SEXO CON PACIENTE
Moderador: Airald
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Re: SEXO CON PACIENTE
[quote user="JEPPY" post="86706"][quote user="Mareta" post="86633"][quote user="Triniti.V" post="86629"]Ostres, jo vull saber com és aquesta notària :mrgreen: , i ja posats la gosseta de l’Albert també :D :D ... No estarà pas al facebook per poder veure-la... :eyes :eyes :eyes ( a la notària clar ;) )
:kiss :kiss i Vvvvsss[/quote]
Anna, aquesta Notaria, a part de guapa , molt guapa i separada, és molt i molt competent.
No només aixó , sino que la notaria, es a dir l´edifici, és tant bonic i espectacular que fa que el conjunt : Notaria i notaría siguin dignes d´admirar.
Resumint, encara que s´hagi de fer la venda d´un immoble andalús, tarraconenc, lleidetà, com que cadescú es lliure d´escollir dins el territori nacional la notaria que volgui..... os recomano la Camino Quiroga de Begur. :mestre :mestre[/quote]
SI AIXO HO DIU UNA DONA, LA MARETA, IMAGINEU LA RESTA. Podriem fer una trobada mototurística per visitar la notaría de Begur, i de passada, a la notaria. Per cert, l'edifici, es l'antic cinema de Begur, que es una casa d'indians, i ella hi té la seva vivenda a l'àtic, amb una pissina d'hidromassatge a la terrassa, que fora de les mirades indiscretes, mira directament als castell. I si, certifico que es una persona competent al màxim, que dona sol.lucions a tot el que necessitis (en el aspecte professional, eh?, que ja sé que més d'un pensa una altre cosa)[/quote]
Dons mira per on, jo properament necessitaré l’assessorament i propers serveis de un notari, haveu dit de Bagur, haveu dit el carrer, tinc que anar-hi ben arreglat, i preparat per si......... ho haveu dit
:kiss :kiss i Vvvvsss[/quote]
Anna, aquesta Notaria, a part de guapa , molt guapa i separada, és molt i molt competent.
No només aixó , sino que la notaria, es a dir l´edifici, és tant bonic i espectacular que fa que el conjunt : Notaria i notaría siguin dignes d´admirar.
Resumint, encara que s´hagi de fer la venda d´un immoble andalús, tarraconenc, lleidetà, com que cadescú es lliure d´escollir dins el territori nacional la notaria que volgui..... os recomano la Camino Quiroga de Begur. :mestre :mestre[/quote]
SI AIXO HO DIU UNA DONA, LA MARETA, IMAGINEU LA RESTA. Podriem fer una trobada mototurística per visitar la notaría de Begur, i de passada, a la notaria. Per cert, l'edifici, es l'antic cinema de Begur, que es una casa d'indians, i ella hi té la seva vivenda a l'àtic, amb una pissina d'hidromassatge a la terrassa, que fora de les mirades indiscretes, mira directament als castell. I si, certifico que es una persona competent al màxim, que dona sol.lucions a tot el que necessitis (en el aspecte professional, eh?, que ja sé que més d'un pensa una altre cosa)[/quote]
Dons mira per on, jo properament necessitaré l’assessorament i propers serveis de un notari, haveu dit de Bagur, haveu dit el carrer, tinc que anar-hi ben arreglat, i preparat per si......... ho haveu dit
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 10, 2009 8:09 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
A BEGUR, al costat de l'ajuntament... no té pèrdua.
Ella va sempre molt ben vestida, així que tú mateix.. però no comptis amb el "per si...", ja que ja té un maromo que la fa feliç- (amb el que es banya a la banyera d'hidromassatge que dona de cares al castell de Begur).
De totes maneres, paga la pena tenir una firma amb ella, només per veure la notaría que es espectacular. Naturalment, veurás una dona molt elegant, guapa i amb una exquissita educació i "savoir faire", apart d'efectiva en la seva feina.
Ella va sempre molt ben vestida, així que tú mateix.. però no comptis amb el "per si...", ja que ja té un maromo que la fa feliç- (amb el que es banya a la banyera d'hidromassatge que dona de cares al castell de Begur).
De totes maneres, paga la pena tenir una firma amb ella, només per veure la notaría que es espectacular. Naturalment, veurás una dona molt elegant, guapa i amb una exquissita educació i "savoir faire", apart d'efectiva en la seva feina.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Bul1256
- Presentats
- Contacta:
Gracies Jeppy aniré ben arreglat a veure si els meus encants la captiven.A BEGUR, al costat de l'ajuntament... no té pèrdua.
Ella va sempre molt ben vestida, així que tú mateix.. però no comptis amb el "per si...", De totes maneres, paga la pena tenir una firma amb ella, només per veure la notaría que es espectacular.
Em el que m’agradaria a mi això de hidromassatge-notarial.ja que ja té un maromo que la fa feliç- (amb el que es banya a la banyera d'hidromassatge que dona de cares al castell de Begur).
Naturalment, veurás una dona molt elegant, guapa i amb una exquissita educació i "savoir faire", apart d'efectiva en la seva feina.
Intentaré estar a la seva altura. :martell :b9 :martell :b9
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 12, 2009 10:31 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Bul1256" post="86926"]
Em el que m’agradaria a mi això de hidromassatge-notarial.
[/quote]
Eppp!!! Si hi vas agafas la càmara de fotos, val? :D
Aquest tema em sembla que promet! :jump
Em el que m’agradaria a mi això de hidromassatge-notarial.
[/quote]
Eppp!!! Si hi vas agafas la càmara de fotos, val? :D
Aquest tema em sembla que promet! :jump

- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
[quote user="Bul1256" post="86926"]
Intentaré estar a la seva altura. :martell :b9 :martell :b9[/quote]
No pateixis home.
La notaria es diu Camino Quiroga i ja ho deia en Machado i en Joan Manel Serrat:
Motorista....Se hace Camino al andar :b9 :b9 :b9 :b9
Mare meva com va aquest fil i pensar que varem començar amb un veterinari :b9 :b9
Intentaré estar a la seva altura. :martell :b9 :martell :b9[/quote]
No pateixis home.
La notaria es diu Camino Quiroga i ja ho deia en Machado i en Joan Manel Serrat:
Motorista....Se hace Camino al andar :b9 :b9 :b9 :b9
Mare meva com va aquest fil i pensar que varem començar amb un veterinari :b9 :b9
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Jeppy
- Presentats
[quote user="Bolero" post="86938"][quote user="Bul1256" post="86926"]
Mare meva com va aquest fil i pensar que varem començar amb un veterinari :b9 :b9[/quote]
:cerv :cerv :cerv :cerv
Mare meva com va aquest fil i pensar que varem començar amb un veterinari :b9 :b9[/quote]
:cerv :cerv :cerv :cerv
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Hi ha una cosa que no entenc. La senyora es diu Camino de nom? :shock:
No és gaire femení Camino...... :shock:
No és gaire femení Camino...... :shock:

- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
[quote user="Randy-650" post="86997"]Hi ha una cosa que no entenc. La senyora es diu Camino de nom? :shock:
No és gaire femení Camino...... :shock:[/quote]
Fiig llista del que hem de fer:
Veure com exerceix de notaria (molt eficient)... en dono fe
Veure com es ... (també en dono fe)
Veure on treballa (magnific el desptax, també en dono fe, en canvi no puc amb lo del hidramasatge...)
i ara per acabar...
Veure el DNI pel nom (no en puc donar fe)
El que hi vagi tindrà faina a fer :b9 :b9 :b9
Fiig llista del que hem de fer:
Veure com exerceix de notaria (molt eficient)... en dono fe
Veure com es ... (també en dono fe)
Veure on treballa (magnific el desptax, també en dono fe, en canvi no puc amb lo del hidramasatge...)
i ara per acabar...
Veure el DNI pel nom (no en puc donar fe)
El que hi vagi tindrà faina a fer :b9 :b9 :b9
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Bul1256
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="86997"]Hi ha una cosa que no entenc. La senyora es diu Camino de nom? :shock:
Deu ser per despistar. :martell :b9
Deu ser per despistar. :martell :b9
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 14, 2009 10:48 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
- Jeppy
- Presentats
Posen cada nom per les ep.panyes!!!!
Es com per ells els noms locals d'aqui com per exemple Farners.
Hi han noms als que estem acostumats i no ens resulten extranys, però d'altres que se la porten : Godia, Serapia, Tránsito, Cesárea, Regula, etc..
Solen ser noms dedicats a les verges i Camino, deu ser dedicat a la virgen del camino. Sort que no en degué sortir del camí, perque a hores d'ara es diria "Cuneta"...
(O3, potser existeix i tot!!!)
:mestre :mestre :mestre
Posen cada nom per les ep.panyes!!!!
Es com per ells els noms locals d'aqui com per exemple Farners.
Hi han noms als que estem acostumats i no ens resulten extranys, però d'altres que se la porten : Godia, Serapia, Tránsito, Cesárea, Regula, etc..
Solen ser noms dedicats a les verges i Camino, deu ser dedicat a la virgen del camino. Sort que no en degué sortir del camí, perque a hores d'ara es diria "Cuneta"...
(O3, potser existeix i tot!!!)
:mestre :mestre :mestre
- Jeppy
- Presentats
El nom, potser no ho es gaire de femení, però no és el nom el que compta,no???
El nom, potser no ho es gaire de femení, però no és el nom el que compta,no???
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Espero que la sra en questió no es busqui al google pq...com li surti que un grup de motoristes divaguen sobre ella...
jajjajaja
jajjajaja
Ex ...moltes coses
- Jeppy
- Presentats
[quote user="Steelman" post="87179"]Espero que la sra en questió no es busqui al google pq...com li surti que un grup de motoristes divaguen sobre ella...
jajjajaja[/quote]
Espero que si ho descobreix, n'estigui ben orgullosa, ja que, de moment, només hi han hagut lloances cap a la seva persona, eficiéncia i majestuositat del edifici. No oblidem l'hidromassatge de la terrassa que, amb uns prismátics es pot veure des del castell.
(Ara vé quan es munta una sortida especial de mototurisme per anar al castell de Begur)
jajjajaja[/quote]
Espero que si ho descobreix, n'estigui ben orgullosa, ja que, de moment, només hi han hagut lloances cap a la seva persona, eficiéncia i majestuositat del edifici. No oblidem l'hidromassatge de la terrassa que, amb uns prismátics es pot veure des del castell.
(Ara vé quan es munta una sortida especial de mototurisme per anar al castell de Begur)
- Bul1256
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="87179"]Espero que la sra en questió no es busqui al google pq...com li surti que un grup de motoristes divaguen sobre ella...
jajjajaja[/quote]
M’has llegit el pensament, però sense conèixer-la aquest tipus de persones siguin homes o dones, crec que en ves de ofendre-les els hi fa pujar el seu ego personal.
jajjajaja[/quote]
M’has llegit el pensament, però sense conèixer-la aquest tipus de persones siguin homes o dones, crec que en ves de ofendre-les els hi fa pujar el seu ego personal.