He flipat al llegir aixó.... :eyes aquestes coses m'encenen. :enfaduu
Titular de la noticia: L'Estat multa amb 3.000 euros un aficionat del Barça per lluir "símbols independentistes" a la final de la Copa del Rei
http://www.ara.cat/politica/LEstat-mili ... 26223.html
Flipant
Moderador: Airald
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Carxofa
- Presentats
- Entrades: 44
- Membre des de: dg. juny 10, 2012 10:55 am
- Ubicació: Sant Celoni
- Contacta:
Re: Flipant
Perquè fa una calor de ca l'ample, que si no, m'anava a comprar una bufanda ara mateix!!!
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Jo, si vols que sigui sincer, no hi crec gens amb el que es publica en aquest mitjà. Nosaltres critiquem, i amb molta raó, els media de Madrid. Quan parlem de la "central lechera" o al "Carajillo Party" diem que son radicals, manipuladors, que parlen d'allò que els interessa de la forma que els interessa i que el seu estil incita a l'odi vers els catalans.
Aqui, al nostre país, també hi han media que utilitzen un estil calcat. Els extrems s'acaben ajuntant.
I no vull faltar a ningú, que consti.
Jordi "Prony" :ban :ban
Aqui, al nostre país, també hi han media que utilitzen un estil calcat. Els extrems s'acaben ajuntant.
I no vull faltar a ningú, que consti.
Jordi "Prony" :ban :ban
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Sembla increïble que pugui passar això :roll:
[quote user="Prony" post="207652"]Jo, si vols que sigui sincer, no hi crec gens amb el que es publica en aquest mitjà. Nosaltres critiquem, i amb molta raó, els media de Madrid. Quan parlem de la "central lechera" o al "Carajillo Party" diem que son radicals, manipuladors, que parlen d'allò que els interessa de la forma que els interessa i que el seu estil incita a l'odi vers els catalans.
Aqui, al nostre país, també hi han media que utilitzen un estil calcat. Els extrems s'acaben ajuntant.[/quote]
Prony, em sembla que aquest cop no és així, la noticia prové de ACN
Agència Catalana de Noticies (ACN)
[quote user="Prony" post="207652"]Jo, si vols que sigui sincer, no hi crec gens amb el que es publica en aquest mitjà. Nosaltres critiquem, i amb molta raó, els media de Madrid. Quan parlem de la "central lechera" o al "Carajillo Party" diem que son radicals, manipuladors, que parlen d'allò que els interessa de la forma que els interessa i que el seu estil incita a l'odi vers els catalans.
Aqui, al nostre país, també hi han media que utilitzen un estil calcat. Els extrems s'acaben ajuntant.[/quote]
Prony, em sembla que aquest cop no és així, la noticia prové de ACN
Agència Catalana de Noticies (ACN)