Descarrega Video Pinguinos
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
Descarrega Video Pinguinos
http://www.fileserve.com/file/QN9g2ju
http://bitshare.com/files/8z83b7vh/C...callo.avi.html
(mateix video dos enllaços)
Samanta Villar va a Valladolid per viure la concentració motorista hivernal més important d'Europa, Pingüins. I ho fa acompanyant Fonsi Nieto, un dels pilots més rellevants del panorama internacional.
Declarada Festa d'Interès Turístic Regional, "Pingüins" acull cada any a Valladolid a visitants de tot el món. En aquesta edició, més de 25.000 persones, entre anònims i famosos, s'han unit per la velocitat a la cita motera d'hivern per excel.lència.
Connexió Samanta va a aquesta concentració al costat de Fonsi Nieto. Per gravar el programa, Samanta Villar conviu amb el pilot a casa seva. Aquest li ensenya, en exclusiva, la seva nova moto per a aquesta temporada amb la que somia ser campió, com el seu oncle, Ángel Nieto, que reconeix a Samanta: "quan em va dir que volia ser motorista, li vaig enviar a l'escola".
A Valladolid han viatjat, entre d'altres, quatre nois de Benidorm repartidors de pizzes i menjar ràpid. Amb les mateixes motos amb les que reparteixen menjar a domicili han recorregut més de 700 quilòmetres per arribar a "Pingüins". Allà s'han trobat amb visitants molt representatius d'aquesta concentració, com un octogenari que porta dècades sense perdre's aquesta cita o un nen, de tan sols tres anys, que va amb tota la seva família, inclosos els seus avis motards, que asseguren: "li encanta el soroll de la moto, quan va venir la seva mare embarassada donava pataditas en la panxa ".
Cada any té lloc un lliurament de premis. En aquesta edició els guardonats en la categoria de Pingüins d'or han estat Marc Márquez i Tony Elías, Campions del Món de 125cc i Moto 2, respectivament. Giacomo Agostini, pilot italià guanyador de 15 títols mundials rebre el Pingüí d'Or a la Llegenda. També va ser aclamat el pingüí més gran de la concentració, Vicente. Amb 80 anys reconeix que en la seva vida hi ha quatre coses fonamentals: "les dones, la moto, la música i la muntanya", per a ell "els vells motards mai moren".
Al llarg de tota la jornada, Samanta acampa entre pinedes, participa en les rutes i les barbacoes, balla en els concerts de Barón Rojo i l'Orquestra Mondragón i assisteix a la desfilada de Torxes, un dels moments més emotius, ja que en aquest desfilada es recorda a aquells motoristes que un dia van deixar la seva vida a les carreteres.
La jornada inclou, a més, la tradicional excursió a Mullats i la celebració del Cap d'Any i l'Any Nou pingüinera, en què els motards brinden amb cava i pinyons.
http://bitshare.com/files/8z83b7vh/C...callo.avi.html
(mateix video dos enllaços)
Samanta Villar va a Valladolid per viure la concentració motorista hivernal més important d'Europa, Pingüins. I ho fa acompanyant Fonsi Nieto, un dels pilots més rellevants del panorama internacional.
Declarada Festa d'Interès Turístic Regional, "Pingüins" acull cada any a Valladolid a visitants de tot el món. En aquesta edició, més de 25.000 persones, entre anònims i famosos, s'han unit per la velocitat a la cita motera d'hivern per excel.lència.
Connexió Samanta va a aquesta concentració al costat de Fonsi Nieto. Per gravar el programa, Samanta Villar conviu amb el pilot a casa seva. Aquest li ensenya, en exclusiva, la seva nova moto per a aquesta temporada amb la que somia ser campió, com el seu oncle, Ángel Nieto, que reconeix a Samanta: "quan em va dir que volia ser motorista, li vaig enviar a l'escola".
A Valladolid han viatjat, entre d'altres, quatre nois de Benidorm repartidors de pizzes i menjar ràpid. Amb les mateixes motos amb les que reparteixen menjar a domicili han recorregut més de 700 quilòmetres per arribar a "Pingüins". Allà s'han trobat amb visitants molt representatius d'aquesta concentració, com un octogenari que porta dècades sense perdre's aquesta cita o un nen, de tan sols tres anys, que va amb tota la seva família, inclosos els seus avis motards, que asseguren: "li encanta el soroll de la moto, quan va venir la seva mare embarassada donava pataditas en la panxa ".
Cada any té lloc un lliurament de premis. En aquesta edició els guardonats en la categoria de Pingüins d'or han estat Marc Márquez i Tony Elías, Campions del Món de 125cc i Moto 2, respectivament. Giacomo Agostini, pilot italià guanyador de 15 títols mundials rebre el Pingüí d'Or a la Llegenda. També va ser aclamat el pingüí més gran de la concentració, Vicente. Amb 80 anys reconeix que en la seva vida hi ha quatre coses fonamentals: "les dones, la moto, la música i la muntanya", per a ell "els vells motards mai moren".
Al llarg de tota la jornada, Samanta acampa entre pinedes, participa en les rutes i les barbacoes, balla en els concerts de Barón Rojo i l'Orquestra Mondragón i assisteix a la desfilada de Torxes, un dels moments més emotius, ja que en aquest desfilada es recorda a aquells motoristes que un dia van deixar la seva vida a les carreteres.
La jornada inclou, a més, la tradicional excursió a Mullats i la celebració del Cap d'Any i l'Any Nou pingüinera, en què els motards brinden amb cava i pinyons.
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7660
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: Descarrega Video Pinguinos
Bon lloc, però massa gent pel meu gust.
Ho fas molt bé ixò de fer cròniques, ets periodista?
Ho fas molt bé ixò de fer cròniques, ets periodista?
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Alucinamaripili" post="155454"]
Ho fas molt bé ixò de fer cròniques, ets periodista?[/quote]
Deu treballar al CUATRO. :mrgreen:
Ho fas molt bé ixò de fer cròniques, ets periodista?[/quote]
Deu treballar al CUATRO. :mrgreen:

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
em va agradar el reportatge,ni van sortir borratxos, ni caballitos ni gent fent el ruc,explicavan varias histories de gent diferent que viu la moto de bon rollo i l'aventureta de uns xicots baixant en ciclomotor de lo mes divertit perque es veu que van a pasar-s'ho be i ''comomasvaleviviloquecontalo.........'' :mrgreen:
-
- Presentats
- Contacta:
ke mes voldria, es un copy-paste i traduccio amb google... no keda malament!
be, reconec ke no vai mirar gaire... :P
ara vai a veure el video, ke ja el tinc descarregat.
akestes coses, molen mes al menjador amb la tv grosa :)
be, reconec ke no vai mirar gaire... :P
ara vai a veure el video, ke ja el tinc descarregat.
akestes coses, molen mes al menjador amb la tv grosa :)
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
-
- Presentats
- Contacta:
coincideixo amb Kpeps
El moment del record als morts... molt emotiu, se'm va escapar alguna llagrima.
lo dels 4 fantastics de benidorm a Valladolid pasant per Saragossa, un BON FART DE RIURE cada cop que sortien...
la mare ke els va! amb scooters de 49cc!!!! i a sobre es van equivocar i van fotre no se quants km de mes!
lo del Fonsi, deu n'hi do quina historia, que va tenir una aturada cardiorespiratoria...
i va apareixer l'Angel Nieto una estona :)
Aquells de les vespes...
les asociacions de "MOTOTURISMO" que tenien uns 20 anys o mes...
Ara, aixo de la tenda de campanya, no em feia gaire gracia, i menys amb akelles temperatures tant baixes.
I l'avi de la reunió?? 80 anys i navan fent equilibris amb una cama o sense mans...
amb la reportera al seient del darreraaaaaa puajajjajaja
"estan bojos akests moteruuuuus!"
D.Koper desde quattro juasss
[img align=left]http://clubcabrio.com/tt/Audi_quattro_logo.JPG[/img]
El moment del record als morts... molt emotiu, se'm va escapar alguna llagrima.
lo dels 4 fantastics de benidorm a Valladolid pasant per Saragossa, un BON FART DE RIURE cada cop que sortien...
la mare ke els va! amb scooters de 49cc!!!! i a sobre es van equivocar i van fotre no se quants km de mes!
lo del Fonsi, deu n'hi do quina historia, que va tenir una aturada cardiorespiratoria...
i va apareixer l'Angel Nieto una estona :)
Aquells de les vespes...
les asociacions de "MOTOTURISMO" que tenien uns 20 anys o mes...
Ara, aixo de la tenda de campanya, no em feia gaire gracia, i menys amb akelles temperatures tant baixes.
I l'avi de la reunió?? 80 anys i navan fent equilibris amb una cama o sense mans...
amb la reportera al seient del darreraaaaaa puajajjajaja
"estan bojos akests moteruuuuus!"
D.Koper desde quattro juasss
[img align=left]http://clubcabrio.com/tt/Audi_quattro_logo.JPG[/img]
Koper l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 30, 2011 3:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
He vist el vídeo i m’ha encantat, jo aquest any va ésser el meu primer any a pingüins i m’ho vaig passar molt bé, tot i que jo no soc de dormir a terra amb un sac, per això amb la colla que anava vàrem dormir a Valladolid, i espero repetir l’any vinent, he de dir que aquest any va ser el més calorós de tota la història de pingüins amb una màxima de 15º de dia i 8º de nit, en cap moment feia fred, al contrari ens vam haver de treure roba de la calor que feia.
La experiència de estar amb tanta gent i veure tanta moto em feia posar la pell de gallina amb una sensació estranya de satisfacció.
En cap moment vaig veure niñatos fent l’idiota o gent passada de voltes amb la beguda, tot al contrari, molt bon rotllo i un ambient motero sensacional.
Hi veies tot tipus de gent, de totes les edats, tot tipus de motos desde “R’s” a “Customs” i tots compartint una única afecció “LA MOTO”.
De ben segur i si tot va bé hi tornaré, amb el meu fill gran que li fa molta gràcia anar-hi.
Salut a tothom !!! :mrgreen:
La experiència de estar amb tanta gent i veure tanta moto em feia posar la pell de gallina amb una sensació estranya de satisfacció.
En cap moment vaig veure niñatos fent l’idiota o gent passada de voltes amb la beguda, tot al contrari, molt bon rotllo i un ambient motero sensacional.
Hi veies tot tipus de gent, de totes les edats, tot tipus de motos desde “R’s” a “Customs” i tots compartint una única afecció “LA MOTO”.
De ben segur i si tot va bé hi tornaré, amb el meu fill gran que li fa molta gràcia anar-hi.
Salut a tothom !!! :mrgreen:
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
-
- Presentats
- Contacta:
gua! tens fotos, Pardo?
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
La veritat és que s´ha de provar algun cop.Jo ja
ho vaig fer i ja està,ho puc explicar als nets,je,je.Avui
al Dominical de El País,tambè fan un reportatge.
ho vaig fer i ja està,ho puc explicar als nets,je,je.Avui
al Dominical de El País,tambè fan un reportatge.
Que gran aquest de Bilbao