Bona Tardaaaa! O Dia!
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 7
- Membre des de: dv. des. 28, 2012 3:49 am
- Ubicació: Vic
Bona Tardaaaa! O Dia!
Què taaal?!!
Ja fa dies que llegeixo el fórum, suc una apassionada de les motos entre d'altres coses. Em van comentar d' aquest forum uns amics vostres que hi vaig conéixer a mitja ruta.., i encara no vaig decidir a apuntar-m'hi fins avui.
Jo motos, poquetes, sols a nivell de ciutat.. però de fa poc vaig fer el cop de cap, i sentir com la força m'hi empenyia d'entre les meves cames, i sentir el moviment real reflectic en la força del vent.
Ara tinc R1, si és un cop fort inicial.. i li he d'anar agafant la pràctica.., aqui em sembla ja que hi teniu bastanta experiència.
Tampoc tinc gaire experiència en sortides a grups tant grans, però bè.. per a tot hi ha una primera vegada? no? ;)
Espero ser ben rebuda.. i poder coincidir dins en la meva apretada agenda amb vosaltres, i amb elles tambè!! que alguna motera he vist .. que deu ni dò!
Petooooooons i abraçaaaaaaades trempaaats!!
:birracat :birracat :birracat :birracat
Ja fa dies que llegeixo el fórum, suc una apassionada de les motos entre d'altres coses. Em van comentar d' aquest forum uns amics vostres que hi vaig conéixer a mitja ruta.., i encara no vaig decidir a apuntar-m'hi fins avui.
Jo motos, poquetes, sols a nivell de ciutat.. però de fa poc vaig fer el cop de cap, i sentir com la força m'hi empenyia d'entre les meves cames, i sentir el moviment real reflectic en la força del vent.
Ara tinc R1, si és un cop fort inicial.. i li he d'anar agafant la pràctica.., aqui em sembla ja que hi teniu bastanta experiència.
Tampoc tinc gaire experiència en sortides a grups tant grans, però bè.. per a tot hi ha una primera vegada? no? ;)
Espero ser ben rebuda.. i poder coincidir dins en la meva apretada agenda amb vosaltres, i amb elles tambè!! que alguna motera he vist .. que deu ni dò!
Petooooooons i abraçaaaaaaades trempaaats!!
:birracat :birracat :birracat :birracat
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Re: Bona Tardaaaa! O Dia!
Benvinguda des d'osona, aqui trobaras noves sensacions, per cert no dius d'on ets
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Benvinguda des de Reus a Mototurisme Catalunya
Una R1!! Tela!
Una R1!! Tela!
Ex ...moltes coses
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:burrucat Hola
:burrucat Benvinguda des de Cerdanyola del Vallès!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :burrucat
:burrucat Benvinguda des de Cerdanyola del Vallès!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :burrucat
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

-
- Presentats
Cabirol, Encara mès sensacions Cabirol? Acabarè saturada de sensacions... i com sona.. vull dir de bè.. : :kiss
No havia posat d'on era ja que creia que sortia al costat, jo bè ho he posat al perfil.. Sòc Vigatana!!! :viscat
Gràcies Steelman.. és una molt bona màquina.., tot i que un amic aqui vostre, amb una de no tant potent, em va fer una bona repassada.. reconec que li he de agafar encara.. no et pensis que vaig tota.. embaladaaa per què tingui aquesta.. :b9
I gràcies per la rebuda, si que sou ràpids a respondre.
:kiss :kiss :kiss :kiss
No havia posat d'on era ja que creia que sortia al costat, jo bè ho he posat al perfil.. Sòc Vigatana!!! :viscat
Gràcies Steelman.. és una molt bona màquina.., tot i que un amic aqui vostre, amb una de no tant potent, em va fer una bona repassada.. reconec que li he de agafar encara.. no et pensis que vaig tota.. embaladaaa per què tingui aquesta.. :b9
I gràcies per la rebuda, si que sou ràpids a respondre.
:kiss :kiss :kiss :kiss
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
hola, coneixes a un tal Jordi d'Olot, que circula amb una PanEuropean?
Potser és el que t'ha repassat?
:okcat
Potser és el que t'ha repassat?
:okcat
- Ricard_biker
- Presentats
- Entrades: 428
- Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
- Ubicació: Viladecans
Benvinguda Irene...!!!
Salutacions des de Viladecans, el Baix Llobregat.
Salutacions des de Viladecans, el Baix Llobregat.
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
BENVINGUDA DES DE TORELLÓ!!!
-
- Presentats
CMB, pot ser que fòs una paneuropean, o aquesta, o una bmw, no recordo.
Si que anava o venia d'Olot.. , em sembla.
Si que anava o venia d'Olot.. , em sembla.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Benvinguda a aquest espai. :birracat
Veig que t'agraden les motos potentes. :okcat Em deixes fer-te una pregunta? Perquè una R1 i no una R6? La R1 hi han molt poques persones que tenen capacitat de portar-la al 100%, i això m'ho ha dit el campió d'Europa de Superstock, que en té una pel dia a dia.
Veig que t'agraden les motos potentes. :okcat Em deixes fer-te una pregunta? Perquè una R1 i no una R6? La R1 hi han molt poques persones que tenen capacitat de portar-la al 100%, i això m'ho ha dit el campió d'Europa de Superstock, que en té una pel dia a dia.

-
- Presentats
Randy.. ja raò tens..
Bè, gent.. hem despedeixo, ha estat breu però intens, tot i que ho podia haver estat molt mès.
Això que el Randy dubti de les meves habilitats, :nonocat tot i aixì un petonarrooo randyyy :kiss :kiss
Realment no em dic Irenne em dic Innocentada. :birracat :birracat
Obrirà el randy una comisiò d'investigaciò per a trobar el meu petit creador?
Petons de nou trempaaats, i trempadeees :kiss :kiss :kiss
Com vosaltres pocs.
Bè, gent.. hem despedeixo, ha estat breu però intens, tot i que ho podia haver estat molt mès.
Això que el Randy dubti de les meves habilitats, :nonocat tot i aixì un petonarrooo randyyy :kiss :kiss
Com vosaltres pocs.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Bona nit, guapaaa!!! :b9

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Encara hi haurá qui li donara la benvinguda després del post num. 11 :jajacat :jajacat
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="STELVIO 00" post="222919"]Encara hi haurá qui li donara la benvinguda després del post num. 11 :jajacat :jajacat[/quote]
Que ti jugues??? :burrucat
Que ti jugues??? :burrucat
Gas a la burra!!!
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Jesus GS" post="222931"][quote user="STELVIO 00" post="222919"]Encara hi haurá qui li donara la benvinguda després del post num. 11 :jajacat :jajacat[/quote]
Que ti jugues??? :burrucat[/quote]
De fet ja hi han "bonas respostas" abans del post 11, i aquest tall es genial ;)
[quote user="Irenne" post="222881"]
[/quote]
Que ti jugues??? :burrucat[/quote]
De fet ja hi han "bonas respostas" abans del post 11, i aquest tall es genial ;)
[quote user="Irenne" post="222881"]
[/quote]
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Irenne" post="222915"]Randy.. ja raò tens..
Com vosaltres pocs.[/quote]
Ja sabia que erets una inocentada, per aixó vaig trigar a activar-te el usuari;)
Jo si que sé qui ets.. les IP's delaten ;)
Ja sabia que erets una inocentada, per aixó vaig trigar a activar-te el usuari;)
Jo si que sé qui ets.. les IP's delaten ;)
Ex ...moltes coses
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="222933"][quote user="Irenne" post="222915"]Randy.. ja raò tens..
Jo si que sé qui ets.. les IP's delaten ;)[/quote]
I jo !!! I sense veure la IP
El lexic també el delata :okcat
Jo si que sé qui ets.. les IP's delaten ;)[/quote]
I jo !!! I sense veure la IP
El lexic també el delata :okcat
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
El que m´ha sorpres es que estigues de vacances a Zaragossa...
Ex ...moltes coses
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="STELVIO 00" post="222919"]Encara hi haurá qui li donara la benvinguda després del post num. 11 :jajacat :jajacat[/quote]
Home, jo al post 6 ja vaig donar una possible pista, no? :idea
Crec que la forma d'escriure l'ha delatat molt! :okcat
A veure si tinc raó! :holacat
A veure si tinc raó! :holacat
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="CMB" post="222938"][quote user="STELVIO 00" post="222919"]Encara hi haurá qui li donara la benvinguda després del post num. 11 :jajacat :jajacat[/quote]
A veure si tinc raó! :holacat[/quote]
Es cert, però hi ha molta gent que només llegeix el primer post i ja va a resposta. Ja veuras com amb tot el que hi ha escrit per el mig, surt algú amb alló de " Benvinguda des de ......." i més si es diu Irenne :okcat
A veure si tinc raó! :holacat[/quote]
Es cert, però hi ha molta gent que només llegeix el primer post i ja va a resposta. Ja veuras com amb tot el que hi ha escrit per el mig, surt algú amb alló de " Benvinguda des de ......." i més si es diu Irenne :okcat