Fes-m'ho Per Catalunya

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Bloquejat
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Fes-m'ho Per Catalunya

Entrada Autor: Ra-mon » dl. feb. 21, 2011 8:40 am

Pacs, em sap greu si t'he ofès, no era la meva intenció. :kiss :kiss

Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Entrada Autor: Koper » dl. feb. 21, 2011 8:52 am

gastronomia, turisme, neumatics i benzina YEAH!
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dl. feb. 21, 2011 9:12 am

I Catalunya... i al que no li agradi...

Jo tambe estic fart d'haver d'aguantar cada dia com em donen pel cul.
Vull viure PLENAMENT en català.

Per mi AQUEST i QUALSEVOL altre forum es per reivindicar. Per que es a les coses de la vida quaotidiana on es posen els granets de sorra... Jo dic que en aquesta vida un s'ha de definir. La majoria de politics NO es defineixen. El poble s'ha de definir.

Dixit.

Brum-brum
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Brum-brum » dl. feb. 21, 2011 9:49 am

Com a creador del fil m'agradaria dir quelcom.

Per mi no es un fil de polític, sino un fil d'una iniciativa popular sense filiació política que jo conegui, en cap moment es parlar del partir polític X, Y o Z, i crec que en cap moment s'ha defensat ni esmentat cap polític, el que vulgui que passi i signi i el que no, doncs es senzill que passi de puntetes o que no li faci cas, es lliure de triar. En cap moment ha estat una taula rodona.

Per mi es tracta de internacionalitzar un sentiment que tenim alguns molt o pocs, desde el respecte i la convienvia.

Es com quant hi ha un post del Sr. navarro, es un carrec "polític" no n'hauriem de parlar o un post del Sr. Toribo que és expedientat per un polític.
Brum-brum l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 21, 2011 9:54 am, en total s’ha editat 2 vegades.
[align=center]Imatge[/align]
[align=center]Objectiu: Dolimiten! - Objectiu: Grossglockner![/align]

Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Javihospitalet » dl. feb. 21, 2011 10:21 am

[quote user="Brum-brum" post="158778"]Com a creador del fil m'agradaria dir quelcom.

Per mi no es un fil de polític, sino un fil d'una iniciativa popular sense filiació política que jo conegui, en cap moment es parlar del partir polític X, Y o Z, i crec que en cap moment s'ha defensat ni esmentat cap polític, el que vulgui que passi i signi i el que no, doncs es senzill que passi de puntetes o que no li faci cas, es lliure de triar. En cap moment ha estat una taula rodona.

Per mi es tracta de internacionalitzar un sentiment que tenim alguns molt o pocs, desde el respecte i la convienvia.

Es com quant hi ha un post del Sr. navarro, es un carrec "polític" no n'hauriem de parlar o un post del Sr. Toribo que és expedientat per un polític.[/quote]

bo però crec que encara que sigui un simple comentari no és el fòrum correcte no???
Dóna't d'alta en un fòrum per a aquest tipus comentaris i posa-ho allà, aquí com ho repeteixen molts és un fòrum de MOTO i TURISME val :roll:

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dl. feb. 21, 2011 10:24 am

Estic amb en brum-brum... aixo es el dia a dia.
:lol:

Brum-brum
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Brum-brum » dl. feb. 21, 2011 10:39 am

bo però crec que encara que sigui un simple comentari no és el fòrum correcte no???
Dóna't d'alta en un fòrum per a aquest tipus comentaris i posa-ho allà, aquí com ho repeteixen molts és un fòrum de MOTO i TURISME val :roll:
Sensa anims de polemitzar més, tant ho puc fer jo com vosaltres :roll: sino voleu parlar de quelcom no cal que hi entreu.
[align=center]Imatge[/align]
[align=center]Objectiu: Dolimiten! - Objectiu: Grossglockner![/align]

Javihospitalet
Presentats

Entrada Autor: Javihospitalet » dl. feb. 21, 2011 10:42 am

Sensa anims de polemitzar més, tant ho puc fer jo com vosaltres :roll: sino voleu parlar de quelcom no cal que hi entreu.
a això em referia no cal que entris al fòrum per dir certes coses

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dl. feb. 21, 2011 11:03 am

En un Forum tothom és lliure de dir el que vulgui, no?
Sempre passa. Toques AQUEST tema hi han guspires... QUALSEVOL altre no...
Que hi ha algun problema?
Que tothom no diu el que li sembla aqui?
Que no es pot expressar un com vol?
No pot difundir les seves idees?
Si a algu no li agrada o discrepa, té el dret a dir-ho, no arecriminar-ho o que es busqui unaltre forum.
Que ja n'estem farts, sempre d'haver d'amagar la carta sota l'ala. Podem expressar-nos amb llibertat o no?
Algu te algun problema?
Que tot el que no és això esta ben vist o fa riure, i quan surt aquest tema la gent s'enutja? :enfadat
Ja esta be, home, ja esta be...

Salut!

Javihospitalet
Presentats

Entrada Autor: Javihospitalet » dl. feb. 21, 2011 11:14 am

fins a les grans democràcies hi Normes i Regles

També hi ha una porta per entrar i una altra per sortir no??

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dl. feb. 21, 2011 11:21 am

No parles clar.

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dl. feb. 21, 2011 11:21 am

[quote user="Fjodor" post="158787"]En un Forum tothom és lliure de dir el que vulgui, no?
Sempre passa. Toques AQUEST tema hi han guspires... QUALSEVOL altre no...
Que hi ha algun problema?
Que tothom no diu el que li sembla aqui?
Que no es pot expressar un com vol?
No pot difundir les seves idees?

Si a algu no li agrada o discrepa, té el dret a dir-ho, no arecriminar-ho o que es busqui unaltre forum.
Que ja n'estem farts, sempre d'haver d'amagar la carta sota l'ala. Podem expressar-nos amb llibertat o no?
Algu te algun problema?
Que tot el que no és això esta ben vist o fa riure, i quan surt aquest tema la gent s'enutja? :enfadat
Ja esta be, home, ja esta be...

Salut![/quote]

Mira Fjosor,tot aixó que dius,ho pots dir a casa teva o alli on et permetin dir.ho pero AQUI hi a uns administradors que son els encarregats que el forum vaigi bè i ells creuen i diuen que AQUI no s`ha de parlar de politica.
Quan es diu politica,no nomès vol dir partits politics,vol dir tot el relacionat amb la politica.
Si busques per internet,trobarás mès de un lloc om expresar els teus pensaments i si vols,descarregar la teva indignació per el que creguis convenient,pero com t`han dit abans : AQUI NO.
En cada lloc hi a unes normes,que t`agradin o no, s`han de complir i si no es cumpleixen,t`exposes a ser banejat.Que consti que aixó no es cap amenaça,jo no soc qui per amenaçar a dingú.Per descontat si fos per mi,ja ho estaries.
Sense acritut.
Bon dia.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Javihospitalet
Presentats

Entrada Autor: Javihospitalet » dl. feb. 21, 2011 11:26 am

[quote user="Fjodor" post="158789"]No parles clar.[/quote]

que et pots deixar anar per on vas entrar, més clar

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. feb. 21, 2011 11:28 am

[quote user="Geroni" post="158790"]
Mira Fjosor,tot aixó que dius,ho pots dir a casa teva[/quote]

Bon dia,

Anava a dir el que en Geroni ha escrit.

Em sembla que us heu equivocat de lloc. Si busqueu potser trobareu llocs millors per vosaltres que no pas aquí.

Per descomptat si entres a casa meva i comences a parlar de segons quins temes, no dures ni un minut i ja ets al carrer.

Aixo es el mateix i si no t'està be ja saps on es la porta.

Be, ara ja ens hem conegut, només dir-nos .. adéu

Vssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 21, 2011 11:28 am, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dl. feb. 21, 2011 11:30 am

Doncs ja esta. Passeu-vos-ho bé...
Això és la democràcia, fidel reflexe del que passa a la vida quotidiana.

Només una pregunta: he ferit algú? He fet quelcom mal fet? He "desobeït alguna norma?

:lol:

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. feb. 21, 2011 11:33 am

[quote user="Fjodor" post="158793"]Doncs ja esta. Passeu-vos-ho bé...
Això és la democràcia, fidel reflexe del que passa a la vida quotidiana.
:[/quote]

Tranquil, no et trobarem a faltar
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dl. feb. 21, 2011 11:35 am

Bufffff, mira que és fàcil i ho fem complicat eh?

Em sembla que no es tracta de si hi ha llibertat d'expressió o no, simplement es tracta de RESPECTE, respecte cap als srs. Moderadors-Administradors que simplement no volen que es parlin aquests temes en aquest forum de MOTOS.
I em sembla que el fet de que no vulguin no és pas ni perquè siguin d'ideas neutres o contraries (o potser si), em sembla que no volen perquè primerament com ja s'ha dit crec que aqui no toca, en segon lloc i pel què he anat observant en posts similars, sempre acaben amb polèmica, i en terçer lloc, perquè aqUesta polèmica provoca respostes "dures" o "brusques", que fins ara no havia vist mai aqui, i la veritat em sembla bastant trist que començin a sortir rossaments amb la gent per temes que no siguin relacionats amb el món de les dues rodes.
Jo amb aquest tema segurament puc ser el més radical de tots, he enviat el e-mail, però sincerament aquestes pica-baralles en obert i que poden arribar a allargar-se qualsevol dia en una sortida EM CANSEN!

Em sembla que no és pas tant difícil entendre la seva posició i complir-la, i encara diria més, aquest foro és lliure, i com qualsevol espai té unes normes, em sembla que si algú no hi està d'acord ja sap el què ha de fer, però prou ja de enfrentaments en obert, dia si, dia no, i de posar-los en compromisos, que l'únic que aconseguirem és perdre'hi tots.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dl. feb. 21, 2011 11:45 am

Esta molt be Trencaferro. Jo no he atacat ningu. A mi m'han silenciat, m'han amenaçat i m'han dit que me'n puc anar. Jo RESPECTO totes les posicions. Que jo m'EXPRESSI no significa que altres se sentin exclosos. En aquest cas es el seu problema, no el meu.
A en Bond i Geroni, i els que siguin, no els hi he dit res personal, ni els he atacat ni res. Els respecto profundament, com a tothom. Només he expressat unes idees. Punt. Si consideren que m'han de "banejar" o el que sigui, que fotin el que vulguin. A mi rai... jo tampoc els trobare a faltar, com simpaticament diuen.
Si Steelman, o Randy (que em cauen de collons i considero que son gent oberta) consideren que no hi tinc dret a ser-hi, suposo que ja m'ho diran...
Ja vaig dir en el seu dia per què em vaig registrar al Forum. Suposo que, com he llegit d'altres, igual que jo.
Curiós: Hi ha membres amb avatars molt explícits i no se'ls diu res?...

En fi, que ja ho veieu...

Salut a tothom... tambe als banejadors i nostàlgics... :cerv
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 21, 2011 11:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. feb. 21, 2011 12:26 pm

TANCO EL FIL.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Fjodor
Presentats