6 Octubre- Sortida Fotografia Nocturna St. Jaume Montagut
Moderador: Airald
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
Re: 6 Octubre- Sortida Fotografia Nocturna St. Jaume Montagu
Bé, jo m'apunto. Portaré el "Càmping Gas", cafetera gran, gots, culleretes, cafè, llet, sucre i galetes.
Serà un plaer convidar-vos a tots. :D
Serà un plaer convidar-vos a tots. :D
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 04, 2012 9:28 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Ribes
- Presentats
- Entrades: 185
- Membre des de: dt. des. 13, 2011 11:24 am
- Ubicació: Mataró
Algú anirà en moto a la sortida fotogràfica?????
;) ;) ;)
;) ;) ;)
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Ribes" post="214251"]Algú anirà en moto a la sortida fotogràfica?????
;) ;) ;)[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Home, se suposa que tothom no ? :mrgreen:
Bé, potser en Toni Wan Kenobi hi haurà d'anar amb furgoneta de lo carregat que anirà ;)
;) ;) ;)[/quote]
Bé, potser en Toni Wan Kenobi hi haurà d'anar amb furgoneta de lo carregat que anirà ;)
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
[quote user="Ramon" post="214262"]
Bé, potser en Toni Wan Kenobi hi haurà d'anar amb furgoneta de lo carregat que anirà ;)[/quote]
Cap problema!!! :lol: ja sabeu que a les "neveres" Touratech hi cap de tot!!!! :castell :b9 :b9
Bé, potser en Toni Wan Kenobi hi haurà d'anar amb furgoneta de lo carregat que anirà ;)[/quote]
Cap problema!!! :lol: ja sabeu que a les "neveres" Touratech hi cap de tot!!!! :castell :b9 :b9
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 04, 2012 11:45 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Jo al final anire en moto..un petit problema amb el cotxe..
Ex ...moltes coses
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="Steelman" post="214281"]Jo al final anire en moto..un petit problema amb el cotxe..[/quote]
:tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
Ja l'has tornat a liar?
Bé... a mi com em queda molt aprop de casa, segurament vindré a fer el curcó... això de les fotos no és el meu fort.
Algun "manjar" exquisit portaré per amenitzar la vetllada ;)
Ja l'has tornat a liar?
Bé... a mi com em queda molt aprop de casa, segurament vindré a fer el curcó... això de les fotos no és el meu fort.
Algun "manjar" exquisit portaré per amenitzar la vetllada ;)
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
Se m'ha acudit que potser em porti la tenda per si em ve un atac de "minyó escolta" poder fer nit a la muntanya :martell
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="Toni Wan Kenobi" post="214289"]Se m'ha acudit que potser em porti la tenda per si em ve un atac de "minyó escolta" poder fer nit a la muntanya :martell[/quote]
Bones!!!
L'altre dia també ho comentàvem amb la Patricia... però tampoc estem tant lluny de casa! Ja veurem què fem a ultima hora...
Fins aviat!
Bones!!!
L'altre dia també ho comentàvem amb la Patricia... però tampoc estem tant lluny de casa! Ja veurem què fem a ultima hora...
Fins aviat!

- Toni Wan Kenobi
- Presentats
Missatge amb dos assumptes.
Assumpte 1.- Campament. Més que dormir a la muntanya per distancia a casa, es per "la conya" del campament en si mateix; en el meu cas tampoc visc tant lluny... bé, aixó de les distancies es molt relatiu ;) :lol:
Assumpte 2.- Atenció, pregunta: Què us sembla si els que sortim de les comarques confrontants al Barcelonès i aquesta mateixa fem un grupet o manifestació (dos ja són grup, tres o més manifestació) per anar a Santes Creus?
Assumpte 1.- Campament. Més que dormir a la muntanya per distancia a casa, es per "la conya" del campament en si mateix; en el meu cas tampoc visc tant lluny... bé, aixó de les distancies es molt relatiu ;) :lol:
Assumpte 2.- Atenció, pregunta: Què us sembla si els que sortim de les comarques confrontants al Barcelonès i aquesta mateixa fem un grupet o manifestació (dos ja són grup, tres o més manifestació) per anar a Santes Creus?
:castell :castell :castell :castell :castell :castell :castell :castell :castell :castell
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 05, 2012 9:20 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Cristina_tgn" post="214287"][quote user="Steelman" post="214281"]Jo al final anire en moto..un petit problema amb el cotxe..[/quote]
Ja l'has tornat a liar?
Algun "manjar" exquisit portaré per amenitzar la vetllada ;)[/quote]
I que es el teu fort ?? :mrgreen: :mrgreen:
Ja l'has tornat a liar?
Algun "manjar" exquisit portaré per amenitzar la vetllada ;)[/quote]
I que es el teu fort ?? :mrgreen: :mrgreen:
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Ostres, jo tenia mes que assumit que anaba amb moto..... com tinc una dona super guai, encara no sé si vindré sòl o no. buffffff
- Deivid
- Presentats
[quote user="Toni Wan Kenobi" post="214300"]
[/quote]
Per mí cap problema, jo tenia pensat sortir sobre les 16:30 h de casa... alguna proposta?
[/quote]
Per mí cap problema, jo tenia pensat sortir sobre les 16:30 h de casa... alguna proposta?
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
[quote user="Deivid" post="214370"]
Per mí cap problema, jo tenia pensat sortir sobre les 16:30 h de casa... alguna proposta?[/quote]
Per on tens pensat anar?... mmm... vejam t'envio un "mp"
Per mí cap problema, jo tenia pensat sortir sobre les 16:30 h de casa... alguna proposta?[/quote]
Per on tens pensat anar?... mmm... vejam t'envio un "mp"
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Ribes
- Presentats
- Entrades: 185
- Membre des de: dt. des. 13, 2011 11:24 am
- Ubicació: Mataró
Finalment no vindrem aquesta tarda-vespre...despres de marejar la perdiu... :???: :???: ,... fins la propera sortida.
salutacions
;)
salutacions
;)
- Deivid
- Presentats
Contestat tot.
Jo porto bocata i unes galetetes per l'hora del cafetó, d'acord? es dolç.....per tenir-ho en compte.
Bé, em piru a casa la sogre que tinc dinar allà. Estem en contacte gent.
Fins desprès
Ah, com era d'esperar encara no sé si aniré sòl o amb la dona...però juraría que la Montse farà la migdiada i passarà de venir, ji ji
Jo porto bocata i unes galetetes per l'hora del cafetó, d'acord? es dolç.....per tenir-ho en compte.
Fins desprès
Ah, com era d'esperar encara no sé si aniré sòl o amb la dona...però juraría que la Montse farà la migdiada i passarà de venir, ji ji
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Perdoneu.....canvis de plans d'última hora a l'agenda de la nena....no podem venir.
Que ho passeu bé.
Que ho passeu bé.
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 06, 2012 1:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
[quote user="Deivid" post="214377"]Contestat tot.
Fins desprès
Ah, com era d'esperar encara no sé si aniré sòl o amb la dona...però juraría que la Montse farà la migdiada i passarà de venir, ji ji[/quote]
HEY!!!! QUE PORTO 850 Grs. (es a dir quasi un kilo) de galetes "CHIQUILIN" (Suposo que en hi haurà prou per tots, no?) :eyes
Fins desprès
Ah, com era d'esperar encara no sé si aniré sòl o amb la dona...però juraría que la Montse farà la migdiada i passarà de venir, ji ji[/quote]
HEY!!!! QUE PORTO 850 Grs. (es a dir quasi un kilo) de galetes "CHIQUILIN" (Suposo que en hi haurà prou per tots, no?) :eyes
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 06, 2012 1:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Deivid
- Presentats
Doncs fins el cul de dolç amb el cafetó 
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="Toni Wan Kenobi" post="214380"][quote user="Deivid" post="214377"]Contestat tot.
Fins desprès
HEY!!!! QUE PORTO 850 Grs. (es a dir quasi un kilo) de galetes "CHIQUILIN" (Suposo que en hi haurà prou per tots, no?) :eyes[/quote]
Sortiran unes fotos molt dolces ;)
Jo porto una..... :eyes és dolç també. Encara sóc a temps d'agafar unes "gotetes" per matar la dolçor :lol:
Fins ara ;)
Fins desprès
HEY!!!! QUE PORTO 850 Grs. (es a dir quasi un kilo) de galetes "CHIQUILIN" (Suposo que en hi haurà prou per tots, no?) :eyes[/quote]
Sortiran unes fotos molt dolces ;)
Jo porto una..... :eyes és dolç també. Encara sóc a temps d'agafar unes "gotetes" per matar la dolçor :lol:
Fins ara ;)
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
Ostres,... me tornat mico buscant el post,...
Doncs que ja farè cap directament a Sant Jaume pq a les 6 no crec que pugui estar a Santes creus...
A quina hora teniu previst ser-hi?
Em portarè la carmanyola del sopar, l'equip fotografic i un focus per "pintar" per les fotos de llarga exposició :D
Doncs que ja farè cap directament a Sant Jaume pq a les 6 no crec que pugui estar a Santes creus...
A quina hora teniu previst ser-hi?
Em portarè la carmanyola del sopar, l'equip fotografic i un focus per "pintar" per les fotos de llarga exposició :D