrid no tiene playa. A los brasileños nunca se les hubiera ocurrido organizar unos juegos en Brasilia y aquí tampoco se nos debería de haber ocurrido semejante locura. Vaya...., vaya..., aquí no hay playa!
-ANDALUCIA CON RIOO!! En Sevilla teníamos hasta el Estadio construido, pero como no teniamos alcalde del PP, en la época de Aznar, el COE decidió Madrid.... Pues ya van dos.... Nunca lo conseguireis. Por cierto la próxima vez que hagais un video sobre Madrid, poned un chotis, dejad el flamenco pa los q los sentimos...
-Desde Catalunya.... por rotacion de continentes , las proximas olimpiadas son para Madrid... nunca se han celebrado en Africa !!!!!!!!
-Hay que ver la envidia que tienen los nacionalistas tanto de 'El mejor club del siglo XXI' como de la capital de un verdadero pais como es España. A diferencia de vosotros, Madrid se siente orgullosa de haber representado a toda la nación española. Porque estamos unidos y no nos creemos una nacion independiente. Vosotros seguid pidiendo la independencia que cuando no invierta en vosotros ni el tato potato bien que nos pedireis dinero. Que gracioso es que vosotros, patéticos, nos llameis fachas.
Aquest es l'enllanç n'hi ha de molt bons.
http://www.elmundo.es/especiales/2008/1 ... /foro.html
Salut
-Veo con tristeza que hay mucho español que se alegra de la derrota de Madrid. ¡Qué pena de gente y que mala es la envidia! Tarde o temprano Madrid tendrá su Juego Olímpicos. ¡¡¡VIVA MADRID Y VIVA ESPAÑA!!!
-Resultado normal y lógico. Madrid no tiene playa. A los brasileños nunca se les hubiera ocurrido organizar unos juegos en Brasilia y aquí tampoco se nos debería de haber ocurrido semejante locura. Vaya...., vaya..., aquí no hay playa!
-ANDALUCIA CON RIOO!! En Sevilla teníamos hasta el Estadio construido, pero como no teniamos alcalde del PP, en la época de Aznar, el COE decidió Madrid.... Pues ya van dos.... Nunca lo conseguireis. Por cierto la próxima vez que hagais un video sobre Madrid, poned un chotis, dejad el flamenco pa los q los sentimos...
-Desde Catalunya.... por rotacion de continentes , las proximas olimpiadas son para Madrid... nunca se han celebrado en Africa !!!!!!!!
-Hay que ver la envidia que tienen los nacionalistas tanto de 'El mejor club del siglo XXI' como de la capital de un verdadero pais como es España. A diferencia de vosotros, Madrid se siente orgullosa de haber representado a toda la nación española. Porque estamos unidos y no nos creemos una nacion independiente. Vosotros seguid pidiendo la independencia que cuando no invierta en vosotros ni el tato potato bien que nos pedireis dinero. Que gracioso es que vosotros, patéticos, nos llameis fachas.
Aquest es l'enllanç n'hi ha de molt bons.
http://www.elmundo.es/especiales/2008/1 ... /foro.html
Salut
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Potser quan hi hagi verdadera democràcia a ep.panya els hi donaran uns jocs olimpics... mentre no deixin manifestarse a la gent amb llibertat i segueixin protegint a partits feixistes (falanges i similars), mai entendran el que es ser un pais normal.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
me RIO de la corazo-NADA !!!!!!!!! moito obrigado O'Rei Pelé !!!!!!

Xurrumeka l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 02, 2009 11:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Barcelona 92 - Madrid 0
- Sagal
- Presentats
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Em sembla que els hi han tret un bon pès del damunt, a aquests de Madrid i d´Espanya. :tremolant

- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
[quote user="Gs12 red" post="92103"]Em sembla que els hi han tret un bon pès del damunt, a aquests de Madrid i d´Espanya. :tremolant[/quote]
No m'agrada alegrar-me de les desgracies dels altres, però GS12red tens tota la raó. Sobretot als catalans ens han tret un bon pés del damunt. T'imagines que encara haguessim de finançar uns jocs olimpics als ep.panyols???. Jo si m'ho imagino, i es per això i per rés més que brindaria amb cava. Ho sento pels de madrit, però estic content que no hagin tingut aquests jocs. POtser els hi donará alguna cosa en qué pensar.... o no????
No m'agrada alegrar-me de les desgracies dels altres, però GS12red tens tota la raó. Sobretot als catalans ens han tret un bon pés del damunt. T'imagines que encara haguessim de finançar uns jocs olimpics als ep.panyols???. Jo si m'ho imagino, i es per això i per rés més que brindaria amb cava. Ho sento pels de madrit, però estic content que no hagin tingut aquests jocs. POtser els hi donará alguna cosa en qué pensar.... o no????
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
A mi em sembla que això de les Olimpiades de Madrid, ja va neixer una mica fora de lloc, un repte personal del Gallardón i un nou fracàs personal, crec que èll mateix al fons s´en alegra , no està la cosa ara per més despesses, tot i que Madrid s´ha convertit en una megapolis en tots els aspectes.
amb aixó de les olimpiades , Jo que llavors viatjava per negoci per tot Espanya, sempre deien que els jocs de BCN 92 eren les olimpiades espanyoles i les sentien com a propies, el que feia que tinguessis una satisfacció agre-dolça
Pero potser abans les " coses " de Catalunya es veien d´una altre manera a les Espanyes, sense la crispacio d´avui dia...... :twisted: :twisted:
amb aixó de les olimpiades , Jo que llavors viatjava per negoci per tot Espanya, sempre deien que els jocs de BCN 92 eren les olimpiades espanyoles i les sentien com a propies, el que feia que tinguessis una satisfacció agre-dolça
Pero potser abans les " coses " de Catalunya es veien d´una altre manera a les Espanyes, sense la crispacio d´avui dia...... :twisted: :twisted:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 04, 2009 11:43 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Aqui hi ha una enquesta sobre el tema (i no és del Randy)
Ha de presentar Madrid candidatura per al 2020?
De moment, 75% NO
www.lavanguardia.es
Ha de presentar Madrid candidatura per al 2020?
De moment, 75% NO
www.lavanguardia.es
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Sagal
- Presentats
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
La del 2916 si Deu vol la penso veure. :mrgreen:
Joan XT l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 09, 2009 9:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93