Hola a tots/tes...!
Avui per la Ctra. d'Horta-Cerdanyola... :form (un mati explendit...!), moltes curvetes per anar agafan practica i moltes motos, ciclistes i una bona penya de vespes anaben totes en grup ... (pero el que també he trobat es una "senyal" snifff :halfcry sembla que ho fan expressament...! en el clip ho veureu...: una de les Harley's que tant m'agraden.. :mrgreen: .).
I el que m'ha fet molta gràcia es que em saludaben amb el peu i es clar s'havia de respondre :roll: (aixi que avui m'he estrenat saludant jo com una motera en tota regla... je,je :lol: ).
[youtube]ksW5mLzAsP8[/youtube]
Tornem-hi De Practiques Per Collserola
Moderador: Airald
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Tornem-hi De Practiques Per Collserola

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Tornem-hi De Practiques Per Collserola
Molt bé, així m'agrada, mica en mica anant agafant el tranquillo.
Això si, penso que hauries d'augmentar paulatinament el quilometratge. Quants n'has fet avui? Quants en vas fer dissabte passat? :roll:
Això si, penso que hauries d'augmentar paulatinament el quilometratge. Quants n'has fet avui? Quants en vas fer dissabte passat? :roll:

- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Doncs la setmana passada no vaig poguer sortir en moto i aquest mati, he fet poquet (entre anada i tornada pod ser que aprox. uns 18 kms), espero la propera augmentar la sortida... ;)Molt bé, així m'agrada, mica en mica anant agafant el tranquillo.

Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 05, 2011 5:23 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7661
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
D'aquí res faràs de cruillera.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona