Hi Haurà Marro Les Nits De La V KDD?
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Re: Hi Haurà Marro Les Nits De La V KDD?
Jo aquest any no comparteixo habitació amb el josepGTS, eh ?
-----------
- AnnA
- Presentats
- Entrades: 438
- Membre des de: dc. gen. 07, 2009 4:49 pm
- Ubicació: Cornellà de Terri (Girona)
[quote user="Albert" post="89802"]Holaaaa,
[quote user="AnnA" post="89800"]Cristinaaaaaa!!! ja veig que t'avorreixes una mica i és per això que vols "encendre" el fil.
Et recordo que a la sortida d'Osona la que no era al seu llit quan ens varem llevar vas ser tu. :lol:[/quote]
Tu no vagis punxant al personal, a veure hi hauré de dir alguna cosa al respecte!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
uuuuyyyyyyyy!! :tremolant :tremolant
a tu també t'he de recordar que tu tampoc hi erets quan ens varem llevar.....???? :twisted: :twisted:
[quote user="AnnA" post="89800"]Cristinaaaaaa!!! ja veig que t'avorreixes una mica i és per això que vols "encendre" el fil.
Et recordo que a la sortida d'Osona la que no era al seu llit quan ens varem llevar vas ser tu. :lol:[/quote]
Tu no vagis punxant al personal, a veure hi hauré de dir alguna cosa al respecte!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
uuuuyyyyyyyy!! :tremolant :tremolant
a tu també t'he de recordar que tu tampoc hi erets quan ens varem llevar.....???? :twisted: :twisted:
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
uffffffff
pel que veig ens varem perdre alguna de grossa................oi AnnA & Cristina_tgn & Albert ??????

pel que veig ens varem perdre alguna de grossa................oi AnnA & Cristina_tgn & Albert ??????
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Xurrumeka
- Presentats
[quote user="ARBE" post="89805"]Jo aquest any no comparteixo habitació amb el josepGTS, eh ?[/quote]
ni amb en Josepgts ni amb el cacaolat, oi ??????????? :lol: :lol: :lol:
ni amb en Josepgts ni amb el cacaolat, oi ??????????? :lol: :lol: :lol:
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
si no hi ha marro amb doneu de baixa
:eyes
:eyes
- Xurrumeku
- Presentats
- Entrades: 334
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
[quote user="ARBE" post="89805"]Jo aquest any no comparteixo habitació amb el josepGTS, eh ?[/quote]
Que vols parella??????????????
:b9 :b9 :b9 :b9
Que vols parella??????????????
:b9 :b9 :b9 :b9

- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
AnnAAAAAAAAAAA!! Com va ana per Ribaforada? No ens has explicat res :love :love
:cerv :cerv :cerv
AnnAAAAAAAAAAA!! Com va ana per Ribaforada? No ens has explicat res :love :love
:cerv :cerv :cerv
- Cristina
- Presentats
EEIII! Estava fent feina................... estava pintant les ratlles de les carreteres per on haviem de passar :b9 :b9
EEIII! Estava fent feina................... estava pintant les ratlles de les carreteres per on haviem de passar :b9 :b9
- Cristina
- Presentats
[quote user="Xurrumeka" post="89818"]uffffffff
[/quote]
Uffff!! Cada vegada hi han més implicats!!!
I jo sense poder anar a Terol :enfadat :enfadat
Uffff!! Cada vegada hi han més implicats!!!
I jo sense poder anar a Terol :enfadat :enfadat
- Cristina
- Presentats
??????????
Que heu fet? :eyes :eyes :eyes
Que heu fet? :eyes :eyes :eyes
Cristina l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 13, 2009 11:14 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Els meus serveis d'informació i els de l'Espia, que som col·legues en això de l'espionatge, ens han donat proves fefaents que SI que hi ha hagut marro....... i bastant !!!!!!
Vssssssss
007
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[marquee direction=up]
NO PROVES = NO MARRO
[/marquee]

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Les proves les tenim i ara este preparant un dossier secret que publicarem quan correspongui, i el farem públic al fòrum, que per això es secret
.
Mentrestant si algú vol anar confessant abans de que ho fem públic..........
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Vsssssssss
007
Mentrestant si algú vol anar confessant abans de que ho fem públic..........
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
M'estic emprovant la faixa que em va tocar al sorteig i llegint aquestes coses........... Sexi no ho és pas, no ens enganyem
M'estic emprovant la faixa que em va tocar al sorteig i llegint aquestes coses........... Sexi no ho és pas, no ens enganyem
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 14, 2009 12:08 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Xurrumeka
- Presentats
ejem, ejem.............
nosaltres teniem algú a l'habitació de devant que no sé què li passava que feia una fressa........tota la nit gemegant.........i em pensava que al matí faria mala cara però coi, quina cara de felicitat!!!!!!!! ;) ;)
a un costat teniem un parell de cabres boges :lol: :lol: que es pixaven de riure tota la estona, no sé quina estarien maquinant (aqui ens resultaran molt útils els serveis secrets em sembla....)
o sigui que.......que parlin, que parlin!!!!!!!!!
nosaltres teniem algú a l'habitació de devant que no sé què li passava que feia una fressa........tota la nit gemegant.........i em pensava que al matí faria mala cara però coi, quina cara de felicitat!!!!!!!! ;) ;)
a un costat teniem un parell de cabres boges :lol: :lol: que es pixaven de riure tota la estona, no sé quina estarien maquinant (aqui ens resultaran molt útils els serveis secrets em sembla....)
o sigui que.......que parlin, que parlin!!!!!!!!!
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
I tant que si, que hi hagut marro, peró segur, ho sap tothom i quant començin a sortir fotos vaja putada, Pep, comença també que tu estas al cas de tot, eh, que en Ramon l'espia i els seus ajudants tenent tota l'informació necesaria per publicar-ho., jajaajajajaja

- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Només dos pistes abans de que tot surti a la llum. Els del marro anaven en moto i estaven entre la 2º i la 3º planta del hotel
Més val una confesió volumtaria a te,ps que la vergoya de veure les proves publicades. (No ho digueu però en Bond les té)
Més val una confesió volumtaria a te,ps que la vergoya de veure les proves publicades. (No ho digueu però en Bond les té)
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Vinga a veure que espereu per ensenyar les fotos
no puc aguantar mes :enfaduu
no puc aguantar mes :enfaduu
Que gran aquest de Bilbao

- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2365
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Sr Sagal
Com a nou membre del grup de espionatge i contraespionatge de la comunitat de Mototurisme, les meves funcions era infiltrar-me d'incògnit, per poder aportar el màxim d´informació als serveis centrals. Ara al haver-me citat dins del seu missatge, ha fet saltar la meva tapadora :twisted: :twisted: , per tant ja no podré treballar recavant informació. Parlaré amb els meus caps, per tal que l'hi apliquen alguna sanció, jo no diré el nom de qui portarà a terme el càstig, doncs el seu nom es innominable :tremolant :tremolant :tremolant , i em podria portar seriosos problemes.
Seguirem en contacte
PD: Imaginat si estic d´incognit que no surt ni el meu NIK :enfadat :enfadat
Com a nou membre del grup de espionatge i contraespionatge de la comunitat de Mototurisme, les meves funcions era infiltrar-me d'incògnit, per poder aportar el màxim d´informació als serveis centrals. Ara al haver-me citat dins del seu missatge, ha fet saltar la meva tapadora :twisted: :twisted: , per tant ja no podré treballar recavant informació. Parlaré amb els meus caps, per tal que l'hi apliquen alguna sanció, jo no diré el nom de qui portarà a terme el càstig, doncs el seu nom es innominable :tremolant :tremolant :tremolant , i em podria portar seriosos problemes.
Seguirem en contacte
PD: Imaginat si estic d´incognit que no surt ni el meu NIK :enfadat :enfadat
PEPI600 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 14, 2009 1:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Xurrumeku
- Presentats
- Entrades: 334
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
[quote user="PEPI600" post="90178"]Sr Sagal
Seguirem en contacte
PD: Imaginat si estic d´incognit que no surt ni el meu NIK :enfadat :enfadat[/quote]
INNOMINABLE.................NO SERAAAAAAAAAAAAAA ELL, NO?????????
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:666 :666
Seguirem en contacte
PD: Imaginat si estic d´incognit que no surt ni el meu NIK :enfadat :enfadat[/quote]
INNOMINABLE.................NO SERAAAAAAAAAAAAAA ELL, NO?????????
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:666 :666