Ja No Es Pot Pendre Una Cervessa Tranquil...
Moderador: Airald
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
Re: Ja No Es Pot Pendre Una Cervessa Tranquil...
hola, suposen que es una dona???, si fos un trabelo :callo
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
[quote user="J-C" post="228937"]hola, suposen que es una dona???, si fos un trabelo :callo[/quote]
Si fos un trabelo segur que ja hauria saltat de la butaca. :b9 :b9 :b9
Si fos un trabelo segur que ja hauria saltat de la butaca. :b9 :b9 :b9
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="J-C" post="228937"]hola, suposen que es una dona???, si fos un trabelo :callo[/quote]
Torna a mirar el tall de video :tvHorror
Torna a mirar el tall de video :tvHorror
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
La meva resposta al grup de Barna que els hi ha semblat fastigós:
.......... Aquí envio un enllaç que tampoc servirà per contentar als descontents però en aquests moments tampoc tinc res per fer.
I, si no us agrada, us hi foteu fulles, que jo també me'n haig de tragar moltes i fer bona cara.
[youtube]ZyJXLn_JwI8[/youtube]
Apa, a cascarla!!!!...........
Em sembla que no m'hi voldran a la calçotada prevista.
Jordi "Prony"
.......... Aquí envio un enllaç que tampoc servirà per contentar als descontents però en aquests moments tampoc tinc res per fer.
I, si no us agrada, us hi foteu fulles, que jo també me'n haig de tragar moltes i fer bona cara.
Jordi "Prony"
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Fes el que vulguis, amb carinyo o sense carinyo, pero NO ET FACIS IMPORTADOR D'AQUEST BREVATGE
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
poseu-me tres caixes, gracies :holacat
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="Storm" post="228970"]Fes el que vulguis, amb carinyo o sense carinyo, pero NO ET FACIS IMPORTADOR D'AQUEST BREVATGE[/quote]
Ostiiiiiiiiiiiiiiiii Mirant el teu avatar, veig que en el teu avatar no hi posa si ets home o dona.......sort que conec la teva senyora, que sinó..... :mrgreen: :mrgreen: No pateixis, que si l'importes no n'hi vendria pas a ella, davant tanta "GS", els pocs "stromerus" que quedem ens hem de fer costat, som la última espècie intel·ligent en extinció.
Jordi "Prony"
Ostiiiiiiiiiiiiiiiii Mirant el teu avatar, veig que en el teu avatar no hi posa si ets home o dona.......sort que conec la teva senyora, que sinó..... :mrgreen: :mrgreen: No pateixis, que si l'importes no n'hi vendria pas a ella, davant tanta "GS", els pocs "stromerus" que quedem ens hem de fer costat, som la última espècie intel·ligent en extinció.
Jordi "Prony"
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 23, 2013 8:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
[quote user="Prony" post="229031"][quote user="Storm" post="228970"]Fes el que vulguis, amb carinyo o sense carinyo, pero NO ET FACIS IMPORTADOR D'AQUEST BREVATGE[/quote]
Jordi "Prony"[/quote]
:b9 :b9 :b9
Jordi "Prony"[/quote]
:b9 :b9 :b9
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Prony" post="228964"]La meva resposta al grup de Barna que els hi ha semblat fastigós:
Jordi "Prony"[/quote]
collo....s entre lo de que pot ser un travelo i ara aixo no ens queda ilusio per res :b9 :b9
Jordi "Prony"[/quote]
collo....s entre lo de que pot ser un travelo i ara aixo no ens queda ilusio per res :b9 :b9