Entrada
Autor: Jordivili » dj. gen. 03, 2013 2:04 pm
[quote user="Randy-650" post="223476"]Això és un maquinón, ehhhh???
L'has agafat, Kpeps? Vegila que tal i com l'engegues has d'anar donant copets de gas perquè l'oli lubriqui el motor, no la deixis mai al ralentí!!
[quote user="650X" post="223458"]
aquestes son de les que deixen el tufillo de 2t a la roba!! :jajacat :jajacat[/quote]
Havies anat mai al darrera d'algú que portés Castrol R40? Oli de ricino autèntic, de competició. Aquella olor embriagava una barbaritat. Quan jo en portava els que venien al meu darrera sempre acabaven "borratxos", jejejejee. Portant aquest oli tenies que anar a saco tot el dia, a tope de voltes, doncs sinó deixava molts residus als pistons.
Fa anys que no en venen ja. Les dues últimes llaunes que hi havien en una botiga perduda d'Andorra me les vaig quedar jo. Ara hi ha el Castrol 747, un pèl més ligth.[/quote]
Jo recordo de quan tenia 16 anys a la tzr que hi posava castrol Biolube i l'olor tambe era molt bona.Mes tard en l'epoca de trialer feiem servir l'Ipone de color vermell amb un punt d'olor a maduixa.
Jordivili l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 03, 2013 2:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.