Porra MotoGP
Moderador: Airald
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Jo també la vaig veure, tot i que per mi va perdre força interés des de la 4º corba.
Jo si que soc un fan d'en Lorenzo i no ho amago.
Tot i això vaig seguir mirant i disfrutant de la cursa, llàstima de la sortida de l'Stoner sino el final hauria estat dels que marcan època.
Ara que en Lorenzo ho te fotut per guanyar segueixo apostant per Stoner 1º i Rossi 2º. 8)
Ja veurem que pasa fins el final del campionat.
Un bon any aquest de curses. :D
Salut.
Jo si que soc un fan d'en Lorenzo i no ho amago.
Tot i això vaig seguir mirant i disfrutant de la cursa, llàstima de la sortida de l'Stoner sino el final hauria estat dels que marcan època.
Ara que en Lorenzo ho te fotut per guanyar segueixo apostant per Stoner 1º i Rossi 2º. 8)
Ja veurem que pasa fins el final del campionat.
Un bon any aquest de curses. :D
Salut.
Salut i kilómetres
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
Per que? Si el Pedrosa ha passat de ofegar-se en un got d'aigua a fer una exhibicioRandy-650 ha escrit:Em va defraudar el meu paisà Dani diumenge a Alemanya, sota la pluja. :(
No entenc com un paio tan intel.ligent com ell va arriscar tant si no feia falta!!!!!! :evil:
No fagis molt de cas del que diu el comentarista de tve, es dolentisim per no dir que no te ni idea. Jo no crec que arrisques tan. Si ets fitxem amb el millot temps per volta de Pedrosa i Stoner, guanyador de la cursa, tenim
Pedrosa -> 1'35" alt
Stoner -> 1'32" baix
Amb lo qual jo crec que Pedrosa portava un neumatic que s'adaptava millor a les condicions de la pista en les primeres voltes on havia molta aigua. I Stoner portava una altre neumatic que aniria millor quan a la pista no hagues tanta aigua
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
Gran cursa pero quan vaig veure a Stoner sortint de la pista em va vindre l'imatge de una cursa de F1
Alonso davant de David coulthard. De sobte, el David surt disparat pel lateral per no xocar amb l'Alonso. Que va passar? dons Alonso havia frenat abans. No estic dient que Rossi frenes abans, aixo nomes ho sabent Rossi i Stoner
Per mi Stoner va estar bestial pilotant la Ducati. Com es movia la Ducati i el tio donant-li gas. Bestial
Anims pel Lorenzo. Encara que no ho sembli te el seu merit. Li va donar gas i aixo tenin en compte com li van les coses darrerament no es facil
Salutacions
Alonso davant de David coulthard. De sobte, el David surt disparat pel lateral per no xocar amb l'Alonso. Que va passar? dons Alonso havia frenat abans. No estic dient que Rossi frenes abans, aixo nomes ho sabent Rossi i Stoner
Per mi Stoner va estar bestial pilotant la Ducati. Com es movia la Ducati i el tio donant-li gas. Bestial
Anims pel Lorenzo. Encara que no ho sembli te el seu merit. Li va donar gas i aixo tenin en compte com li van les coses darrerament no es facil
Salutacions
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Bé, sembla que Stoner va gastar tota la bona sort l'any passat, ja que un cop més a anat a terra, i en Rossi segueix sense fallar...
La primera pregunta que hem faig després d'aquest gran premi, és: sense les caigudes del Stoner qui anria primer al mundial?
I segona que penseu del canvi de marca de neumatics d'en Dani ???
vssssssssss
La primera pregunta que hem faig després d'aquest gran premi, és: sense les caigudes del Stoner qui anria primer al mundial?
vssssssssss
- MV Agustí
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: dg. jul. 06, 2008 4:58 pm
- Ubicació: Anoia
Respecte a la primera pregunta, jo no crec que l'stoner fos lider del mundial... pero estaria molt mes a prop d'en rossi. Suposo que a uns 35-40 punts.
Aixo seria bo per l'interes i l'emocio del campionat, pero... son suposicions.
El que ha quedat clar aquest any, es que en rossi segueix sent el nº 1. La manera com llegeix cada cursa, i com posa presio als rivals :shock:
Respecte a en dani, crec que ja està fent la pretemporada 2009...
Com que aquest any ja el tenim sentenciat, millor treballar cara a l'any vinent :?
Aixo seria bo per l'interes i l'emocio del campionat, pero... son suposicions.
El que ha quedat clar aquest any, es que en rossi segueix sent el nº 1. La manera com llegeix cada cursa, i com posa presio als rivals :shock:
Respecte a en dani, crec que ja està fent la pretemporada 2009...
Com que aquest any ja el tenim sentenciat, millor treballar cara a l'any vinent :?
A la sendera molles per al poregós,
per al valent l'atzar...
per al valent l'atzar...
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
1ª- Sens dubte aniria primer Rolling Stoner, però qui aniria primer si els michelins estiguessin a l'alçada dels Bridgestone?Ride ha escrit:Bé, sembla que Stoner va gastar tota la bona sort l'any passat, ja que un cop més a anat a terra, i en Rossi segueix sense fallar...
vssssssssss
O qui aniria primer si en LLorens hagués començat a anar al psicòleg una mica abans?
2ª- En Dani ha tingut la mala sort de que el company que havia de probar el nou motor, s'ha adormit mésw del comte aquest any, i de que els pneumàtics van com el cul.
Les últimes proves que ha fet a Sant Marino han donat molt bons resultats, feia el mateix temps amb pneumàtics de cursa Bridgestone que amb els de qualificació Michelin. Això vol dir que la cosa promet...un pel tard, però será divertit aquest final de campionat.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
L'altre dia llegia un comentari d'un ex-pilot mundialista en una famosa revista de motos que es queixava de que amb l'ajut de l'electrònica els pilots de MotoGP NO TREUEN GENS EL GAS A LA MAJORIA DE REVOLTS. :shock:jordi ha escrit:
.........
..........
Tot i això, s'ha de dir que l'electrònica també falla, com tot, i per això en BridgeStoner va tornar a caure diumenge passat al GP de San Marino..... :roll:
P.D: Recordem que fa tres temporades en Stoner tenia el récord de caigudes en una mateixa temporada.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
AIXÒ VA PER L' ALUCINAMARIPILI: :sheep
Veí, si un dia passes vas al meu poble venint del teu, fixat amb la "casa" que hi ha a mà dreta on hi ha la primera rotonda.
Se l'ha fet en Dani, i de fet viu allí ja, amb els calers de la seva feina. :D
Veí, si un dia passes vas al meu poble venint del teu, fixat amb la "casa" que hi ha a mà dreta on hi ha la primera rotonda.

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Chapeau!!!Randy-650 ha escrit:AIXÒ VA PER L' ALUCINAMARIPILI: :sheep
Al cap me'n vénen uns quants que de calers molts (pagant els altres), però de feina gens.
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Osti si un d'ells soc jo !!! :shock: :shock:
Puc retirar el que he escrit abans ? 8)
Vssssss
007
Puc retirar el que he escrit abans ? 8)
Vssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 06, 2008 2:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya