Rally Moto
Moderador: Airald
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
Rally Moto
holaaa
encara s'organitza algun d'aquests rallys per aqui???
aixo ha de ser la bomba
[youtube]jvC5frJKycg[/youtube]
encara s'organitza algun d'aquests rallys per aqui???
aixo ha de ser la bomba
[youtube]jvC5frJKycg[/youtube]
Jb500 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 14, 2011 12:13 am, en total s’ha editat 6 vegades.
- Jb500
- Presentats
- Contacta:
Re: Rally Moto
algu sap com es fa per que es vegui el video???
ho he provat de tota manera... :(
v'sss
ho he provat de tota manera... :(
v'sss
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7660
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Fes clic aquí, i explica com fer-ho. ;)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Per insertar un video del yuoutube has d'escriure dins la barra del youtube les lletres i numeros compresos entre el signe = i el signe &.
Ara mateix de rallys de motos no en fan. Fa anys feien la volta a Catalunya de regularitat. El més semblant que recordo haver participat era la Ronda 500 organitzat per la revista Solo Moto, on els provadors aprofitaven per provar les motos en plan bèstia. Però es clar, abans no hi havien radars. :razz:
Ara mateix de rallys de motos no en fan. Fa anys feien la volta a Catalunya de regularitat. El més semblant que recordo haver participat era la Ronda 500 organitzat per la revista Solo Moto, on els provadors aprofitaven per provar les motos en plan bèstia. Però es clar, abans no hi havien radars. :razz:

- Jb500
- Presentats
- Contacta:
ei, gracies, video col.locat
ostres, la ronda 500, feia 2 mesos que tenia moto nova i vaig estar apunt d'anar hi amb uns companys, quins temps...
v'sss
ostres, la ronda 500, feia 2 mesos que tenia moto nova i vaig estar apunt d'anar hi amb uns companys, quins temps...
v'sss
Jb500 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 14, 2011 12:14 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
Em consta que hi ha gent dels voltants de Lleida que estan preparant un rally pel mes de Maig, coincidint, mes o menys, amb la festa Major de Lleida.
Encara que l'ultima notícia, es que, estaven entrabancats, com quasi sempre, en problemes burocratics.
Encara que l'ultima notícia, es que, estaven entrabancats, com quasi sempre, en problemes burocratics.
Rodar en moto es lo meu