[quote user="Kpeps" post="225853"][quote user="josepmaria" post="225840"][quote user="Pasqual" post="225430"]No vull caure en el mateix parany. Què quedi clar que no tinc res contre els espanyols. De fet, quants catalans poden dir que no tenen de prop o de lluny un familiar no nascut a Catalunya? Tampoc tinc res contra el fòrum BMW. Hi tinc forces companys, i, ja ho he dit, crec que l'administrador va actuar correctament.
Però......però...hi han actitud de certs individus que tenen el poder de...... en fí. Ha estat un crit d'indignació i de solidaritat amb en Jordi.
La lliço és que no podem fer com aquest quatre descerebrats que van per el món perdonant vides....
:sorry
Per cert l'enllaç de la Trobada, que sembla que a alguns els hi costa de trobar és:
http://www.mototurisme.cat/tvc/[/quote]
Hola Pascual. Jo vaig estar "implicat" en aquesta trista i en cap moment provocada polemica. Jo tampoc tinc res en contra dels españols. Pero no en hi ha prou amb aixo. Ells ja fan la feina per nosaltres. Ells si tenen algo contra nosaltres. I et asseguro que no es tallen gens a la hora de expresarse.
No se, penso que per mi, la moto es una afició, no una religió. No tinc per que buscar afinitats amb qualsevol que vagi sobre un a maquina amb dues rodes en linea recta. Si s'em te que condicionar o menysprear per el meu origen, la meva lengua o lloc de naixement, dons tinc clar que per molta moto , sigui de la marca que sigui, no es un ambient agradable per mi. En definitiva, que n'estic cansat de demanar perdo de ser català per que inconcienment, molts catalans ho estem fen.
Mira, et possare un exempe d'un fet que em va passar fa uns messos. Jo estic al Facebook, pero no i entro massa la veritat. Pero em vaig agregar a un grup de la R 1200 R. Amb tot aixo que despres estar escrivint força tems en castella, una vegada vaig fer una consulta amb un noi que es de les Garrigues, ara no recordo el poble i te una R 1200 R. Vem obrir un petit dialeg entre dos catalans, facilissim d'entendre a qualsevol que parli castella. Ni t'explico el que ens vem tenir que sentir.[/quote]
benvolgut Josep Mª ,no ens coneixem de res i espero que en alguna sortida ens poguem coneixer,acavas d'arrivar aqui i penso de ben segur que las teves aportacions podran ser molt positives,no facis com altres que nomes escriuen quan surt un fil en el que es parla de coses aixi que no tenen res a veure eamb las motos.
vagi per davant que jo ni soc moderador,DEU VOS LLIURI A TOTS D'AQUEST MAL,ni soc res aqui,pero la veritat es que ja m'esta cansant tot plegat la politica,els comentaris desagradables i els insults cap a latres paissos que no son el nostre,aixo ho dic perqui ho vulgui escoltar,no fiquem el cap a sota l'ala que aixo acavara malament.[/quote]
Hola Kpeps, moltes gracies. Per poc que pugui a veure si m'apunto a alguna sortida. I el que no em vull perdre es la trobada d'Hostalric. Estem amb el meu germa a veure si fem un viatge llarg de cara l'estiu que be i segur que ens va de maravella escoltar a viatgers experimentats.
Gràcies per tot.
josepmaria