DNI Català
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
DNI Català
Hola:
Si voleu el " DNI " Català aqui teniu un enllaç per informació :
http://www.dni.cat/
També podeu veure el cara a cara al DIARI SABADELL d´Avui del promotor:
http://www.diaridesabadell.com/category ... ra-a-cara/
:roll:
Si voleu el " DNI " Català aqui teniu un enllaç per informació :
http://www.dni.cat/
També podeu veure el cara a cara al DIARI SABADELL d´Avui del promotor:
http://www.diaridesabadell.com/category ... ra-a-cara/
:roll:

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: DNI Català
Aixó del DNI catalá esta bé com idea, pero pagar 11€ per un document NO oficial, que vols que et digui.
Ell diu que ho dona a tot arreu on l´hi demanan i que l´hi acepten sense problema,a benzineres, establiments on compra, pero clar, ho diu el mateix que els fá ;)
Que ho dongui als Mossos a veure que hi diuen
Ell diu que ho dona a tot arreu on l´hi demanan i que l´hi acepten sense problema,a benzineres, establiments on compra, pero clar, ho diu el mateix que els fá ;)
Que ho dongui als Mossos a veure que hi diuen
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 02, 2012 10:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Jo ja fa temps que el tinc.
La veritates que l'he fet servir en quasibé tots els països del món on he viatjat, mai m'hi han posat cap pega enlloc excepte a espanya es clar.... :eyes
La veritates que l'he fet servir en quasibé tots els països del món on he viatjat, mai m'hi han posat cap pega enlloc excepte a espanya es clar.... :eyes
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Trencaferro" post="193838"]Jo ja fa temps que el tinc.
La veritates que l'he fet servir en quasibé tots els països del món on he viatjat, mai m'hi han posat cap pega enlloc excepte a espanya es clar.... :eyes[/quote]
Pero quina validessa té??? Qui garanteix que el titular es qui diu?
La veritates que l'he fet servir en quasibé tots els països del món on he viatjat, mai m'hi han posat cap pega enlloc excepte a espanya es clar.... :eyes[/quote]
Pero quina validessa té??? Qui garanteix que el titular es qui diu?
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Jo si fós de Catalunya encara, però ho sento no crec en els paisos catalans.... Comunitats on governen el PP amb majoria i no volen saber res del Català :mad:
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
Jo encara tinc el vell (NACIONALITAT CATALANA), crec que és del 85.
La veritat és que no l'he fet servir quasi mai.
Una vegada a Madrid gairebé tinc problemes quant em va caure al treure "l'oficial" :mrgreen:
La veritat és que no l'he fet servir quasi mai.
Una vegada a Madrid gairebé tinc problemes quant em va caure al treure "l'oficial" :mrgreen:
Sempre amb un somriure
Núria
Núria
- Loisin
- Presentats
- Entrades: 92
- Membre des de: dt. oct. 20, 2009 9:04 pm
Hi ha un altre que és identitat.cat els connec i són molt professionals.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Loisin" post="193862"]Hi ha un altre que és identitat.cat els connec i són molt professionals.[/quote]
Aquest et cobra 11,90€, no sé, tinc la sensació de que juguen amb la sensibilitat de la gent per treure profit.
11,90€ son quasi 2.000 de las antigas pesetas
Aquest et cobra 11,90€, no sé, tinc la sensació de que juguen amb la sensibilitat de la gent per treure profit.
11,90€ son quasi 2.000 de las antigas pesetas
- Loisin
- Presentats
- Entrades: 92
- Membre des de: dt. oct. 20, 2009 9:04 pm
[quote user="STELVIO 00" post="193874"][quote user="Loisin" post="193862"]Hi ha un altre que és identitat.cat els connec i són molt professionals.[/quote]
11,90€ son quasi 2.000 de las antigas pesetas[/quote]
La veritat no he comparat mai preus amb això, com deia són coneguts meus i per això aprofitava per fer publicitat. Nose si el preu és elevat o no, però realment la qualitat és molt bona, cobreixen gastos de producció.
La veritat no he comparat mai preus amb això, com deia són coneguts meus i per això aprofitava per fer publicitat. Nose si el preu és elevat o no, però realment la qualitat és molt bona, cobreixen gastos de producció.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Loisin" post="193882"][quote user="STELVIO 00" post="193874"][quote user="Loisin" post="193862"]Hi ha un altre que és identitat.cat els connec i són molt professionals.[/quote]
La veritat no he comparat mai preus amb això, com deia són coneguts meus i per això aprofitava per fer publicitat. Nose si el preu és elevat o no, però realment la qualitat és molt bona, cobreixen gastos de producció.[/quote]
Jo tampoc ho he comparat, de fet la diferencia respecte a l´altre proposta es de 0,10€, el comentari venia per el fet de cobrar 12€ per un carnet que per mí l´unic valor que té es sentimental
La veritat no he comparat mai preus amb això, com deia són coneguts meus i per això aprofitava per fer publicitat. Nose si el preu és elevat o no, però realment la qualitat és molt bona, cobreixen gastos de producció.[/quote]
Jo tampoc ho he comparat, de fet la diferencia respecte a l´altre proposta es de 0,10€, el comentari venia per el fet de cobrar 12€ per un carnet que per mí l´unic valor que té es sentimental
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Sensibilitats a part, em sembla que es un negoci com un altre ( més endevant a la conversa diu que n´han fet més de 1300----> x 11 € = 14300 € )
:pc
:pc

- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Llagasta" post="193911"]Sensibilitats a part, em sembla que es un negoci com un altre ( més endevant a la conversa diu que n´han fet més de 1300----> x 11 € = 14300 € )
:pc[/quote]
I com funciona, hi donen publicitat per ferne més.
I consti que no estic en contra com idea, pero si com a "negoci" ;)
I consti que no estic en contra com idea, pero si com a "negoci" ;)
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="STELVIO 00" post="193914"][quote user="Llagasta" post="193911"]Sensibilitats a part, em sembla que es un negoci com un altre ( més endevant a la conversa diu que n´han fet més de 1300----> x 11 € = 14300 € )
I consti que no estic en contra com idea, pero si com a "negoci" ;)[/quote]
Home, negoci, negoci, no ho sé, jo potser ho deixaria en «negociet»
6,6 € en concepte de tramitació (suport d'impressió, tinta, plastificat, manipulació, etc...)
0,72 € comissió de PayPal
2 € en concepte de sobre, segell i manteniment del lloc
1,68 € en concepte de l'impost (18% d'I.V.A.)
Total = 11 €
I consti que no estic en contra com idea, pero si com a "negoci" ;)[/quote]
Home, negoci, negoci, no ho sé, jo potser ho deixaria en «negociet»
6,6 € en concepte de tramitació (suport d'impressió, tinta, plastificat, manipulació, etc...)
0,72 € comissió de PayPal
2 € en concepte de sobre, segell i manteniment del lloc
1,68 € en concepte de l'impost (18% d'I.V.A.)
Total = 11 €