Trobada Viatgers CATALANS!

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Trobada Viatgers CATALANS!

Entrada Autor: Sergibuda » dc. gen. 23, 2013 3:12 pm

Jordi, m'ha encantat com has defensat la teva opinió, fent teu el lema:

Imatge

Respecte a la trobada, qui hi vegi política està equivocat, es tracta de tenir viatgers propers per veure'ns al mirall i sortir a viatjar, res mes.
sergibuda

they called me an accident

Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Entrada Autor: Bolero » dc. gen. 23, 2013 6:32 pm

A part del meu suport a n'en Jordi i en Pasqual, nomes dir, que si no vaig errat en alguna edició els ponents parlaven en castellà (que l'idioma es el castellà, perque d'espanyols en hi han mes d'un, i el nostre encara ho es...). I cap problema, la gent no s'en va anar, etc.... cosa que segurament passaria al contrari toti quel'entenguessin!!!

Veig que el titol l'han entes tots, per lo que saben que es parlarà de viatges i motos. En fi...
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dc. gen. 23, 2013 7:12 pm

[quote user="Pedroguzzi" post="225536"][quote user="Jeppy" post="225530"].
Pedroguzzi, si una resposta de l'Steelman treu de polleguera a algú, es perque: 1er.: no el coneix i 2n.: perque el diáleg s'el pasa pel forro.
Perdoneu, pero.. algú ho havia de dir...[/quote]
M'has malinterpretat ,revisa be el meu escrit, els que em treiam de polleguera a mi eran els altres amb les seves respostes i encara mes un tal Ovejanegra que por lo vist es de Tarragona, o sigui el enemic a casa
De totas ,demano perdo si no me he expresat be o correctament i ha donat lloc a malinterpretacions[/quote]

Pedroguzzi, l'he interpretat bé. Potser no m'he sapigut expresar bé, pero avalava la teva opinió. :birracat
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dj. gen. 24, 2013 1:21 am

A CORUÑA
I REUNIÓN DE GRANDES VIAXEIROS GALEGOS A MOTO
( és imaginat)

Algú és sen excluït ???

NO! ?..........Ja m'ho pensava.
Salut i kilómetres

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dj. gen. 24, 2013 10:25 am

Ets un crack Siono !

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dj. gen. 24, 2013 2:31 pm

[quote user="Xavier" post="225752"]Ets un crack Siono ![/quote]

Imatge

Clar tot i que no català, en galleg, però al ser en siono se li permet. :mrgreen:

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dj. gen. 24, 2013 4:58 pm

Estàs excloent aquells qui viatgen en cotxe, autocar, avió, vaixell, tren, a peu, a dit, en somnis...
sergibuda

they called me an accident

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. gen. 24, 2013 10:02 pm

Ja es veu que el que fa mal es el logo "CATALA", si la trobada fos de viatgers barcelonins, osonencs, lleidatans, ampurdanessos o del barri de Gracia o l´Eixample ,no faria cap mal, pero noi , aixó de català, sembla que pot ferir susceptibilitats fins i tot a casa nostra.
Per cert , quan anem al Encuentro de viaxeiros Galegos??? :okcat
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 24, 2013 10:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Entrada Autor: Itaca » dj. gen. 24, 2013 11:13 pm

He entrat al Fòrum més que tot per apuntar-me a la Trobada i fa mitja hora que llegeixo :sonat ..a qui no li agradi...que s'hi posi fulles!!! jo no sé on ha vist ningú la mala intenció!!

Només vull dir que m'acabo d'apuntar a la Trobada -com cada any que he pogut-, no cal dir que recolzo a en Jordi i en Pascual i m'ha agradat especialment el post de la nova moderadora "Minina". :birracat sempre cal buscar el costat positiu.

Que últimament no participi tant al fòrum i a les coses que s'organitzen no és perquè hagi deixat d'interessar-me ni d'agradar-me, però de vegades costa poder-ho fer seguir tot. :cat_vergonya :cat_vergonya

Siono!!! quan anem a veure els galegos??? no engego la moto des de la KDD :tremolant :tremolant
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

Josepmaria
Presentats
Entrades: 131
Membre des de: dl. gen. 21, 2013 10:54 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Josepmaria » dv. gen. 25, 2013 12:11 am

[quote user="Pasqual" post="225430"]No vull caure en el mateix parany. Què quedi clar que no tinc res contre els espanyols. De fet, quants catalans poden dir que no tenen de prop o de lluny un familiar no nascut a Catalunya? Tampoc tinc res contra el fòrum BMW. Hi tinc forces companys, i, ja ho he dit, crec que l'administrador va actuar correctament.

Però......però...hi han actitud de certs individus que tenen el poder de...... en fí. Ha estat un crit d'indignació i de solidaritat amb en Jordi.

La lliço és que no podem fer com aquest quatre descerebrats que van per el món perdonant vides....

:sorry

Per cert l'enllaç de la Trobada, que sembla que a alguns els hi costa de trobar és: http://www.mototurisme.cat/tvc/[/quote]

Hola Pascual. Jo vaig estar "implicat" en aquesta trista i en cap moment provocada polemica. Jo tampoc tinc res en contra dels españols. Pero no en hi ha prou amb aixo. Ells ja fan la feina per nosaltres. Ells si tenen algo contra nosaltres. I et asseguro que no es tallen gens a la hora de expresarse.

No se, penso que per mi, la moto es una afició, no una religió. No tinc per que buscar afinitats amb qualsevol que vagi sobre un a maquina amb dues rodes en linea recta. Si s'em te que condicionar o menysprear per el meu origen, la meva lengua o lloc de naixement, dons tinc clar que per molta moto , sigui de la marca que sigui, no es un ambient agradable per mi. En definitiva, que n'estic cansat de demanar perdo de ser català per que inconcienment, molts catalans ho estem fen.

Mira, et possare un exempe d'un fet que em va passar fa uns messos. Jo estic al Facebook, pero no i entro massa la veritat. Pero em vaig agregar a un grup de la R 1200 R. Amb tot aixo que despres estar escrivint força tems en castella, una vegada vaig fer una consulta amb un noi que es de les Garrigues, ara no recordo el poble i te una R 1200 R. Vem obrir un petit dialeg entre dos catalans, facilissim d'entendre a qualsevol que parli castella. Ni t'explico el que ens vem tenir que sentir.
Josepmaria l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 25, 2013 12:17 am, en total s’ha editat 4 vegades.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. gen. 25, 2013 9:27 am

[quote user="josepmaria" post="225840"][quote user="Pasqual" post="225430"]No vull caure en el mateix parany. Què quedi clar que no tinc res contre els espanyols. De fet, quants catalans poden dir que no tenen de prop o de lluny un familiar no nascut a Catalunya? Tampoc tinc res contra el fòrum BMW. Hi tinc forces companys, i, ja ho he dit, crec que l'administrador va actuar correctament.

Però......però...hi han actitud de certs individus que tenen el poder de...... en fí. Ha estat un crit d'indignació i de solidaritat amb en Jordi.

La lliço és que no podem fer com aquest quatre descerebrats que van per el món perdonant vides....

Per cert l'enllaç de la Trobada, que sembla que a alguns els hi costa de trobar és: http://www.mototurisme.cat/tvc/[/quote]

Hola Pascual. Jo vaig estar "implicat" en aquesta trista i en cap moment provocada polemica. Jo tampoc tinc res en contra dels españols. Pero no en hi ha prou amb aixo. Ells ja fan la feina per nosaltres. Ells si tenen algo contra nosaltres. I et asseguro que no es tallen gens a la hora de expresarse.

No se, penso que per mi, la moto es una afició, no una religió. No tinc per que buscar afinitats amb qualsevol que vagi sobre un a maquina amb dues rodes en linea recta. Si s'em te que condicionar o menysprear per el meu origen, la meva lengua o lloc de naixement, dons tinc clar que per molta moto , sigui de la marca que sigui, no es un ambient agradable per mi. En definitiva, que n'estic cansat de demanar perdo de ser català per que inconcienment, molts catalans ho estem fen.

Mira, et possare un exempe d'un fet que em va passar fa uns messos. Jo estic al Facebook, pero no i entro massa la veritat. Pero em vaig agregar a un grup de la R 1200 R. Amb tot aixo que despres estar escrivint força tems en castella, una vegada vaig fer una consulta amb un noi que es de les Garrigues, ara no recordo el poble i te una R 1200 R. Vem obrir un petit dialeg entre dos catalans, facilissim d'entendre a qualsevol que parli castella. Ni t'explico el que ens vem tenir que sentir.[/quote]

benvolgut Josep Mª ,no ens coneixem de res i espero que en alguna sortida ens poguem coneixer,acavas d'arrivar aqui i penso de ben segur que las teves aportacions podran ser molt positives,no facis com altres que nomes escriuen quan surt un fil en el que es parla de coses aixi que no tenen res a veure eamb las motos.
vagi per davant que jo ni soc moderador,DEU VOS LLIURI A TOTS D'AQUEST MAL,ni soc res aqui,pero la veritat es que ja m'esta cansant tot plegat la politica,els comentaris desagradables i els insults cap a latres paissos que no son el nostre,aixo ho dic perqui ho vulgui escoltar,no fiquem el cap a sota l'ala que aixo acavara malament.
Imatge

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dv. gen. 25, 2013 9:51 am

Potser seria hora de tancar ja aquest fil ( politic )
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 25, 2013 9:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Josepmaria
Presentats
Entrades: 131
Membre des de: dl. gen. 21, 2013 10:54 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Josepmaria » dv. gen. 25, 2013 9:58 am

[quote user="Kpeps" post="225853"][quote user="josepmaria" post="225840"][quote user="Pasqual" post="225430"]No vull caure en el mateix parany. Què quedi clar que no tinc res contre els espanyols. De fet, quants catalans poden dir que no tenen de prop o de lluny un familiar no nascut a Catalunya? Tampoc tinc res contra el fòrum BMW. Hi tinc forces companys, i, ja ho he dit, crec que l'administrador va actuar correctament.

Mira, et possare un exempe d'un fet que em va passar fa uns messos. Jo estic al Facebook, pero no i entro massa la veritat. Pero em vaig agregar a un grup de la R 1200 R. Amb tot aixo que despres estar escrivint força tems en castella, una vegada vaig fer una consulta amb un noi que es de les Garrigues, ara no recordo el poble i te una R 1200 R. Vem obrir un petit dialeg entre dos catalans, facilissim d'entendre a qualsevol que parli castella. Ni t'explico el que ens vem tenir que sentir.[/quote]

benvolgut Josep Mª ,no ens coneixem de res i espero que en alguna sortida ens poguem coneixer,acavas d'arrivar aqui i penso de ben segur que las teves aportacions podran ser molt positives,no facis com altres que nomes escriuen quan surt un fil en el que es parla de coses aixi que no tenen res a veure eamb las motos.
vagi per davant que jo ni soc moderador,DEU VOS LLIURI A TOTS D'AQUEST MAL,ni soc res aqui,pero la veritat es que ja m'esta cansant tot plegat la politica,els comentaris desagradables i els insults cap a latres paissos que no son el nostre,aixo ho dic perqui ho vulgui escoltar,no fiquem el cap a sota l'ala que aixo acavara malament.[/quote]

Hola Kpeps, moltes gracies. Per poc que pugui a veure si m'apunto a alguna sortida. I el que no em vull perdre es la trobada d'Hostalric. Estem amb el meu germa a veure si fem un viatge llarg de cara l'estiu que be i segur que ens va de maravella escoltar a viatgers experimentats.

Gràcies per tot.

josepmaria

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dv. gen. 25, 2013 10:04 am

de debo Josep Mª ,moltes gracies a tu per la teva comprensio :birracat no dubtis que estare encantat de compartir taula en qualsevol de les sortides que organitza Mototurisme :gathering :gathering
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. gen. 25, 2013 10:10 am

[quote user="Llagasta" post="225858"]Potser seria hora de tancar ja aquest fil ( politic )[/quote]

Es veu que els hi agrada molt, tu.

Doncs com que no el tanquen haurem de marxar els altres. Què haurem de fer-hi...
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dv. gen. 25, 2013 10:25 am

Per posar un contrapunt us explico una situació curiosa de fa tot just un mes a Arguis. A altes hores de la matinada erem un català (jo) amb una colla de madrilenyos i clar va sortir el tema del català (de manera bastant civilitzada, eh!) però al cap d'un moment es van afegir una noia navarresa, un de Bilbao i una de saragossa tots parlant en català!!! Al pobre de la capital li va quedar la cara feta un poema...no li podia entrar al cap que tots aquells parlessin un idioma que no era el seu! Per acabar-ho d'adobar apareix per allà el seu amic (i meu) de Guadalajara i ens diu: "pero a este no le hagáis caso de lo que os diga, que es medio facha"

En fi, que encara hi ha esperança...

I potser si. SEGUIM PARLANT DE MOTOS

salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2014
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Entrada Autor: Kinder » dv. gen. 25, 2013 9:21 pm

[quote user="Steelman" post="225635"]
Matem el tema ...i "otra cosa, mariposa"

NO allarguem més si us plau.
[/quote]

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dv. gen. 25, 2013 10:25 pm

[quote user="Kinder" post="225929"][quote user="Steelman" post="225635"]
Matem el tema ...i "otra cosa, mariposa"

NO allarguem més si us plau.
[/quote][/quote]

Estar clar que els que no som administradors no el podem tancar!

Si entrem i el trobem obert, ens entren unes ganes irrefrenables d'escriure-hi i dir-hi la nostre amb tot el respecte del món!

:callo

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. gen. 26, 2013 9:04 am

Si no es absolutament necesari tampoc cal tancar ho, tots tenim prou SENY com per no ficar més llenya al foc.
Dit aixó i que tothom te prou clars els seus pensaments, NO CAL AFEGIR RES MES.

GRÀCIES.
ImatgeImatgeImatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » ds. gen. 26, 2013 10:40 am

aviam,anem a risar el ''rizo'' que us sembla,si ja que aquesta MERDA de fil,embolic que be d'un altre foro (embolic sense sentit,aixo es cert) en el que s'ha faltat al respecte a un company de Mototurisme i quedi clar que ''yo por los mios mato'' tipus Belen Esteban amb l'Andreita,el penjo alla a Mensajes moteros,es clar,posant totes les referencias.....ets i uts i doblant-lo amb el google traductor a veure que n'opinen ?? potser alla amb 70000 usuaris tambe i volen dir la seva.
no em cansare d' intentar expulsar la LACRA de la politica d'aquest forum,mireu m'ha vingut aquesta venada i com n'estic fart i m'estimo molt Mototurisme ho intentare,som molts els que ens fa fastic el tema.
lo que dire ara us ho podeu pendre tan malament com vulgueu,no hi ha res que el temps no curi i que un fil a sobre l'altre no esborri.
1ºa tots els que nomes participeu en un fil quan es per insultar,dir que ens roben i demes sobre España,podeu callar que no m'interesen las vostres opinions.
2º Pasqual,aixo ho podies haver penjat alla,si tant dolgut estavas a veure que deien els teus companys d'alla que cap va treure el cap per dir res,COBARDS !!!!.
3º Siso RT si alla parlas en Catala,es perque l'ovejanegra encara no s'ha donat conta que no feu servir el traductor,i no traduiu el que poseu,pero esperat que s'en adoni,es questio de temps....aixo ja t'ho dic jo.
4º Stelvio 00,jo no soc ningu per fer la feina dels demes ni per dir com l'han de fer pero si tens una responsabilitat,l'has de cumplir,i si aquests temes molesten,els tallas i punt,ni respectes,ni senys ,ni osties en vinagre.
per acavar dir que si els administradors,voleu fer-me fora,nomes m'ho teniu que dir,no m'enfadare ni res us ho ben juro,no guardare rencor a ningu per aquest fet,a las sortides suposso que mi deixareu veni si un usuari mi convida,oi?
per que ja ho dic per endevant,si continuo aqui,Deu ho vulgui,sera senyal que s'ha posat seny,quedi clar que trolejare qualsevol fil politic sense compasio de cap mena.
DIXIT EST.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 26, 2013 10:49 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Bloquejat

Torna a “Cerveseta”