Després De Una Central Nuclear Queda Això....

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Després De Una Central Nuclear Queda Això....

Entrada Autor: Geroni » dl. des. 12, 2011 9:01 am

El més curiòs Carles es que aquest famos deficit ja existia abans de introduir la fotovoltaica. :enfaduu :enfaduu
Les elctriques sempre han fet el que han volgut amb els reus de la electricitat i no en tenen mai prou,sino fixeus.se amb els resultats a cada fí any.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Geroni
Presentats

Entrada Autor: Geroni » ds. gen. 07, 2012 9:40 pm

Desprès de uns dies de descans :twisted: ,us deixo un enllaç de com queden els camps a Fukushima,per pensar.ho un rato i adonar.se del daltavall que porta i portará aquest accidenta la nostra i futures generacions.
I per descomptat,no s' explica mai tot ell que s' auria de explicar :cool:

http://malcolmallison.lamula.pe/2012/01 ... olmallison
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. gen. 08, 2012 12:25 am

Aqui podeu veure el Google Street View de Prypiat 25 anys després:

http://maps.yandex.ru/-/CBelmZ3b

També per pensar-s'ho. :(

Explicació i fonts:

http://www.rusadas.com/2011/04/stree...e-prypiat.html
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Geroni
Presentats

Entrada Autor: Geroni » dg. gen. 08, 2012 12:43 am

Randy:en el enllaç explicació..... sur que no es troba la pagina. :-o

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. gen. 08, 2012 12:46 am

La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dg. gen. 08, 2012 12:50 am

Hola,

Sincerament penso que tots teniu raons importants per opinar en favor i en contra, i segurament tots ho conneixeu millor que jo tot aquest tema.

M’agrada el que ha dit el Ramon: “El que està molt clar és que tots volem tenir una natura més neta, menys contaminació però que a la vegada no ens volem estar de res: volem estar calentets a l'hivern i fresquets a l'estiu ... i això és antinatural” i hi estic molt d’acord.

També vull dir-vos que no cal anar a les nuclears per veure tot el mal que podem fer. A Tarragona hi ha un important poligon d’empresses químiques que poc a poc estan desmantelant. En el seu moment pasava per ser un dels més importatns d’Europa.
Ja fa un grapat d’anys que hi va haver un incendi en una tuberia que no varen poder apagar d’inmediat. Aquella nit molta gent va anar a dormir a fora de la provincia, aconsellada per els seus familiars i amics que treballaven en alguna de les empresses properes a la del incendi...

Mai no es va saber exactament quin abast hauria pogut tenir l’explosió de una de les grans bombones que hi havia a prop de la flama que cremava, però els més agoserats aseguraben que hauria pogut sesaparixer tot en 30 o 40 kilometres al voltant....

Hi ha res de segur avui en dia? Quantes son les activitats que no son perilloses en principi... i a la llarga es demostren perjudicials per a la nostra propia salut?

:cry: :cry: :cry:
Sort,

Geroni
Presentats

Entrada Autor: Geroni » dt. gen. 24, 2012 10:30 am

La gent es pot pensar que poc a poc tot torna a la normalitat,pero els de dalt,nomes ens espliquen el que volen o que volem escoltar:

Aumenta la radiactividad en torno a la central de Fukushima-1
TOKIO, 24 Ene. (EUROPA PRESS) -

La Compañía Eléctrica de Tokio (TEPCO) ha informado de que los niveles de radiactividad en torno a la accidentada central nuclear de Fulkushima-1 han aumentado debido a la recuperación de la actividad humana en la zona.

TEPCO ha estado midiendo la cantidad de sustancias radiactivas liberadas a la atmósfera desde el accidente, ocurrido el pasado 11 de marzo como consecuencia del terremoto y el posterior tsunami, según informa la cadena NHK.

Después del accidente, la radiactividad en torno a la central era de 800 billones de becquerelios por hora. Desde entonces, los niveles han ido en descenso. Así, a finales de 2011 eran de 60 millones de becquerelios por hora, aunque en enero se ha registrado un repunte hasta los 70 millones de becquerelios por hora.

Al parecer, la contaminación se concentra en los alrededores del reactor número dos. Según TEPCO, la causa es la presencia de operarios de la compañía para instalar un fibroscopio óptico que facilite su desmantelamiento.

http://www.europapress.es/sociedad/medi ... 82820.html

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 24, 2012 12:19 pm

l'altre dia sortia per la tele un dirigent Japones bebent aigua de una font de Fukushima :eyes :eyes :eyes
Imatge

Geroni
Presentats

Entrada Autor: Geroni » dt. gen. 24, 2012 12:51 pm

[quote user="Kpeps" post="190121"]l'altre dia sortia per la tele un dirigent Japones bebent aigua de una font de Fukushima :eyes :eyes :eyes[/quote]
Pues aqui un presentador de la TV japonesa que va oferir a menjar aliments de Fukujima.....ja te leucemia. :cool:

la RTL alemana se hace eco de lo comentado de la estrella televisiva (un inocentón de cuidado, como la que está al lado) de Jp que se ofreció a comer alimentos de Fukushima para demostrar lo cojonudos que son.
El pobre hombre ya tiene una leucemia aguda. De todo lo que he pateado no he visto que ningún directivo de TEPCO haya predicado con el mismo ejemplo, como sería de esperar...-como los de aquí-)

[img align=left]http://enenews.com/wp-content/uploads/2011/11/4679.jpg[/img]

http://enenews.com/german-tv-japan-tv-s ... duce-video

Geroni
Presentats

Entrada Autor: Geroni » dt. gen. 24, 2012 1:09 pm

Us recomano que llegiu aquest escrit sobre les nuclears,veureu la farsa que es porten les Electriques amb els preus de la electricitat:

http://jumanjisolar.com/2012/01/apostil ... arona.html

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dj. gen. 26, 2012 3:21 pm

Jo penso que el principal perill està en un atac premeditat contra les instal.lacions. Imagineu-vos un avió directe contra l'edifici de contenció. Personalment (i molt personalment) el que m'alegra es que tendim a deixar de banda l'ús del petroli, amb els repercusions "socio-religioses" que aixo representa. Llavors ja podran tancar l'Estret d'Ormuz i el Canal de Suez quan els surti de la pera.

Jordi "Prony"

Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Entrada Autor: Xepe71 » dj. gen. 26, 2012 3:43 pm

De fet lo més xungo que pot passar a una central nuclear (que caigui una avioneta a l'edifici de Contenció està previst) és l'error humà. Per una banda a l'hora d'operar amb ella; i per l'altra, les ànsies de fer negoci i de no invertir lo necessari en manteniment i millores de la Central. Lo pitjor de tot és que els fallos grossos ja estan contemplats (l'avioneta, que rebenta el reactor, que es trenquen les preses de Flix, Ribaroja i Mequinença alhora...) i que són els petits i aparentment inofensius els que acaben fent més dany!

En el món eòlic això està documentat, i portem uns 1500 accidents (a nivell mundial, des de 1990), dels quals 122 han acabat en mort de les persones afectades. De les solars no en tinc estadístiques, però suposo que deuen ser moltes menys, ja que no hi ha el factor alçada (però recordem que estem pagant un 400% més car l'energia que prové de panells solars, en forma de subvencions - i per això hi ha darrera tots els partits polítics).

I de combustibles fòssils tampoc, però lo que genera una central nuclear de tipus Ascó o Vandellòs significa que es deixen de cremar dos milions de tones de carbó (1.000.000.000Kg) per any. L'efecte tampoc deu ser massa bo en quant a càncers, pluja àcida o efecte hivernacle.
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Geroni
Presentats

Entrada Autor: Geroni » dv. feb. 10, 2012 8:23 am

Mes noticies:
Reputada publicación internacional sobre salud aporta informe de que UNAS 14.000 MUERTES EN USA YA PUEDEN SER ATRIBUIDAS A LA RADIACT QUE LE LLEGÓ DE FUKUSHIMA.!! Eso mientras sus propios organismos nacionales minimizan el impacto (proceder muy original que nunca habíamos visto...)

http://enenews.com/osaka-professor-2500 ... -1-2-years

25 veces más radiactividad en la bahía de Tokyo que el máximo nivel encontrado en lago próximo a Hiroshima tras las explos. Esa zona queda cerca de donde se jugó el dichoso mundialito...
LA CONTAMINACION DE LA BAHIA DE TOKIO ES MUY SIMPLE

Esta prohibido internacionalmente arrojar residuos radioactivos directamente a los oceanos. Pero.... no a las bahias (aunque esten conectadas (obviamente con el oceano)

Por lo tanto en Japon están arrojando todos los residuos radioactivos a la bahia de Tokio.

Contaminando los oceanos la radioactividad en Japon disminuye.

La radioactividad no desaparece. Solamente se la puede mantener en un solo lugar (como Chernobyl) o desparramarla por todo el país y por el mundo (como hacen en Japon)

Al contaminarse el plancton se contaminan los peces pequeños y los peces grandes se contaminan al comerse los peces pequeños. Todos viajan por todo el mundo. Tanto nadando por sus propios medios como enlatados. Ya se encontro atun contaminado a 900 kilometros de Japon.

Estan contaminando el planeta sin que nadie proteste.

http://enenews.com/osaka-professor-2500 ... -1-2-years

SE DETECTAN LOS MÁS ALTOS NIVELES DE RADIACTIVIDAD EN LECHE DE LA ZONA DE SAN FRANCISCO DESDE AGOSTO DE 2011. AHORA SUPERA UN 150% EL MÁXIMO PERMITIDO POR LA EPA.

http://enenews.com/highest-level-radioa ... imit-chart

I aixó que no passa rès,... :roll: :tremolant :tremolant

Geroni
Presentats

Entrada Autor: Geroni » dl. feb. 13, 2012 7:23 pm

Si algú te ganes de mes informació,us deixo aquest enllaç que es molt interesant i moltes vegades ens volen fer veure el que a els lobbys els interesa:
http://www.noticiaspositivas.net/2011/0 ... enovables/

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Merce » dl. feb. 13, 2012 7:32 pm

[quote user="Geroni" post="191947"]Si algú te ganes de mes informació,us deixo aquest enllaç que es molt interesant i moltes vegades ens volen fer veure el que a els lobbys els interesa:
http://www.noticiaspositivas.net/2011/0 ... enovables/[/quote]
"Tot ho tenen controlat "...,

...però tot penja d'un fil !!
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Geroni
Presentats

Entrada Autor: Geroni » dl. feb. 13, 2012 8:00 pm

[quote user="Lini" post="191950"][quote user="Geroni" post="191947"]Si algú te ganes de mes informació,us deixo aquest enllaç que es molt interesant i moltes vegades ens volen fer veure el que a els lobbys els interesa:

...però tot penja d'un fil !![/quote]

Potser si,pero la gent del carrer,cada vegada s' en vá asabentant mes de tot l' envolic que es porten amb el defecit tarifari per seguir guanyant milions i milions d euros a costa dels que fan les coses bè i de la gent del carrer que no en tè cap culpa de que els governs faigin les coses malament. :evil: :evil:

Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Entrada Autor: Xepe71 » dl. feb. 13, 2012 8:43 pm

Aquests documents i aquestes dades són una mica demagògiques. hi han milers de documents que parlen bé de les nuclears, i no tan bé de les eòliques. Com deia abans, 1500 morts en eòliques. Quantes morts per nuclears? Parlemne!
Con estos datos podemos calcular que puede trabajar unas 7.750 horas cada año y produce un total de 7.750 Gigavatios hora por año, siendo esta la energía total que transfiere a la red y que nosotros consumimos.
De fet para un mes de cada 18 mesos, i tant Ascó com Vandellòs produeixen uns 1050Mw (1015, 1030 i 1080MW). Això fa 8.600GWh.
Con un simple ejercicio de cálculo podemos saber cuánta energía se produciría en ese mismo año utilizando los 4.000 millones de euros
Cost de l'energia eòlica: U$S65 el MWh (uns 50€/MWh), segons la Wikipèdia. 50 x 8.600.000 = 430M€/any.
Si la vida útil dels molins de vent és de 20 anys (font: Wikipèdia), el cost total és de 8.600M€. Si tenim en compte que una central té una vida útil de 40 anys, el cost passa a ser:

Eòlica: 17.200M€
Nuclear: 4.000M€ (segons les vostres dades)

Comentari: de nou, no us cregueu lo que diuen els articles, i si voleu opinar d'alguna cosa, contrasteu dades. En aquest cas, en contra de les nuclears. La darrera nuclear muntada, a Finlàndia, Olkiluoto-3 (no acabada, i que està sent un fracàs estrepitós) tenia un pressupost de 3.200M€... però la realitat indica que per ara aquest pressupost s'ha doblat, i la central encara no s'ha acabat (dades d'Areva: 8.000M$)!

I així podriem seguir fins al final...

Està molt bé que creguem en eòliques i ecologia (jo també hi crec), però tinguem una mica de rigor amb les dades que apareixen, no ens creguem tot el que ens diuen (de fet, no ens creguem tot el que ens diuen ni per eòliques ni per nuclears, que són la mateixa gent els amos i són els mateixos periodistes els que escriuen!)
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. feb. 13, 2012 10:35 pm

El govern d'Angela Merkel haurà de fer marxa enrere a la promesa de retrocedir en l'ús d'energia nuclear. L'onada de fred que arrasa el país germànic està gelant rius i gelant als seus ciutadans. Alemanya es queda sense energia per escalfar la casa i ha de servir-se de les centrals nuclears que va jubilar el passat estiu com a reacció a la catàstrofe a Fukushima.

A la primavera de 2011, Berlín havia decidit retrocedir progressivament en l'ús d'energia nuclear ia final d'any ja havia tancat 8 de les 17 centrals. D'aquesta manera, el país estava privant de 8000 megawatts de producció elèctrica de cop.

Al començament d'aquesta setmana Alemanya encara estava produint més energia de la que consumia i exportar electricitat a França. Però segons van informar els diaris 'Handelsblatt' i 'Financial Times Deutschland', a partir de dimecres l'energia va començar a escassejar també a Alemanya. Els operadors de xarxa elèctrica van haver accedir als seus centrals tèrmiques de reserva per assegurar el proveïment als seus clients.

Ja al juny Alemanya havia reservat paquets d'energia a Àustria preveient una onada de fred a l'hivern. No obstant això, aquestes 'reserves de fred' (Handelsblatt) no van ser suficients. La situació es encrudeció més en la nit de dimecres, segons 'Der Spiegel', de manera que Berlín no va tenir altra opció que reviure diverses centrals nuclears del sud-oest del país que ja havien estat retirades. El 8 de febrer les temperatures en aquesta zona d'Alemanya van caure fins als 28 graus sota zero.

El fred, la manca d'energia eòlica i l'esgotament de les reserves no donen una altra opció
Berlín ja havia previst servir novament de les centrals nuclears en cas d'emergència. Una cadena de successos finalment no ha deixat altra opció que la d'utilitzar energia nuclear.

En primer lloc, Alemanya ja només compta amb nou centrals nuclears des que va decidir prescindir progressivament d'aquest tipus d'energia. D'aquesta manera, els operadors d'energia utilitzen centrals eòliques i panells solars. Aquesta manera de guanyar electricitat depèn dels canvis climàtics, que han estat molts aquest hivern.

A més, Alemanya va haver d'utilitzar l'energia reservada a Àustria ja a principis de desembre i una segona vegada a finals d'any. Al gener les temperatures van tornar a pujar, de manera que el país germànic es va proveir de l'energia eòlica i fins i tot exportar energia a França per la seva sobre producció.

No obstant això, a finals de gener les temperatures van baixar de cop i Alemanya va esgotar gairebé totes les seves energies de reserva. A diferència dels dies anteriors, l'energia eòlica el dimecres 8 de febrer hi havia rendit molt poc, segons dades de l'Institut nacional de l'Energia alemany. No obstant això, davant les temperatures extremadament baixes, la demanda havia crescut potentment.

Una altra raó que explica l'escassetat d'energia a tot Europa, és que l'onada de fred també està afectant a països exportadors d'energia com Rússia. El proveïdor rus Gazprom s'ha vist obligat a reduir l'exportació cap a Europa per poder abastir el propi mercat. Segons Handelsblatt, en els últims dies al sud d'Alemanya ha rebut un 30% menys d'un subministrament de gas per part de Rússia. Les reserves del nord d'Alemanya també escassegen i les que arriben al sud triguen diversos dies.

Si perdura aquesta situació meteorològica, Alemanya haurà de començar de nou un debat sobre l'ús de l'energia nuclear. El partit de coalició d'Angela Merkel, el Partit Liberal Alemany (FDP), ja ha començat a alçar la seva veu demanant que es revisi la política energètica que Merkel que va imposar amb pressa a l'estiu.
Imatge

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Merce » dt. feb. 14, 2012 10:30 am

[quote user="Geroni" post="191957"][quote user="Lini" post="191950"][quote user="Geroni" post="191947"]Si algú te ganes de mes informació,us deixo aquest enllaç que es molt interesant i moltes vegades ens volen fer veure el que a els lobbys els interesa:

...però tot penja d'un fil !![/quote]

Potser si,pero la gent del carrer,cada vegada s' en vá asabentant mes de tot l' envolic que es porten amb el defecit tarifari per seguir guanyant milions i milions d euros a costa dels que fan les coses bè i de la gent del carrer que no en tè cap culpa de que els governs faigin les coses malament. :evil: :evil:[/quote]
Aquest "tot ho tenen controlat", ho deia irònicament (m'ha faltat posar-hi l'emoticono.)
Precisament penso que : TOT penja d'un fil !!!

Per altre banda estic completament d'acord amb lo ineptes que són la majoria de politics i per sort nostra ens anem assabentant dels despilfarros i robatoris que ens fan (directament o indirectament) a la gent del poble. :enfadat Però ja veus...Aqui no passa res !! (Alguna cosa vol dir això) :roll: ...I tu no deixis de paga un trimestre IRPF que et vindràn a buscar i et tancaràn a la presó...!!! :lol:
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Geroni
Presentats

Entrada Autor: Geroni » dt. feb. 14, 2012 1:07 pm

No negaré que Xepe71 i Kpeps tenen part de raó,pero el que tinc super clar es que si em deixen escollir que vull al costat de casa si una central nuclear o bè un molì de vent u bè una planta fotovoltaica,el que esculliré i sense dubtar ni un segon.
Xepe71:tu dius que les dades que jo dono no son reals del tot,o aixì ho he entés,pero jo també et dic que les dades que tu has donat sobre la fotovoltaica,tampoc son ni exactes ni reals.Moltes vegades parlem del que em escoltat d' un que ha parlat per la radio,tele,etc,sense saber si aquest que ha parlat,ho feia influenciat per interesos laborals u personals.
Es diu que les centrals nuclears son segures,no ho dubto,pero preguntal.hi als de Chernobil o als de Fukushima o directament als japonesos,perque al final,rebran casi bè tots u bè la gran majoria.

Respon

Torna a “Cerveseta”