COPA DEL REI

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Bloquejat
Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dj. maig 14, 2009 4:11 pm

Storm ha escrit:Si només és esport, per què manipulen? Ells sí que poden?
http://www.lavanguardia.es/gente-y-tv/n ... spana.html
Quí ha parlat de manipular? :shock: :shock: :shock:
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Bravo
Presentats

Entrada Autor: Bravo » dj. maig 14, 2009 4:14 pm

Xurrumeka ha escrit:Això és a tot arreu, només pot parlar segons qui i segons on; si parles de política, malament; si és de futbol, també i si a sobre ho barreges........ja és letal.
La qüestió és que les institucions oficials i les televisions manipulen el que els hi dóna la gana i ara què? tampoc podem dir res?
au va!!!!!!!!!!!
Maria, el que vull dir és que això s'ha de poder dir, d'acord. Però quan es digui, que es digui al lloc precís. Fer-ho en un partit de futbol, xiulant sonorament al Borbó nomès fa que la gent que no se sent identificada ni amb els independentistes catalans ni amb els bascos, es posi de cul. Com vols que algú t'entengui si arribes a casa seva insultant?. Allò d'ahir, segons el meu parer, va ser un acte groller, més propi de nens d'escola que de gent que realment sap el que vol i cap a on vol anar. Ho sento molt, però és el que penso.
NI DIOS NI AMO

Steelman
Presentats
Entrades: 14817
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. maig 14, 2009 4:20 pm

Bravo ha escrit:
Xurrumeka ha escrit:Això és a tot arreu, només pot parlar segons qui i segons on; si parles de política, malament; si és de futbol, també i si a sobre ho barreges........ja és letal.
La qüestió és que les institucions oficials i les televisions manipulen el que els hi dóna la gana i ara què? tampoc podem dir res?
au va!!!!!!!!!!!
Maria, el que vull dir és que això s'ha de poder dir, d'acord. Però quan es digui, que es digui al lloc precís. Fer-ho en un partit de futbol, xiulant sonorament al Borbó nomès fa que la gent que no se sent identificada ni amb els independentistes catalans ni amb els bascos, es posi de cul. Com vols que algú t'entengui si arribes a casa seva insultant?. Allò d'ahir, segons el meu parer, va ser un acte groller, més propi de nens d'escola que de gent que realment sap el que vol i cap a on vol anar. Ho sento molt, però és el que penso.
Tens part de raó Bravo pero...
El lloc on es poden parlar aquestes coses en aquest pais estan prohibides.
No es poden fer referendums, no es podem portar segons quines preposicions i reformes de lleis al parlament,....
ALgun lloc o altre la gent s´ha de poder manifestar
Ex ...moltes coses

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7668
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. maig 14, 2009 4:25 pm

Jo penso que com només ens deixen el dret a la pataleta....doncs pataleta a tot arreu i ben sonora, perquè totes les altres manifestacions patriòtiques ens les censures, ens les "cepillan" (com va dir el desgraciat d'en Guerra) i ens les manipulen com els hi dona la gana amb tota la impunitat del món.

La única cosa que ens queda és declarar la guerra a Andorra i rendir-nos al cap d'un minut, abans que ningú prengui mal.

VISCA EL BARÇA I VISCA CATALUNYA!!!

Bravo
Presentats

Entrada Autor: Bravo » dj. maig 14, 2009 4:27 pm

Steelman ha escrit:
Bravo ha escrit:
au va!!!!!!!!!!!
Tens part de raó Bravo pero...
El lloc on es poden parlar aquestes coses en aquest pais estan prohibides.
No es poden fer referendums, no es podem portar segons quines preposicions i reformes de lleis al parlament,....
ALgun lloc o altre la gent s´ha de poder manifestar
També en tens part de raó, però hi insisteixo: aquest no és el lloc més adient. Si s'han de canviar les lleis, cal lluitar per canviar-les. Tot i així, sembla que desenfoqueu una mica el fons del problema, i el fons del problema (que no ve al cas del fil, però sí que ve al cas de la meva "dissertació") és que l'independentisme avui día no té majoría ni a Catalunya ni a Euskal-Herria per imposar per la força de les urnes els seus plantejaments. I fent coses com aquestes no la tindran/tindreu mai.

Per sobre de tot, la educació, i amb educació un es carrega de raons. Amb mala educació es perd totes les raons que hom pugui tenir. En totes les circumstàncies de la vida s'ha de ser senyor, fins i tot per engegar algú a la merda.
NI DIOS NI AMO

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dj. maig 14, 2009 4:43 pm

òndia, ara m'he perdut...........algú ha engegat a la merda a algú?
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dj. maig 14, 2009 4:46 pm

- ESBORRAT -

Rosa M.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dj. maig 14, 2009 5:02 pm

Mira que em fa mandra fotrem en aquests fregats, mira que 'sudo' del futbol... però no em puc aguantar:

Però si no hi havia una sola bandera espanyola en tot l'estadi !

Si van posar un reforç a la megafonia perquè ja es sabia, i tot i així no van aconseguir tapar la xiulada.

No va passar res que ningu no s'esperés, no fotem, és que no sé ni perquè s'en parla, són ganes de marejar la perdiu. Què hem de fer amb el succesor monàquic de Felip V ? li fem la ola ?? au va home !

El sol surt pel matí, al mar hi ha onades, el foc és calent i l'aigua mulla, i els catalans i bascos que tenim sentiment cap a la nostra terra som refractaris als simbols d'un nacionalisme espanyol imposat, obligatori (es veu que aquest no és perjudicial ni dolent, tots els nacionalismes no-espanyols són un perill i una amenaça i per definició, dolents), Espanya és un Estat, una organització administrativa, i la gran perversió és confondre això amb el concepte de nació, per solapar les nacions verdaderes.

En fí...
-----------

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dj. maig 14, 2009 5:29 pm

ARBE ha escrit:Mira que em fa mandra fotrem en aquests fregats, mira que 'sudo' del futbol... però no em puc aguantar:

Però si no hi havia una sola bandera espanyola en tot l'estadi !

Si van posar un reforç a la megafonia perquè ja es sabia, i tot i així no van aconseguir tapar la xiulada.

No va passar res que ningu no s'esperés, no fotem, és que no sé ni perquè s'en parla, són ganes de marejar la perdiu. Què hem de fer amb el succesor monàquic de Felip V ? li fem la ola ?? au va home !

El sol surt pel matí, al mar hi ha onades, el foc és calent i l'aigua mulla, i els catalans i bascos que tenim sentiment cap a la nostra terra som refractaris als simbols d'un nacionalisme espanyol imposat, obligatori (es veu que aquest no és perjudicial ni dolent, tots els nacionalismes no-espanyols són un perill i una amenaça i per definició, dolents), Espanya és un Estat, una organització administrativa, i la gran perversió és confondre això amb el concepte de nació, per solapar les nacions verdaderes.

En fí...
Ondia noi si que parles bé,però la veritat és que ja no entenc
massa de tot això.Només crec que tothom (el que vulgui),ha d´estimar
la seva terra i respectar les altres,siguin les que siguin.Tema política?
Paso totalment a tota ells ja els va
be aquestes discusions,pantalles de fum i res de res,així ens mantenen
distrets.
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

.

Entrada Autor: Vini » dj. maig 14, 2009 5:47 pm

Jo nomes proposo:TRACTAR als espanyols,com els ens trantan a nosaltres.
¡Que!.Son una raça que no poden veura ni els"COLONIZADOS HISPANOS",son lo que no té color.Per lo unic que seveixen es per donar per el c*l ha Galicia,Pais Vasc,Catalunya.
Ja els E.E. U.U,en que son un pilot de Nacions(amb leis propies),pero a la espanya,aixo no pot ser,per que "los señores del centro de la Peninsula Iberica",tenen que "monopolitzar y SOMETER A LOS SUBDITOS QUE NO QUEREN SERLO".(espanyols).
Si tenim crisis,començem per eliminar monarquies obsoletas.Jo mai baixaré al cap(per molt rei que sigui del espanyols).Menja de lo que ROBA ("del verbo robar") ha tots.Si a tot cas que el baixi ell i la seva descendencia.¡Honores!.¡Una patada al c*l!
Vini :D
.

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dj. maig 14, 2009 6:23 pm

Nois, em sap molt de greu que per un dibuix que poso, es tingui que liar tot aquest merder.
Jo penso que la cosa esta molt clara i crec que aqui darrera meu ja no hauria d'escriure ningú més. El que vulgui escolta l'himne que l'escolti i el que no doncs que no l'escolti, el que vulgui els reis que s'els quedi i el qui no que no ho faigi.
Jo tinc molt clar que no estic de monarquies i tinc molt clar a on soc parit i d'on menjo, per tant defensaré els meus drets aqui a Catalunya. Si algú menja gràcies a la monarquia que escolti l'himne i si posi firmes.

PERÒ AIXÓ, ÉS UN FORO DE MOTOS I JA QUE JO HE COMENÇAT AQUEST POST ERRONEAMENT, DEIXEU QUE ACABI AQUI.

Gràcies, companys
ImatgeImatge

Bravo
Presentats

Entrada Autor: Bravo » dj. maig 14, 2009 7:07 pm

Xurrumeka ha escrit:òndia, ara m'he perdut...........algú ha engegat a la merda a algú?
María, és una forma de parlar, dona :wink:
NI DIOS NI AMO

Bravo
Presentats

Entrada Autor: Bravo » dj. maig 14, 2009 7:09 pm

-ESBORRAT-
NI DIOS NI AMO

Bravo
Presentats

Entrada Autor: Bravo » dj. maig 14, 2009 7:14 pm

Sagal ha escrit:Nois, em sap molt de greu que per un dibuix que poso, es tingui que liar tot aquest merder.
Jo penso que la cosa esta molt clara i crec que aqui darrera meu ja no hauria d'escriure ningú més. El que vulgui escolta l'himne que l'escolti i el que no doncs que no l'escolti, el que vulgui els reis que s'els quedi i el qui no que no ho faigi.
Jo tinc molt clar que no estic de monarquies i tinc molt clar a on soc parit i d'on menjo, per tant defensaré els meus drets aqui a Catalunya. Si algú menja gràcies a la monarquia que escolti l'himne i si posi firmes.

PERÒ AIXÓ, ÉS UN FORO DE MOTOS I JA QUE JO HE COMENÇAT AQUEST POST ERRONEAMENT, DEIXEU QUE ACABI AQUI.

Gràcies, companys
Santi, em coneixes poc però penso que ja saps que jo tampoc menjo de la monarquía, ni de la República, ni de la Generalitat ni de la Grande Libre ni de res que no sigui aixecar-me cada día a les 6 del dematí i anar-me'n a currar vuit hores. Jo no he faltat ningú i no consentiré que ningú em falti al respecte a mí.
NI DIOS NI AMO

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dj. maig 14, 2009 7:14 pm

Ara si que veig que aqui tinc bons companys. Gràcies per tancar el tema
ImatgeImatge

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dj. maig 14, 2009 9:44 pm

Em sembla que en fem un grá massa;de un post de futbol n`em fet un de politica i em sembla que estem en un forum de motos,no de politica i amb tot el respecte dels que escriuent a éll,si continua amb aquest caire,em dedicaré a llegir pero deixaré d`escriure.
Els que em coneixeu,sabeu que soc apolitic total,respecto als que no pensen com jo,pero de aqui a pasar a fer comentaris politics,em sembla que nomès pot ajudar a crear enemistats mes que amistats.
Aixi ho penso i aixi ho dic. 8)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. maig 14, 2009 10:58 pm

Rosa Mª i Bravo, he esborrat unes coses que heu ficat, NO m'ha agradat gens certs comentaris fora de to.

Si us esvereu massa ficarem un candau a aquest fil. Recordeu que això és un fòrum de motos, no de politica. :(
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. maig 14, 2009 11:50 pm

Randy, fica-hi candau.

Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. maig 14, 2009 11:56 pm

James Bond ha escrit:Randy, fica-hi candau.

Vsssss
007
Okis. Fico candau i esborro l'últim missatge del kel.

:evil:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Bloquejat

Torna a “Cerveseta”