Ull Al Conduir Per Dins La Ciutat !!!!

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Ull Al Conduir Per Dins La Ciutat !!!!

Entrada Autor: Geroni » dj. feb. 16, 2012 10:43 pm

[youtube]0mFkDJ0rpWA[/youtube]
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Ull Al Conduir Per Dins La Ciutat !!!!

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. feb. 16, 2012 11:52 pm

Em fa mal tot :tremolant :tremolant quinas castanyas :eyes :eyes

T´has fixat que la majoria de pinyas son amb Scooters??
ImatgeImatgeImatge

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dv. feb. 17, 2012 12:33 am

Uffff, quin mal cos que et queda. N'hi ha cada una que fa por !!!!

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dv. feb. 17, 2012 1:07 am

[quote user="STELVIO 00" post="192360"]
T´has fixat que la majoria de pinyas son amb Scooters??[/quote]

Si, és perquè la majoria d'accidents estan grabats en paisos asiàtics, i allà la majoria de gent, el seu medi de transport és l'Scooter.
També és veritat, que per sort les motos que tenen no corren gens, i a part les carreteres tampoc donen per gaires floritures, lo què evita la majoria de vegades que els resultats generalment no tinguin consecuències gaire greus. Tot hi així, tampoc és que tinguin la sensació de risc i perill gaire interioritzada.
Aquest Octubre passat, quan vaig estar 3 setmanes a Thailandia a les illes de Kho-Samui i Kho-Panang, els amics que tinc vivint allà em varen aconsellar llogar un scooter per poder moure'm a diari, inclús ells no tenen cotxe allà, i lo què més em va sorpendre és que hi estaven construint les primeres rotondes amb materials provisionals, i durant el dia al mig hi havia d'haver un policia regulant a la rotonda ja que aquella gent no sabien com funcionaven, no tenien ni idea de qui tenia la prioritat de pas! :eyes :eyes

P.D. Ah, i reconèixo que durant aquelles tres setmanes jo també vaig "pecar", vaig conduir un scooter 49cc amb dos amics més de paquet i tots tres sense casc. :shock: Si a més hi sumem la dificultat que allà condueixen per la dreta com els anglesos amb la dificultat que això comporta els primers dies, doncs.....buffffff :oops: :oops: :oops:
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. feb. 17, 2012 7:43 am

[quote user="Trencaferro" post="192364"][quote user="STELVIO 00" post="192360"]
T´has fixat que la majoria de pinyas son amb Scooters??[/quote]

Si, és perquè la majoria d'accidents estan grabats en paisos asiàtics, i allà la majoria de gent, el seu medi de transport és l'Scooter.
També és veritat, que per sort les motos que tenen no corren gens, i a part les carreteres tampoc donen per gaires floritures, lo què evita la majoria de vegades que els resultats generalment no tinguin consecuències gaire greus. Tot hi així, tampoc és que tinguin la sensació de risc i perill gaire interioritzada.
Aquest Octubre passat, quan vaig estar 3 setmanes a Thailandia a les illes de Kho-Samui i Kho-Panang, els amics que tinc vivint allà em varen aconsellar llogar un scooter per poder moure'm a diari, inclús ells no tenen cotxe allà, i lo què més em va sorpendre és que hi estaven construint les primeres rotondes amb materials provisionals, i durant el dia al mig hi havia d'haver un policia regulant a la rotonda ja que aquella gent no sabien com funcionaven, no tenien ni idea de qui tenia la prioritat de pas! :eyes :eyes

P.D. Ah, i reconèixo que durant aquelles tres setmanes jo també vaig "pecar", vaig conduir un scooter 49cc amb dos amics més de paquet i tots tres sense casc. :shock: Si a més hi sumem la dificultat que allà condueixen per la dreta com els anglesos amb la dificultat que això comporta els primers dies, doncs.....buffffff :oops: :oops: :oops:[/quote]

Com et vegin els mossos.............................. :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. feb. 17, 2012 8:48 am

Bones!!!

La meïtat sembla que es saltin el semàfor!! Quan tot el tràfic va en un sentit apareix una scooter pel mig en sentit contrari... :shock: :shock: No m'extranya que hi hagi accidents!!

I després, una altra part cauen sols al tocar-se amb fanals... :???: :???: :roll: :roll:

Fins aviat!
Imatge

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dv. feb. 17, 2012 10:13 am

Doncs la veritat es que a mi se'm ha quedat el cos una mica "així". De totes maneres agraeixo aquest vídeo perquè a mida que passa el temps i no patim cap ensurt, ens anem confiant i, sense voler, anem reduint la nostra vigia. Tant els que anem per ciutat com els que no, hauríem de veure sovint aquest vídeo per recordar-nos lo fràgils que som i que sempre hem d'estar alerta, circular mes poc a poc i no confiar-nos ni mica quan tenim preferència de pas. :mestre :mestre

Hi ha alguna caiguda que es "de tontos", n'hi ha que fan esgarrifar i n'hi ha en les que el conductor es senzillament un borinot.

També n'hi ha de graciosos, el del minut 04:06 jugant a bitlles amb els "palillos" es per pixar-s'hi. :b9 :b9

Moltes gràcies per vídeo :cerv :cerv

Jordi "Prony"
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 17, 2012 10:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “Cerveseta”