DONES I MOTO

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Xesc
Presentats
Entrades: 96
Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:27 pm
Ubicació: Granollers

Re: DONES I MOTO

Entrada Autor: Xesc » dj. ago. 27, 2009 8:36 pm

[quote user="Nuria Vs" post="88369"]
Per triar la moto has de saber per a què la vols, t'ha d'agradar i sobretot t'hi has de sentir comoda.
Núria[/quote]

+1
Jo n'he tingut 3; sempre entre els 500cc i els 600cc i es que, francament, per l'ús (lamentable) i Km (lamentablement) que faig no en necessito més... això sí, gairebé cada dia penso en quina em compraria!! No soc qui per donar consells sobre motos, però sempre estaràs a temps d'apuntar més alt.
Salut!

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dj. ago. 27, 2009 9:08 pm

Mireu, jo vaig començar directament amb una pan 1100. Ja no hi soc a temps a probar tantes cilindrades, potser per això no vaig voler perdre el temps. En parat la moto hem va caure un munt de vegades (i qué). ara tinc la pan 1300, i ja no hem cau. (toca fusta). Així doncs, tot és questió de trobar-se bé amb la moto que tinguis.
:form :form :form :form :form :form :kiss :kiss :kiss :kiss

Electra
Presentats
Entrades: 550
Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Electra » dv. ago. 28, 2009 11:44 am

Hola a tothom!!!!!! ;)

Jo estic igual que la Núria i el Joan. :oops:

Vaig començar amb l'Honda 500CB, que es la que porto actualment, i la veritat es que mai m'havien agradat les motos quan era adolescent, i no pujava gaire a les motocicletes de les amigues o amics. Així que després de les 2 hores que vaig fer ara fa molts i molts anys, sobre una yamaha 250, per les pràctiques de circuit de l'autoescola, no vaig agafar cap altre moto fins l'any passat.

I la veritat es que no m'arrepenteixo, estic molt contenta.

FINS AVIAT :ksss

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dg. ago. 30, 2009 11:11 am

Bè, bè, gràcies a tots i a totes per les vostre opinions, ens hi han servit molt.

En farè un resum de les conclusions a les que he arribat, veig que la cigala si que importa, s'hauria de definir el concepte cigala, hi han dones que en tenen tan com homes o mès, i a la inversa tambè.

Tambè a partir de les conclusions hem anat buscant la moto adecuada per tal d'ella poder fer proves i no vagi atabalant al personal del fórum demanant la seva moto per a les pràctiques, (em va trucar l'Albert tot preocupat, ja que ell per cortesia no sap dir que no però..., :twisted: )

Ja mostrarem fotos de la busqueda de la moto adequada , les pràctiques i evoluciò, ha estat dificil trobar-li la moto, que si petita? (què vol dir petita? 49cc 250cc, 600cc..), que si posar-li rodetes laterals.., aquesta bùsqueda ha estat complicada, hem aprofitat les vacances per a la seva busqueda, i és que amb tantes opinions donades.. a veure quin mix de moto haurà sortit

Ah! Randy, i Ardnas, gràcies pel "piropo" :oops: tot i que de ben segur el tinc merescut :cool: :kiss

Bè, m'en vaig cap a l'spa, :mrgreen: a relaxarm'hi una mica.

Respon

Torna a “Cerveseta”