:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
http://www.defensacentral.com/madridism ... drid-grua/
Ai, Aquests Italians...
Moderador: Airald
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Ai, Aquests Italians...
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 08, 2012 6:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Re: Ai, Aquests Italians...
Molta tecnologia pero,.... :tremolant :tremolant
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Ho sento però no veig cap cotxe ni cap gruero, nomès veig a la Ninel Conde :eyes :eyes .
Per cert........que hi fa l'Strom mirant aquestes planes?? I que no em digui que forma part de la seva feina de periodista :mrgreen: :mrgreen:
Au revoir,
Jordi "Prony"
Per cert........que hi fa l'Strom mirant aquestes planes?? I que no em digui que forma part de la seva feina de periodista :mrgreen: :mrgreen:
Au revoir,
Jordi "Prony"
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Prony" post="194541"]Ho sento però no veig cap cotxe ni cap gruero, nomès veig a la Ninel Conde :eyes :eyes .
Au revoir,
Jordi "Prony"[/quote]
Jordi,ón estas mirant ? Son las fotos grans, no pas la petita de la dreta ón surt una noia que agafará un refredat :mrgreen:
Au revoir,
Jordi "Prony"[/quote]
Jordi,ón estas mirant ? Son las fotos grans, no pas la petita de la dreta ón surt una noia que agafará un refredat :mrgreen: