ATROPELLAT

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
VicBo
Presentats
Entrades: 130
Membre des de: ds. ago. 29, 2009 8:35 pm

Re: ATROPELLAT

Entrada Autor: VicBo » dj. nov. 05, 2009 11:37 pm

Gràcies a tots pel vostre suport!
El meu fill em diu que us doni les gràcies pel voste interès. Però està molt cabrejat amb la dona que es va salta el ceda doncs em diu que en tot moment va estar pendent dels danys que tenia el seu cotxe i mai es va interessat per ell malgrat que l'havia atropellat.
Avui ja ha anat a cole però encara li fan mal les cervicals, les costelles i el peu.
Espero que un dia vingui a una sortida i el pogueu coneixer, només té 14 anys però és un crac!.
Salut a tots!

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7663
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. nov. 06, 2009 7:23 pm

[quote user="VicBo" post="95450"]Gràcies a tots pel vostre suport!
El meu fill em diu que us doni les gràcies pel voste interès. Però està molt cabrejat amb la dona que es va salta el ceda doncs em diu que en tot moment va estar pendent dels danys que tenia el seu cotxe i mai es va interessat per ell malgrat que l'havia atropellat.
Avui ja ha anat a cole però encara li fan mal les cervicals, les costelles i el peu.
Espero que un dia vingui a una sortida i el pogueu coneixer, només té 14 anys però és un crac!.
Salut a tots!
[/quote]

Que es vagi millorant, i que no tingui pressa que hi ha més dies que llonganisses. ;)

Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Entrada Autor: Cabirol » dv. nov. 06, 2009 10:35 pm

manalegro mol que el teu fill es vaji recuperant, haurem de anar mes amb compte `per no tornar-hi , SALUD VVVVVVVSSSSSSSS

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » ds. nov. 07, 2009 8:54 am

Aquesta canalla, es recupera molt ràpid sort ni ha.
ImatgeImatge

Respon

Torna a “Cerveseta”