Lipdub Catalanista

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Lipdub Catalanista

Entrada Autor: Kpeps » dt. nov. 02, 2010 9:24 pm

[quote user="PEPI600" post="144555"][quote user="Kpeps" post="144546"]sens dubte aquest es un tema mes que delicat,sempre he pensat que el respecte cap a un mateix comença per el respecte cap els demes i no donar mes feina de la necesaria es important, pero quina es la linia que no s'ha de traspasar per no molestar ningu al CERVESETA??potser el proper pas sera no portar barretinas a les sortides perque tambe pot molestar a algu??com soc un convidat em cenyire a les normes (o recomanacions) i ja esta, que a fi de contes es un foro de motos (per mi força especial) ;)[/quote]

Aqui està la diferència, la Barretina no es virtual i si a algú no li senta bé t´ho pot dir a la cara, per tant saps si tu diu en conya o en serio, si es per escrit es molt complicat de saber-ho[/quote]

Pep,tant sols era un exemple,ja m'imagino que ningu et dira en una sortida que et treguis la barretina,nomes faltaria pero la veritat es que trobo com diu en Ramon que al Cerveseta a vegades hi han coses que :oops: :oops: :oops: i ningu diu res,perque es per aixo,que es al que em referia.
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. nov. 02, 2010 9:43 pm

[quote user="Kpeps" post="144564"]Pep,tant sols era un exemple,ja m'imagino que ningu et dira en una sortida que et treguis la barretina,nomes faltaria pero la veritat es que trobo com diu en Ramon que al Cerveseta a vegades hi han coses que :oops: :oops: :oops: i ningu diu res,perque es per aixo,que es al que em referia.[/quote]

Home, doncs per mi es mes ofensiva i provocadora la teva signatura que totes les coses de la cerveseta, i no t'havia dit res.

I si, jo vaig ser el primer que em vaig posar una barretina en una sortida oficial de Mototurisme i vaig ser el primer de treure'm-la al veure que molta gent malinterpretava el que es Mototurisme.

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dt. nov. 02, 2010 10:05 pm

[quote user="Ramon" post="144561"]A part de política i religió ... què passa amb (p.ex.) els acudits sexistes, homòfobs, etc ?
... segurament que a la Cerveseta n'hi ha una bona pila i sembla que a la gent normalment els agrada :shock:[/quote]

Jo no fá gaire que en vaig posar un,sense cap mala intenció,per descomtat,pero el dia que als MODERADORS els molesti i m`ho diguin,no tindré cap problema amb esborrar.lo,aixó si,els moderadors,no un altre al qui li pugui molestar,per aixó i estan.
Un altra solució es no posar rès i així s`han acabat els problemes. :cool:
Si us plau,no busquem problemes on no n`hi ha,deixem als moderadors que portin el forum com ells volem (i la gran majoria també).
Geroni l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 02, 2010 10:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. nov. 02, 2010 10:20 pm

[quote user="James Bond" post="144569"][quote user="Kpeps" post="144564"]Pep,tant sols era un exemple,ja m'imagino que ningu et dira en una sortida que et treguis la barretina,nomes faltaria pero la veritat es que trobo com diu en Ramon que al Cerveseta a vegades hi han coses que :oops: :oops: :oops: i ningu diu res,perque es per aixo,que es al que em referia.[/quote]

Home, doncs per mi es mes ofensiva i provocadora la teva signatura que totes les coses de la cerveseta, i no t'havia dit res.

I si, jo vaig ser el primer que em vaig posar una barretina en una sortida oficial de Mototurisme i vaig ser el primer de treure'm-la al veure que molta gent malinterpretava el que es Mototurisme.
Vsssssss
007[/quote]

tranquil que quan s'en vagi canvio LA SIGNATURA,a mi em molestan altres coses i tampoc dic res,NO OFEN QUI VOL SI NO QUI POT :crys :crys :crys
Imatge

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dc. nov. 03, 2010 7:52 am

[quote user="James Bond" post="144500"][quote user="Pasqual" post="144494"](exemple l'anada del 11 de setembre a Barcelona)[/quote]

L'anada del 11 de setembre NO la va organitzar Mototurisme, ho va fer l' Indi des d'un Blog Enllaç

Vsssssss
007[/quote]

Ramon, jo no et posaré enllaços, perquè no cal, però si que saps que Mototurisme, va anar a Ginebra i a Bruselas, jo per invitar a venir a Vic a un Lipdub que és menys politic, vaig tingue que treure-ho. I realment a la cerveseta i tu un d'ells moltes vegades si posen coses bastant pitjors que un Lipdub. Jo m'agrada perquè veig que hi ha molta gent que ha sapigut valorar un record de Lipdub fet a Vic i per cert mol maco. Gràcies AT & company.

Per cert suposo que no serà censurat Calldetenes és el millor poble del món. :D :D :D
ImatgeImatge

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dc. nov. 03, 2010 8:08 am

[quote user="Sagal" post="144606"][quote user="James Bond" post="144500"][quote user="Pasqual" post="144494"](exemple l'anada del 11 de setembre a Barcelona)[/quote]

L'anada del 11 de setembre NO la va organitzar Mototurisme, ho va fer l' Indi des d'un Blog Enllaç

Vsssssss
007[/quote]

Ramon, jo no et posaré enllaços, perquè no cal, però si que saps que Mototurisme, va anar a Ginebra i a Bruselas, jo per invitar a venir a Vic a un Lipdub que és menys politic, vaig tingue que treure-ho. I realment a la cerveseta i tu un d'ells moltes vegades si posen coses bastant pitjors que un Lipdub. Jo m'agrada perquè veig que hi ha molta gent que ha sapigut valorar un record de Lipdub fet a Vic i per cert mol maco. Gràcies AT & company.

Per cert suposo que no serà censurat Calldetenes és el millor poble del món. :D :D :D[/quote]

Quina llástima, Santi. Si ho hagués sapigut, m'hagués agradat participar-hi.

Si no censureu que Calldetenes es el millor poble del món, m'enfadaré. El millor, es Begur
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. nov. 03, 2010 8:22 am

[quote user="Sagal" post="144606"]
Ramon, jo no et posaré enllaços, perquè no cal, però si que saps que Mototurisme, va anar a Ginebra i a Bruselas, jo per invitar a venir a Vic a un Lipdub que és menys politic, vaig tingue que treure-ho. I realment a la cerveseta i tu un d'ells moltes vegades si posen coses bastant pitjors que un Lipdub. Jo m'agrada perquè veig que hi ha molta gent que ha sapigut valorar un record de Lipdub fet a Vic i per cert mol maco. Gràcies AT & company.[/quote]

A veure Santi, TU mes que ningú, amb els anys que portes al fòrum i les hores que hi passes i els missatges que hi duus, i coneixedor de tot el que ha passat últimament, fins i tot amb amics íntims teus, saps perfectament que es ara, arran de les ultimes incidències provocades entres usuaris del fòrum que els administradors i moderadors han decidit recomanar que no es parli de política, perquè n’estan fins els collons de merders i em sembla que tu tindries de ser dels primers de complir-ho, i per la teva veterania et caldria donar exemple.

El Lipdub que vares posar era independentista i som molts que n’estem fins els collons d’aquest tema i de la política, no tothom a de pensar igual.

Sembla que enlloc d’ajudar al fòrum encara els hi voleu posar traves.

I també saps perfectament que els únics merders que hi ha hagut al fòrum ha estat per el tema de la política i si ells des de fa poc han pres una decisió, es a casa seva i a nosaltres en toca respectar-la i si no ens està be, la porta era oberta per entrar però també ho es per sortir.

Ah !! i mira’t el que jo poso últimament des de la recomanacions dels administradors a la cerveseta i no hi veuràs res de política, de tot lo altre que hi poso, com be diu en Jesús, només ho treure o deixaré de posar-ho si m’ho diuen els administradors i el que no li agradi que no s’ho miri.

Per cert, m'agradaria saber quines son aquestes coses tant ofensives que poso jo a la cerveseta.
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 03, 2010 1:15 pm, en total s’ha editat 7 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Santos
Presentats
Entrades: 227
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental

Entrada Autor: Santos » dc. nov. 03, 2010 10:04 am

És patètic ja fins on esta arribant aquest fil. Quina vejenada el molestarse per un Libdub, que a més és rècord amb més de 5000 persones, quan en aquest fòrum només per a motos és on s'ha vist més barretines, estelades etc. i a més s'escriu en català. I per a més INRI, l'emblema de MotoTurisme són els quadradets grocs i vermells igual al de les Quatre Barres.

Anava a posar l'enllaç, però se m'han avançat, Reconec que en veure'l m'he emocionat.

Fa poc temps que estic amb vosaltres, i en diverses ocasions he notat cert aire absolutista per part d'algun membre. Si s'exposa (que no imposa) alguna cosa que a algú no li sembla bé, en lloc de parlar-ho, es deixa anar la cavalleria a primeres de canvi

Si no puc dir VISCA CATALUNYA per a no ofendre a ningú i he de dir ... no se... alguna cosa com VIVAN LOS TOROS, doncs ho dic i en pau, perquè se que els toros aquí a Catalunya viuran més i millor que en altres llocs.

Encara sort que tenim llibertat d'expressió i de premsa ... de moment

Crec que cal aquí i ara la mà d'algun moderador, ja que això s'està sortint de mare.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. nov. 03, 2010 11:52 am

[quote user="Santos" post="144616"]

Crec que cal aquí i ara la mà d'algun moderador, ja que això s'està sortint de mare.[/quote]

És que si la gent va donant corda al tema i tothom diu la seva, això serà un fil d'aquells que no s'acaben mai. És molt fàcil dir: -Prou, tanco el fil. Però pensa que tancar un fil a vegades comporta més maldecaps que no pas solucions definitives. :tremolant
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7662
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. nov. 03, 2010 2:24 pm

Tolerància, empatia, afecte, paciència, maduresa, amistat, sentit comú.........

Però principalment, cardar més i mirar d'ocupar el temps en coses que omplin i que facin veure la vida amb prou amplitud.

Ara deixeu-vos estar de collonades i dediquem-nos a les motos.

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dc. nov. 03, 2010 3:45 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="144642"]Tolerància, empatia, afecte, paciència, maduresa, amistat, sentit comú.........

Però principalment, cardar més i mirar d'ocupar el temps en coses que omplin i que facin veure la vida amb prou amplitud.

Ara deixeu-vos estar de collonades i dediquem-nos a les motos.[/quote]

No estic d´acord Jordi, T´has deixat el Bon Nadal :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Imatge Imatge

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dc. nov. 03, 2010 4:33 pm

[quote user="Ramon" post="144561"]A part de política i religió ... què passa amb (p.ex.) els acudits sexistes, homòfobs, etc ?
... segurament que a la Cerveseta n'hi ha una bona pila i sembla que a la gent normalment els agrada :shock:[/quote]

A mi molts no m'agradan i m'afectan, però en passo i llestos.
El que tinc molt clar després de veure aquest post és que em torno més radical cada vegada i mira que no ho sóc gens.
De fet per el que fa a la meva postura és les últimes paraules que escric que no siguin de motos i espero que d'aqui en endevant no hi hagi escrits que ofenguin a cap tipus de classe social, no tants sols politica.
Per cert tingueu present una cosa si voleu un MOTOTURISME neutral, ja podeu corregir tots els avatars, signatures, samarretes, barratines.

Espero que poguem gaudir de la porta oberta molts anys més sense que es tanqui, si d'acàs que la pugui tancar jo. ;)
ImatgeImatge

Alucinamaripili
Presentats

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. nov. 03, 2010 4:56 pm

[quote user="PEPI600" post="144647"][quote user="Alucinamaripili" post="144642"]Tolerància, empatia, afecte, paciència, maduresa, amistat, sentit comú.........

Ara deixeu-vos estar de collonades i dediquem-nos a les motos.[/quote]

No estic d´acord Jordi, T´has deixat el Bon Nadal :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Ja m'ho semblava que em deixava alguna cosa, és una sensació que em persegueix des que vaig passar la barrera dels 40. :D

Per cert, hem provat el walki, o prc, o com collons es digui i va de conya, ets un fiera, sort que vivim aprop. ;)

P.D. BON NADAL!!!!!!!!!!

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. nov. 03, 2010 5:02 pm

es imcomprensible que us tireu dards d´un a l´altre per aquestes collonades, cada persona es un món i no val la pena emprenyar-se, però soc del parer de no parlar de temes politics ni religiosos o socials, doncs al final sempre sòl acabar malament. si algú vol exhibir algún signe explicit a les seves conviccions religioses o politiques no crec que es pugui dir que no, sempre que no faci algún tipus d´apologia, ara bé de parlar jo no en parlaria ( ni escriuria )

:roll:

si els senyors administradors volen tancar abans el fil, que el tanquin abans del meu escrit :-o
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 03, 2010 5:16 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Imatge

Santos
Presentats
Entrades: 227
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental

Entrada Autor: Santos » dc. nov. 03, 2010 8:10 pm

Si si, val, pero el que jo dic es ¿NEVARA AQUEST ANY? EEEEEPPPPS meteorologicament parlan. L'any passat a la meva feina, vaig disfrutar com un nen petit
Santos l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 03, 2010 8:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. nov. 03, 2010 8:33 pm

[quote user="Santos" post="144722"]Si si, val, pero el que jo dic es ¿NEVARA AQUEST ANY? EEEEEPPPPS meteorologicament parlan. L'any passat a la meva feina, vaig disfrutar com un nen petit[/quote]

Doncs a veure si neva,que a les hores está tot molt maco i es poden fer fotos ;) ;)
ImatgeImatgeImatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dc. nov. 03, 2010 10:56 pm

[quote user="STELVIO 00" post="144730"][quote user="Santos" post="144722"]Si si, val, pero el que jo dic es ¿NEVARA AQUEST ANY? EEEEEPPPPS meteorologicament parlan. L'any passat a la meva feina, vaig disfrutar com un nen petit[/quote]

Doncs a veure si neva,que a les hores está tot molt maco i es poden fer fotos ;) ;)[/quote]

com no nevi es per :tremolant :tremolant :tremolant caravana a lloc,forfaits comprats, per cert qui faci la collada i vulgui pasar per el camping Queixans,te dret a barbaquiu,aquest cap de setmana hem començat la temporada,no vaig dir res perque ja vaig imaginar que no vindrieu a ajudar a montar tot aquell petritxol,avance ,terra,etc,etc,tc pero be ja ho sabeu ;) ;) ;) i teniu rao nevadet esta tot mes maco,poso una foto d'aquest cap de setmana pasat.

Imatge
Imatge

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. nov. 03, 2010 11:02 pm

[quote user="Kpeps" post="144770"]

com no nevi es per :tremolant :tremolant :tremolant caravana a lloc,forfaits comprats, per cert qui faci la collada i vulgui pasar per el camping Queixans,te dret a barbaquiu,aquest cap de setmana hem començat la temporada,no vaig dir res perque ja vaig imaginar que no vindrieu a ajudar a montar tot aquell petritxol,avance ,terra,etc,etc,tc pero be ja ho sabeu ;) ;) ;) i teniu rao nevadet esta tot mes maco,poso una foto d'aquest cap de setmana pasat.

Imatge[/quote]

Ara no ho sabrás mai,pero jo per una barbacoa (la del George Dann ,NO ) et monto el Empire State ;) ;)
ImatgeImatgeImatge

Alucinamaripili
Presentats

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. nov. 03, 2010 11:08 pm

Ja en serem 2... ;)
Jo per una bona jalansia......el que faci falta.

Molt guapa la foto.

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. nov. 03, 2010 11:10 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="144776"]Ja en serem 2... ;)
Jo per una bona jalansia......el que faci falta.

Molt guapa la foto.[/quote]

Donc fé :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Respon

Torna a “Cerveseta”