Per Veure Els Partits De Futbol
Moderador: Airald
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Per Veure Els Partits De Futbol
Us posso un enllaç on es pot veure els partits de futbol amb una qualitat aceptable:
http://futboldirectoalvaro.blogspot.com ... lvaro.html
Per el que he vist fins ara,es veuent tots els que donen per el canal Canal+ Liga.
:holacat :holacat
http://futboldirectoalvaro.blogspot.com ... lvaro.html
Per el que he vist fins ara,es veuent tots els que donen per el canal Canal+ Liga.
:holacat :holacat
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Re: Per Veure Els Partits De Futbol
Gràcies, mestre, a casa s'hi posaran.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Si es com expliqueu, poc temps durarà aquesta pàgina............. :picant :picant
Jordi "Prony"
Jordi "Prony"
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Quant vull veure un partit m´en vaig a rojaDirecta
Alla et surten uns quants links amb diferents qualitats de transmisio
Depenent de si ho miro des de mobil (3G) , des de casa (fibra optica 50Mb) o des de casa d´algun amic o familiar amb ADLS(10-20MB) doncs trio..
El link que ens has posat , com diu en Prony, es bó, fins que el tanquin.
Per aixo ja vaig directament a l´altre www.rojadirecta.me on hi son tots.
PD: a vegades sento la transmisio en castellà, altre en argenti, altres en castella de EEUU, altres en xines,....
Alla et surten uns quants links amb diferents qualitats de transmisio
Depenent de si ho miro des de mobil (3G) , des de casa (fibra optica 50Mb) o des de casa d´algun amic o familiar amb ADLS(10-20MB) doncs trio..
El link que ens has posat , com diu en Prony, es bó, fins que el tanquin.
Per aixo ja vaig directament a l´altre www.rojadirecta.me on hi son tots.
PD: a vegades sento la transmisio en castellà, altre en argenti, altres en castella de EEUU, altres en xines,....
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
El millor i amb qualitat és el SopCast. El portàtil endollat a la tele, i au... :okcat

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="222425"]El millor i amb qualitat és el SopCast. El portàtil endollat a la tele, i au... :okcat[/quote]
SopCast, com Ustream o d´altres no és una web.
És un sistema de visualització de videos en streaming
RojaDirecta, si t´hi fixes molts enllaços ja et posa que són sota aquest "programa"
RojaDirecta, si t´hi fixes molts enllaços ja et posa que són sota aquest "programa"
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Steelman" post="222428"]
RojaDirecta, si t´hi fixes molts enllaços ja et posa que són sota aquest "programa"[/quote]
Ja ho sé, i que porta un retràs de 30 segons també. :foracat Però com que ho miro mentre la dona llegueix.... :computer
El Rojadirecta moltes vegades em fallava, i el SopCast mai, mentre el rus Dimitri no ens foti la pirula.
Si un dia capen Rojadirecta ja faré un tuto sobre el SopCast per si algú vol provar-ho. :okcat
RojaDirecta, si t´hi fixes molts enllaços ja et posa que són sota aquest "programa"[/quote]
Ja ho sé, i que porta un retràs de 30 segons també. :foracat Però com que ho miro mentre la dona llegueix.... :computer
El Rojadirecta moltes vegades em fallava, i el SopCast mai, mentre el rus Dimitri no ens foti la pirula.
Si un dia capen Rojadirecta ja faré un tuto sobre el SopCast per si algú vol provar-ho. :okcat

- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Jo quan vull veure el futbol baixo a qualsevol dels bars de proximitat de casa.
De fet tots s'assemblen bastant, cada cop més, almenys pel que fa als qui els regenten. Ulls ametllats i un somriure persistent. Trobo que són amables i cada vegada més professionals en el tracte i en la qualitat del servei.
L'altre dia vaig fer tard a l'anar a veure el Real Madrid-Español i, molt amablement, en Xung-li me va indicar a quina taula m'havia de seure per no interferir en el gaudi futbolístic dels presents.
Vaig fer un parell de cerveses i quan va acabar el partit, desolat, vaig comprovar que estava sol :jajacat
Tan que m'agrada abraçar-me amb desconeguts i compartir l'eufòria futbolera!
Els meus desitjos van ser satisfets quan vaig empalmar amb el Barça-At.Madrid :birracat
DFe totes formes, moltes gràcies per l'enllaç!
De fet tots s'assemblen bastant, cada cop més, almenys pel que fa als qui els regenten. Ulls ametllats i un somriure persistent. Trobo que són amables i cada vegada més professionals en el tracte i en la qualitat del servei.
L'altre dia vaig fer tard a l'anar a veure el Real Madrid-Español i, molt amablement, en Xung-li me va indicar a quina taula m'havia de seure per no interferir en el gaudi futbolístic dels presents.
Vaig fer un parell de cerveses i quan va acabar el partit, desolat, vaig comprovar que estava sol :jajacat
Tan que m'agrada abraçar-me amb desconeguts i compartir l'eufòria futbolera!
Els meus desitjos van ser satisfets quan vaig empalmar amb el Barça-At.Madrid :birracat
DFe totes formes, moltes gràcies per l'enllaç!
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 22, 2012 5:30 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Pendré nota de tots aquests canals per si un dia em dona per mirar "fusbol" :burrucat
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Tambè hi ha altres opcions pero son una mica mès "complicades" encara que mes "complertes".
Aixó si,necessites un deco determinat. :callo :computer
Aixó si,necessites un deco determinat. :callo :computer
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Geroni" post="222448"]Tambè hi ha altres opcions pero son una mica mès "complicades" encara que mes "complertes".
Aixó si,necessites un deco determinat. :callo :computer[/quote]
Explicam'ho, ni que sigui per privat ...
Aixó si,necessites un deco determinat. :callo :computer[/quote]
Explicam'ho, ni que sigui per privat ...
Ex ...moltes coses
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Jo acostumo a usar el rojadirecta, doncs el sistema bar no em funciona excepte en comptades ocasions, com el passat R. Madrid - Espanyol (us recordo que sóc perico
).