Nova Adquisició

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Nova Adquisició

Entrada Autor: Sagal » dt. oct. 13, 2009 7:23 pm

[quote user="ARBE" post="93026"]Ei ! estic molt content per vosaltres,

ara a gaudirne més encara que l'altre !

aviam quan començes a explicar quines sensacions et dona i quan diferent la trobes

FELICITATS !!![/quote]

Qui ens ho tenia que dir.... va i en Jordi es compra una moto de nenetes. jajajajajajajaja
ImatgeImatge

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dt. oct. 13, 2009 7:27 pm

d'un tiu que el seu nick conté "maripili" , que podies esperarne ??? :lol: :lol:
-----------

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dt. oct. 13, 2009 7:42 pm

Felicitats ha gaudirne força .
Vini i Tensi. :cerv :D :D
.

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dt. oct. 13, 2009 8:17 pm

[quote user="ARBE" post="93032"]d'un tiu que el seu nick conté "maripili" , que podies esperarne ??? :lol: :lol:[/quote]

Doncs aixó que es compri una moto de nenetes
ImatgeImatge

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dt. oct. 13, 2009 8:27 pm

ALUCINO MARIPILI!!! :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes

Carai quina màquina...moltes felicitats.

Salut!

Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Entrada Autor: Itaca » dt. oct. 13, 2009 10:14 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="92952"]Aquesta és la història d'una compra a 1200 Qms.

La veritat és que la moto va de collons, només li trobo un petit detall....a la Pan li falta una marxa. Amb una sisena aniria molt més desofegada a règims alts i consumiria menys benzina (si l'apretes de veritat....consumeix moltissim)

Estem contentissims amb la nova joguina. :D :D :D[/quote]

Ai,ai,ai...potser us heu equivocat de moto!!! no de marca....si no de model...les VFR's tenen 6 marxes
:lol:

MOLTES FELICITATS I A DISFRUTAR-LA :cerv
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7664
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. oct. 13, 2009 11:02 pm

M'he comprat una moto de nenetes perquè tinc un ramalassso de tres parells de c.... :mrgreen:, però espero que no sigui l'enveja el que us fa dir aquestes coses. :mrgreen:

Albert, la moto va de conya, camina de collons, però li falta una marxa (pel meu gust). La veritat és que la tenia super ben conservada i es nota moltíssim, bezina de 98, sempre el canvi a totes dues rodes, va canviar la cúlula perquè la trobava ratllada, deflectors d'aire als retrovisors i als costats, revisions a Honda completíssimes i molts detalls que fan que, si la cuidem una mica, tenim moto per molts anys.

Pasqual, quan vulguis i/o ens veiem ho anem a mullar amb unes birretes.

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dt. oct. 13, 2009 11:28 pm

bones!!!!!!!!

tot el que vulguis, pero potser la marxa que et falta, es la marxa fina

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

per cert per molta Honda que suigui, solsament te una marxa, la marxa endavant

a lo millor, et falta una 6 velocitat?????
:???: :???: :???: :???: :???: :???:

aquets d'honda
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

salut
SOCI A.M.M. 16284

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dj. oct. 15, 2009 12:43 am

Ostiaaaaaa, m'he quedat acollonit, que fort !!!! En fi, que la gaudiu amb alegria i "xerinola". A veure quan ens veiem i m'expliques.

Felicitats !!!

Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Entrada Autor: Bolero » dj. oct. 15, 2009 6:10 am

Ei que la disfruteu molt!!!!!!!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Heavy1987
Presentats
Entrades: 370
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm

Entrada Autor: Heavy1987 » dj. oct. 15, 2009 10:55 am

Moltes felicitats parella i a disfrutarla moltissim

Cuidevos!!!!!!!!

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dj. oct. 15, 2009 12:36 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="93078"]........Pasqual, quan vulguis i/o ens veiem ho anem a mullar amb unes birretes.[/quote]

"Honda" vulguis i quan vulguis...sempre que no tinguis un "pan" millor, podem Beure Molt Whisky... :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. oct. 15, 2009 1:12 pm

Felicitats per la nova moto i a gaudirla amb salut...... :lol: :lol:
Imatge

Alucinamaripili
Presentats

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. oct. 15, 2009 6:46 pm

[quote user="Espia" post="93200"][quote user="Alucinamaripili" post="93078"]........Pasqual, quan vulguis i/o ens veiem ho anem a mullar amb unes birretes.[/quote]

"Honda" vulguis i quan vulguis...sempre que no tinguis un "pan" millor, podem Beure Molt Whisky... :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv[/quote]

Em recordes a en Màrius Serra. :D

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dj. oct. 15, 2009 8:51 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="93078"]M'he comprat una moto de nenetes perquè tinc un ramalassso de tres parells de c.... :mrgreen:, però espero que no sigui l'enveja el que us fa dir aquestes coses. :mrgreen:

Albert, la moto va de conya, camina de collons, però li falta una marxa (pel meu gust). La veritat és que la tenia super ben conservada i es nota moltíssim, bezina de 98, sempre el canvi a totes dues rodes, va canviar la cúlula perquè la trobava ratllada, deflectors d'aire als retrovisors i als costats, revisions a Honda completíssimes i molts detalls que fan que, si la cuidem una mica, tenim moto per molts anys.

Pasqual, quan vulguis i/o ens veiem ho anem a mullar amb unes birretes.[/quote]

Suposo que li falta una marxa si rodes per autopista, jo com que encara no les he tastat ... ;)
El que si és genial és fer els revolts: amb la meva K75 els encarrilava fent traçada, amb aquesta igual però és tomba més fàcilment (és molt més dòcil) i en surts a tota pastilla.
És fabulós anar tota l'estona en tercera (o segona, segons els revolts), deixes gas al arribar al revolt i a la meitat comences a obrir.
:jump

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dj. oct. 15, 2009 9:23 pm

[quote user="Ra-mon" post="93234"][quote user="Alucinamaripili" post="93078"]M'he comprat una moto de nenetes perquè tinc un ramalassso de tres parells de c.... :mrgreen:, però espero que no sigui l'enveja el que us fa dir aquestes coses. :mrgreen:

Suposo que li falta una marxa si rodes per autopista, jo com que encara no les he tastat ... ;)
El que si és genial és fer els revolts: amb la meva K75 els encarrilava fent traçada, amb aquesta igual però és tomba més fàcilment (és molt més dòcil) i en surts a tota pastilla.
És fabulós anar tota l'estona en tercera (o segona, segons els revolts), deixes gas al arribar al revolt i a la meitat comences a obrir.
:jump[/quote]
Gràcies per la lliçò Ra-mon. Jo que totes les agafo en 5ª :b9 :b9 :b9 :b9

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dj. oct. 15, 2009 10:05 pm

[quote user="JoanF" post="93239"][quote user="Ra-mon" post="93234"][quote user="Alucinamaripili" post="93078"]M'he comprat una moto de nenetes perquè tinc un ramalassso de tres parells de c.... :mrgreen:, però espero que no sigui l'enveja el que us fa dir aquestes coses. :mrgreen:

:jump[/quote]
Gràcies per la lliçò Ra-mon. Jo que totes les agafo en 5ª :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

Ostres, si que vols anar depressa :eyes :eyes :eyes :eyes

Alucinamaripili
Presentats

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. oct. 15, 2009 11:21 pm

Aquest Joan és un kamikaze. :D :D :D

Jo dic que li falta una 6a perquè aniria molt més desofegada de voltes, té molt de reprís però pel meu gust puja massa rapidament de revolucions quan l'apretes. Potser és perquè l'hi vaig fer 800 Qms d'autovia seguits i 350 d'autopista i no he fet carretera amb ella, però són les primeres impresions.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. oct. 15, 2009 11:28 pm

Holaaaa,

[quote user="Alucinamaripili" post="93267"]
... pel meu gust puja massa rapidament de revolucions quan l'apretes
[/quote]

Ara si que em deixes parat!!!!

No havia sentit mai a ningú que es queixés d’això, no en la Pan, si no en cap moto!!!

Aquí tens dues solucions: o una marxa mes llarga (no cal tant com el Joan :roll: ), o una mica menys de gas, d’aquesta manera soluciones tres problemes, no pujarà tant ràpidament, no gastarà tanta benzina i els pneumàtics et duraran una miqueta mes.

;) ;) :cool:
Sort,

Alucinamaripili
Presentats

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. oct. 15, 2009 11:36 pm

Soposo que encara haig de corregir una pila de coses amb la nova moto, però m'agrada analitzar les motos que tinc per anar pulint la conducció i coneixer-les bé.

Respon

Torna a “Cerveseta”