Gràcies a tots pel vostre suport!
El meu fill em diu que us doni les gràcies pel voste interès. Però està molt cabrejat amb la dona que es va salta el ceda doncs em diu que en tot moment va estar pendent dels danys que tenia el seu cotxe i mai es va interessat per ell malgrat que l'havia atropellat.
Avui ja ha anat a cole però encara li fan mal les cervicals, les costelles i el peu.
Espero que un dia vingui a una sortida i el pogueu coneixer, només té 14 anys però és un crac!.
Salut a tots!
ATROPELLAT
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 130
- Membre des de: ds. ago. 29, 2009 8:35 pm
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7663
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: ATROPELLAT
[quote user="VicBo" post="95450"]Gràcies a tots pel vostre suport!
El meu fill em diu que us doni les gràcies pel voste interès. Però està molt cabrejat amb la dona que es va salta el ceda doncs em diu que en tot moment va estar pendent dels danys que tenia el seu cotxe i mai es va interessat per ell malgrat que l'havia atropellat.
Avui ja ha anat a cole però encara li fan mal les cervicals, les costelles i el peu.
Espero que un dia vingui a una sortida i el pogueu coneixer, només té 14 anys però és un crac!.
Salut a tots![/quote]
Que es vagi millorant, i que no tingui pressa que hi ha més dies que llonganisses. ;)
Salut a tots![/quote]
Que es vagi millorant, i que no tingui pressa que hi ha més dies que llonganisses. ;)
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Re: ATROPELLAT
manalegro mol que el teu fill es vaji recuperant, haurem de anar mes amb compte `per no tornar-hi , SALUD VVVVVVVSSSSSSSS
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona