Avui Tenia Feina.......
Moderador: Airald
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Super_coco
- Presentats
- Entrades: 383
- Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
- Ubicació: l'Aldea (Tarragona)
Re: Avui Tenia Feina.......
Aquesta Maria s'esta fent important, pronte tindrem que demanar una instancia per poder parlar-li :ksss

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7664
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Si que pixes alt, noia....ara t'haurem de parlar de vostè?????
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
En quan vulguis et parlarem tots de vostè, però no pas per les companyies que ens ensenyes per aquí, al menys per part meva.
Entre d’altres coses et puc dir que el mes suau es que es de Reus!!!
:shock: :shock: :tremolant
En quan vulguis et parlarem tots de vostè, però no pas per les companyies que ens ensenyes per aquí, al menys per part meva.
Entre d’altres coses et puc dir que el mes suau es que es de Reus!!!
:shock: :shock: :tremolant
Sort,
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Doncs Maria jo m'estimo més abraçarme amb tu que amb ell, que vols que et digui

- Xurrumeka
- Presentats
[quote user="Albert" post="93096"] però no pas per les companyies que ens ensenyes per aquí[/quote]
ostres Albert........no m'ho tinguis en compte !!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:
ostres Albert........no m'ho tinguis en compte !!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Xurrumeka
- Presentats
[quote user="Sagal" post="93105"]Doncs Maria jo m'estimo més abraçarme amb tu que amb ell, que vols que et digui[/quote]
carai, és tot un detall !!!!!! ;) ;) ;)
carai, és tot un detall !!!!!! ;) ;) ;)
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
a mi el benach m'ha dit: ostia!! ahir vaig estar amb la xurrumeka :D
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Xurrumeka
- Presentats
[quote user="Atramuntanat" post="93110"]a mi el benach m'ha dit: ostia!! ahir vaig estar amb la xurrumeka :D[/quote]
òsti, quedo parada fins on arriben les xarxes atramuntanades........ :eyes :eyes :eyes
òsti, quedo parada fins on arriben les xarxes atramuntanades........ :eyes :eyes :eyes
Xurrumeka l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 14, 2009 9:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Caria Xurrumeka!!
Es mes per el carrec que te , que per la persona en questio.
Els de Reus el coneixem be i el veiem força sovint. :enfadat
Es mes per el carrec que te , que per la persona en questio.
Els de Reus el coneixem be i el veiem força sovint. :enfadat
Ex ...moltes coses
- Xurrumeka
- Presentats
[quote user="Steelman" post="93113"]Els de Reus el coneixem be i el veiem força sovint. :enfadat[/quote]
bé, ja m'explicareu tú i l'Albert què us ha fet..... :mrgreen: :mrgreen:
bé, ja m'explicareu tú i l'Albert què us ha fet..... :mrgreen: :mrgreen:
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
està bé,
però el rècord de representació institucional el tinc jo, de moment: :lol: HONDA satisfacción
però el rècord de representació institucional el tinc jo, de moment: :lol: HONDA satisfacción
-----------
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Qui és aquest :enfadat que hi ha al costat de la Xurrumeca???
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 14, 2009 2:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Per ser la segona autoritat del meu país..... escabellat i amb la corbata tacada :evil: :evil: :evil: :evil: la seva imatge com a representant del que representa te molt que desitjar. :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat
Sort que al seu costat hi surt la Xurrumeca que arregla la foto :D :D :D :D :D
Vsssssss
007
Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 14, 2009 9:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
[quote user="James Bond" post="93163"]Per ser la segona autoritat del meu país..... escabellat i amb la corbata tacada :evil: :evil: :evil: :evil: la seva imatge com a representant del que representa te molt que desitjar. :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat
Vsssssss
007[/quote]
Anava a dir el mateix: si aquesta persona és qui representa la sobiranía del poble Català, com a President del seu Parlament, no vull pensar si aquesta foto caiguès a mans d'algun membre d'allò que un altre ha anomenat "la caverna mediàtica"... :shock: :shock:
Totalment d'acord també en que la María és, de bon troç, lo millor de la foto, i amb diferència. :ksss :ksss
Vsssssss
007[/quote]
Anava a dir el mateix: si aquesta persona és qui representa la sobiranía del poble Català, com a President del seu Parlament, no vull pensar si aquesta foto caiguès a mans d'algun membre d'allò que un altre ha anomenat "la caverna mediàtica"... :shock: :shock:
Totalment d'acord també en que la María és, de bon troç, lo millor de la foto, i amb diferència. :ksss :ksss
- Heavy1987
- Presentats
- Entrades: 370
- Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm
La gent que porta ducati es mouen amb els peixos grossos jajajajajajaja.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Aiii Xurrumeka...
Ara a mès de preguntar-te quina hora és? què t'haurem de preguntar.? Com va l'estatut? amb qui pactaran a la seguent legislatura si es torna donar el mateix cas?
No és potser el que hagi fet, si no el que no ha fet. Que equival al que ha fet al fi i al cap.
En fi, jo et serè sincer, no és bò barrejar politica amb motos, bè, millor dit, no es pot barrejar politica amb res mès que amb ella mateixa.
Poder, manipulacions, interessos, amb mès grau o menys de cada cosa, sobretot amb aquest trio, que tal sols s'aguanten la cadira un a l'altre.
Jo he de reconeixer que he estat temptat de penjar algunes fotos, inclus a vegades he tingut moltes ocasions de fer-me n'hi mès. Inclus he sopat una vegada amb un grup de personalitats bastant mès importants, i me n'he estat de comentar, mès que en els cercles mès intims (jo pels meus webs m'hi vaig plantar amb vestimenta semi-motera per ajudar una mica a treure el tema i punts pels motards, però en van sortir d'altres, tambè interessants per a mi i majoria).
Vaja, que no ho tornis a fer, apa ja ho he dit. :twisted: I si mès no la proxima vegada li poses bè aquests cuatre cabells mal possats, ja no et dic de treure-li la taca de la corbata, pq seria massa feina. :twisted: :twisted:
Ara a mès de preguntar-te quina hora és? què t'haurem de preguntar.? Com va l'estatut? amb qui pactaran a la seguent legislatura si es torna donar el mateix cas?
No és potser el que hagi fet, si no el que no ha fet. Que equival al que ha fet al fi i al cap.
En fi, jo et serè sincer, no és bò barrejar politica amb motos, bè, millor dit, no es pot barrejar politica amb res mès que amb ella mateixa.
Poder, manipulacions, interessos, amb mès grau o menys de cada cosa, sobretot amb aquest trio, que tal sols s'aguanten la cadira un a l'altre.
Jo he de reconeixer que he estat temptat de penjar algunes fotos, inclus a vegades he tingut moltes ocasions de fer-me n'hi mès. Inclus he sopat una vegada amb un grup de personalitats bastant mès importants, i me n'he estat de comentar, mès que en els cercles mès intims (jo pels meus webs m'hi vaig plantar amb vestimenta semi-motera per ajudar una mica a treure el tema i punts pels motards, però en van sortir d'altres, tambè interessants per a mi i majoria).
Vaja, que no ho tornis a fer, apa ja ho he dit. :twisted: I si mès no la proxima vegada li poses bè aquests cuatre cabells mal possats, ja no et dic de treure-li la taca de la corbata, pq seria massa feina. :twisted: :twisted:
- Xurrumeka
- Presentats
[quote user="Vendetta" post="93174"]Vaja, que no ho tornis a fer, apa ja ho he dit. :twisted: I si mès no la proxima vegada li poses bè aquests cuatre cabells mal possats, ja no et dic de treure-li la taca de la corbata, pq seria massa feina. :twisted: :twisted:[/quote]
Sempre pots recórrer a la meva tàctica; quan no m'agrada un post o em carrega per plasta, o no m'interessa, simplement no l'obro i llestos.
Apa, ja ho he dit. :enfadat :enfadat
Sempre pots recórrer a la meva tàctica; quan no m'agrada un post o em carrega per plasta, o no m'interessa, simplement no l'obro i llestos.
Apa, ja ho he dit. :enfadat :enfadat
Xurrumeka l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 15, 2009 9:09 am, en total s’ha editat 1 vegada.
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!