El Truc Del Peatge
Moderador: Airald
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
El Truc Del Peatge
Ho heu vist fer mai?
Tinc entès que els motoristes italians que ens visiten en són uns experts.
Ara bé, tampo con cal passar-se
http://www.lavanguardia.com/local/mares ... altar.html
Tinc entès que els motoristes italians que ens visiten en són uns experts.
Ara bé, tampo con cal passar-se
http://www.lavanguardia.com/local/mares ... altar.html
- Llebra
- Presentats
- Entrades: 167
- Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
- Ubicació: Maresme nord / Pere
Re: El Truc Del Peatge
Doncs sí :sorry ... Algun cop enganxant-me a un cotxe quan arranca, i algun altre hem passat dues motos alhora, pagant només una...
Però quan t'enganxes a un cotxe, per poc espai que quedi, la barrera no baixa, però salta l'alarma i has de córrer o... :ass
Però és xunguillo, i els puc comptar amb els dits d'una ma.
Però quan t'enganxes a un cotxe, per poc espai que quedi, la barrera no baixa, però salta l'alarma i has de córrer o... :ass
Però és xunguillo, i els puc comptar amb els dits d'una ma.
Llebra l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 17, 2012 9:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Millor no pendre riscos, el de devant frena perquè s´ha deixat el ticket i .................. :castells
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
el divendres pasat ho vaig veure a fer dos camions, el de derrera anave a mig metre del altre, a martorell
com diu en xevi: i si el del devant ha de frenar de cop?? que pasara?
com diu en xevi: i si el del devant ha de frenar de cop?? que pasara?
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Jo ho veig dia si dia no, algún cop també s´han enganxat darrera meu, al passar pel teletac passa aixó :foracat :foracat :foracat
El que si que he fet dues vegades es parar el cotxe just abans de que em detecti el teletac, com si em falles, el de darrera no té mes remei que canviar de carril :cat_vergonya :cat_vergonya
Trobo que fer això es tenir unes penques molt grans, té altres opcions, fer un novullpagar, o no agafar l´autopista, però aprofitar-te dels altres i posar en perill la seva seguretat es passar-se de llest.
El que si que he fet dues vegades es parar el cotxe just abans de que em detecti el teletac, com si em falles, el de darrera no té mes remei que canviar de carril :cat_vergonya :cat_vergonya
Trobo que fer això es tenir unes penques molt grans, té altres opcions, fer un novullpagar, o no agafar l´autopista, però aprofitar-te dels altres i posar en perill la seva seguretat es passar-se de llest.

- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
A mi em va passar, ja fa anys, una cosa molt curiosa alhora que divertida. Encara no existia el Teletac i jo anava en cotxe. Poso la targeta i s'aixeca la barrera. Al moment que estic esperant el rebut, se'm cola una moto per la dreta i clar, es va abaixar la barrera. Se'm va quedar una cara de burro (encara mes). El tiu que em va atendre em va dir que allò era constant. Sort que no em va deixar passar!!
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Bufa, a mi no fa massa temps anant amb cotxe, m'ho va fer un cotxe. Si hagues portat un tot terreny amb bones defenses a darrera, hagués frenat de cop!
:666 :666 :666
:666 :666 :666
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
jo també ho he vist a fer a italia.... encara que aqui també hi vist dues motos una a costat de l´altre.... va pagar una i van passar les dues..... :holacat

- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="Prony" post="222064"]A mi em va passar, ja fa anys, una cosa molt curiosa alhora que divertida. Encara no existia el Teletac i jo anava en cotxe. Poso la targeta i s'aixeca la barrera. Al moment que estic esperant el rebut, se'm cola una moto per la dreta i clar, es va abaixar la barrera. Se'm va quedar una cara de burro (encara mes). El tiu que em va atendre em va dir que allò era constant. Sort que em va deixar passar!![/quote]
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="CMB" post="222066"]Bufa, a mi no fa massa temps anant amb cotxe, m'ho va fer un cotxe. Si hagues portat un tot terreny amb bones defenses a darrera, hagués frenat de cop!
:666 :666 :666[/quote]
recoi Carles,ni que fosis l'amo de les autopistes,sort que no ets guarda jurat :b9 :b9 :b9 ,fa anys tornant de Paul Ricard,arrivem a un peatge i las motos pasaven de 15 en 15,em vaig quedar de pedra al veure-ho,fins la Junquera no vem pagar ni un peatge .
p.d el que no trobo normal,es estar d'acord amb ''el no vull pagar'' i si algu s'et enganxa al radere posar el crit al cel com si t'estiguesin arrancan els caixals,el que s'hauria de fer es una fila india desde Tarragona fins Girona i no pagar ningu.
:666 :666 :666[/quote]
recoi Carles,ni que fosis l'amo de les autopistes,sort que no ets guarda jurat :b9 :b9 :b9 ,fa anys tornant de Paul Ricard,arrivem a un peatge i las motos pasaven de 15 en 15,em vaig quedar de pedra al veure-ho,fins la Junquera no vem pagar ni un peatge .
p.d el que no trobo normal,es estar d'acord amb ''el no vull pagar'' i si algu s'et enganxa al radere posar el crit al cel com si t'estiguesin arrancan els caixals,el que s'hauria de fer es una fila india desde Tarragona fins Girona i no pagar ningu.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 18, 2012 11:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1168
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
[quote user="Kpeps" post="222103"]
......................................fa anys tornant de Paul Ricard,arrivem a un peatge i las motos pasaven de 15 en 15,em vaig quedar de pedra al veure-ho,fins la Junquera no vem pagar ni un peatge .
.........................................................................[/quote]
KPEPS, a França quan feien curses de motos, les autopistes feien l'accés gratuit per les dues rodes i aixecaven barreres. :okcat
Jo al anar per primera vegada al Bol D'OR em vaig quedar molt sorprès!!! :sonat
Al pais del costat potser tampoc son tant estranys! :birracat
......................................fa anys tornant de Paul Ricard,arrivem a un peatge i las motos pasaven de 15 en 15,em vaig quedar de pedra al veure-ho,fins la Junquera no vem pagar ni un peatge .
.........................................................................[/quote]
KPEPS, a França quan feien curses de motos, les autopistes feien l'accés gratuit per les dues rodes i aixecaven barreres. :okcat
Al pais del costat potser tampoc son tant estranys! :birracat
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Jo en amb cotxe no ho he vist mai, però en un conegut tunel, si he fet varies vegades el 2x1 amb la moto......
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
La tecnica d'aquest paio:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Podem estar d´acord o no que ens cobrin els peatges.....
Pero , crec, que si entres a l´autopista ja saps que has de pagar...
Aleshores no pagar... es com entrar a una botiga i marxar amb el genere i no pagar.
Vaja, que jo considero que no pagar és robar.
V's
PD: un altre tema és que no sigui correcte el tema dels peatges a catalunya, que ja estan amortitzades,.... tota la història. Pero ara com ara son de pagament i si entrem i no paguem... crec que éstem robant
Pero , crec, que si entres a l´autopista ja saps que has de pagar...
Aleshores no pagar... es com entrar a una botiga i marxar amb el genere i no pagar.
Vaja, que jo considero que no pagar és robar.
V's
PD: un altre tema és que no sigui correcte el tema dels peatges a catalunya, que ja estan amortitzades,.... tota la història. Pero ara com ara son de pagament i si entrem i no paguem... crec que éstem robant
Ex ...moltes coses
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Carles i Pepi.. com sou...
Mira que empipar-vos per què algù es cola darrere vostra..... :b9
Deixeu-los que passin..
Ara que lo del prony, si que te jeta el payo, mira que colar-se, i desprès ell haver-se d'entretenir a donar explicacions..
Als que tenen nassos de passar sense pagar, segur que és pq hi van mès justos de pasta, i si hi ha "listo" per posar peatges.. és just que hi hagi "listo" per saltar-sel's.
Deixeu-los que passin..
Ara que lo del prony, si que te jeta el payo, mira que colar-se, i desprès ell haver-se d'entretenir a donar explicacions..
Als que tenen nassos de passar sense pagar, segur que és pq hi van mès justos de pasta, i si hi ha "listo" per posar peatges.. és just que hi hagi "listo" per saltar-sel's.
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
[quote user="Vendetta" post="222114"]Carles i Pepi.. com sou...
Deixeu-los que passin..
Als que tenen nassos de passar sense pagar, segur que és pq hi van mès justos de pasta, i si hi ha "listo" per posar peatges.. és just que hi hagi "listo" per saltar-sel's.[/quote]
Jo no m´empipo per què no es pagui, però no vull que em passi com a un cosí meu, que l´hi va fallar el teletac i el de darrera ja no va frenar. Es un tema de seguretat, ja prou pendent es va per si no s´obre la barrera, que només falta que està pendent del de darrera a veure si no frena :foracat :foracat :foracat Ara que en el peatge de Mollet on van picar el meu cosí, aquest llest s´estalvia 1,59 € per saltarse el peatge :callo :callo
Deixeu-los que passin..
Als que tenen nassos de passar sense pagar, segur que és pq hi van mès justos de pasta, i si hi ha "listo" per posar peatges.. és just que hi hagi "listo" per saltar-sel's.[/quote]
Jo no m´empipo per què no es pagui, però no vull que em passi com a un cosí meu, que l´hi va fallar el teletac i el de darrera ja no va frenar. Es un tema de seguretat, ja prou pendent es va per si no s´obre la barrera, que només falta que està pendent del de darrera a veure si no frena :foracat :foracat :foracat Ara que en el peatge de Mollet on van picar el meu cosí, aquest llest s´estalvia 1,59 € per saltarse el peatge :callo :callo

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Dodo" post="222109"][quote user="Kpeps" post="222103"]
Al pais del costat potser tampoc son tant estranys! :birracat[/quote]
al Bol d'or,ja se que aixecaven barreres,d'aqui que al super prestigio tambe ho fessin,pero en les proves del mundial no ho feien,aixo es una ''pilleria'' i no cal donar-hi mes importancia,al metro de Barna es veu que es pitjor ja que quan s'obre la barrera s'arramban cosa fina,jajjajajaja
Al pais del costat potser tampoc son tant estranys! :birracat[/quote]
al Bol d'or,ja se que aixecaven barreres,d'aqui que al super prestigio tambe ho fessin,pero en les proves del mundial no ho feien,aixo es una ''pilleria'' i no cal donar-hi mes importancia,al metro de Barna es veu que es pitjor ja que quan s'obre la barrera s'arramban cosa fina,jajjajajaja
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
El 2 x1 jo l'he fet bastants cops amb la meva dona, passant en paral·lel.
Respecte als cotxes que s'enganxen al del davant, un cop anava cap al peatge de Martorell i em va passar un Lamborghini i en arribar al peatge me'l vaig trobar estimbat i el cobrador em va dir que havia intentat colar-se enganxant-se a un autocar i que quan aquest va anar a canviar de primera a segona pràcticament es va aturar i el Lamborghini li va menjar el cul.
Respecte als cotxes que s'enganxen al del davant, un cop anava cap al peatge de Martorell i em va passar un Lamborghini i en arribar al peatge me'l vaig trobar estimbat i el cobrador em va dir que havia intentat colar-se enganxant-se a un autocar i que quan aquest va anar a canviar de primera a segona pràcticament es va aturar i el Lamborghini li va menjar el cul.