Porra MotoGP
Moderador: Airald
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Stoner
Rossi
Lorenzo
Dovizioso
Pedrosa
No tinc ni idea; crec que seria prou interessant fer una primitiva cada setmana i si ens toca anem a veure un parell o tres carreres
Potser obro un post per recollir cèntims a la cargolada .... 20 € pot donar per 20 setmanes a un "Primi" per setmana o 10 i si juguem dos cops
Algú s'anima ?
Rossi
Lorenzo
Dovizioso
Pedrosa
No tinc ni idea; crec que seria prou interessant fer una primitiva cada setmana i si ens toca anem a veure un parell o tres carreres
Potser obro un post per recollir cèntims a la cargolada .... 20 € pot donar per 20 setmanes a un "Primi" per setmana o 10 i si juguem dos cops
Algú s'anima ?
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Ride
- Presentats
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- boncopdegas
- Presentats
- Entrades: 85
- Membre des de: dg. feb. 25, 2007 12:07 am
- Ubicació: Castellserà (Lleida)
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Ride
- Presentats
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Siono1000
- Presentats
Primer de tot dir que soc un fan de Lorenzo i que als altres dos no els hi tinc masses simpaties. ( aquest es el meu any 8) )
En segon lloc, que ja era hora que es reconegues publicament la valia de certs pilotsa que han estat "amagats" delivaradement per tots els mitjans de comunicació. Estic content per que al final he pogut llegir i sentir comentaris positius sobre les grans gestes que està fent aquest xicot. La primera carrera va ser vergonyos només sentir parlar de Pedrosa quant Lorenzo va acabar fins hi tot per davant d'ell, sense comentaris.
En tercer lloc dir que al Rossi no li pase res de res, només el que ha dit el Carles, que al final de la seva carrera ha de lluitar en igualtat amb altra gent, ja era hora.
Quart i últim de moment, el Dani hauria de donar gràcies a en Lorenzo ja que per fi ha aconseguit no solsament disputar sino guanyar a en Rossi. A aquestes alçades algú creu que sense en Lorenzo hagués pogut amb en Rossi ???
Si senyors, aquest es el meu any i os asseguro que l'aprofitaré al màxim.
:!:
En segon lloc, que ja era hora que es reconegues publicament la valia de certs pilotsa que han estat "amagats" delivaradement per tots els mitjans de comunicació. Estic content per que al final he pogut llegir i sentir comentaris positius sobre les grans gestes que està fent aquest xicot. La primera carrera va ser vergonyos només sentir parlar de Pedrosa quant Lorenzo va acabar fins hi tot per davant d'ell, sense comentaris.
En tercer lloc dir que al Rossi no li pase res de res, només el que ha dit el Carles, que al final de la seva carrera ha de lluitar en igualtat amb altra gent, ja era hora.
Quart i últim de moment, el Dani hauria de donar gràcies a en Lorenzo ja que per fi ha aconseguit no solsament disputar sino guanyar a en Rossi. A aquestes alçades algú creu que sense en Lorenzo hagués pogut amb en Rossi ???
Si senyors, aquest es el meu any i os asseguro que l'aprofitaré al màxim.
Salut i kilómetres
- boncopdegas
- Presentats
- Entrades: 85
- Membre des de: dg. feb. 25, 2007 12:07 am
- Ubicació: Castellserà (Lleida)
Per l'unic que destacaria al llorenç es per la vergonya aliena que em produeix cada vegada que el sento fer declaracions, aquets noi es creu el melic del mon i el Dani li esta donant una lliço d'humilitat pero el marrec aquets va burxant a veure si l'altre si torna .El que passa es que ja ens el coneixem. Aveure si al mateix operar li el braç li toquen una mica el crosto i li areglen
Sempre com ara i mai mes menys!!!!
- Siono1000
- Presentats
Estic practicament d'acord amb tu, però cambian els noms de lloc. :roll:boncopdegas ha escrit:Per l'unic que destacaria al llorenç es per la vergonya aliena que em produeix cada vegada que el sento fer declaracions, aquets noi es creu el melic del mon i el Dani li esta donant una lliço d'humilitat pero el marrec aquets va burxant a veure si l'altre si torna .El que passa es que ja ens el coneixem. Aveure si al mateix operar li el braç li toquen una mica el crosto i li areglen
Com veus els nostres plantajaments no son tant diferents.
Jo potser a partir d'ara miraré d'escoltar les retransmisions per algun canal internacional el pais no te importància, tots diuen el mateix, almenys alli no estan contaminats i retransmeten el que es veu a les carreres i sembla que tots veuen el mateix. :)
També diré que aquesta última carrera els comentaristes d'aquí varen ser força imparcials i es varen comportar com el que haurien de ser, comentaristes del que tots veiem sense cap trauma ni limitació mental. Potser algú els hi ha tocat el "crosto" o potser ja no poden amagar més temps la realitat. Ara ja no es solsament en Crivillé el que parla de'n Lorenzo...ves a saber a on hagués arribat en Crivillé sense l'influència del "gran" Doohan...segur que més lluny.
Només en queda dir que estic disfrutant molt i molt. :!:
Salut.
Salut i kilómetres
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
siono1000 ha escrit:Jo potser a partir d'ara miraré d'escoltar les retransmisions per algun canal internacional el pais no te importància
Jo ja fa uns quants anys que ho faig, cotxes i motos.
Seria incapaç de suportar una retransmissió de qualsevol dels "enterats" de les cadenes que els emeten, incloent-hi la "nostrada" TV3.
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta: