És Mototurisme El Model A Seguir Pels Altres Fòrums ?

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

És Mototurisme El Model A Seguir Pels Altres Fòrums ?

Entrada Autor: Randy-650 » dc. gen. 16, 2013 9:59 pm

Estava tot mirant la llista d'apuntats a la sortida mensual del mes de gener i observo que molts dels nouvinguts és gent d'altres fòrums que aquest mes no tenen gaire "moviment. Això em fa pensar qe Mototurisme gaudeix de molta salut i predisposició i en canvi els altres fòrums no s'atreveixen -no sé si pot ser la paraula correcte- a fer sortides amb una mica de imaginaci9 i il•lusió.

No parlo de cap fòrum en concret ni de ningú en particular, un quan va navegant veu què es cou a molts llocs. I és per aixó que m'agradaria que tots aquests -sense por, eh?- que heu vingut a parar aquí don3ssiu la vostra opinió sobre què us ha fet anar a parar a Mototurisme.

Aviso que no és cap critica ni.vull que es malinterpretin les meves paraules, sols que jo sóc molt tafaner i m'agrada saber coses i de passada estudiar la psicologia dels catalans que van en moto. :okcat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Re: És Mototurisme El Model A Seguir Pels Altres Fòrums ?

Entrada Autor: Joavel » dc. gen. 16, 2013 10:07 pm

Randy, la pregunta és potser una mica "pretenciosa", no troves ???

De bon rotllo, heeeee !!!!

La gent, tan als Clubs com en els foros, va i vé, en funciò de què s'hi trovi bé, sense mès.
Gent amb la que he sortit de ruta, al principi de ser a Mototurisme, ja no hi és, ni participa del Foro...uns s'en van i altres venen.

:birracat

Pedroguzzi
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
Contacta:

Entrada Autor: Pedroguzzi » dc. gen. 16, 2013 11:10 pm

Jo que he vingut fa poc lo que em va agradar es el bon rotllo que hi ha i perque no, pel seu nom MOTO i TURISME i lo que mes .CAT , tambe em sonabam molts nicks de un altre forum o sigui que era com si estigues en familia. Pero tambe estic a un altre forum( soc administrador) mes especializat que es el de la Penya Guzzi Cat ( Moto Guzzi) www.penyaguzzicat.mforos.com i organtzem 1 sortida mensual , som poquets perque juntar mes de 30 o 50 guzzistas( es la mitjana mes o menys) es molt complicat en aquest pais pero fa 15 anys que treballem per juntarnos cada mes, fins i tot organitzem una Reunio Internacional. Alla estic be i aqui tambe
En dues o tres rodes , a la fi del mon
Imatge

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dc. gen. 16, 2013 11:47 pm

Jo crec que no som ningú per dir a les persones quin es el model a seguir;una altra cosa es que els que hi participem amb mes o meins vegades a les sortides,creiem que es el mes bò,pero allá cadascú amb els seus gustos i maneres de fer les coses.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. gen. 17, 2013 1:54 am

Holaaa,

Model a seguir ???

Vols dir que no sona una mica pretenciós ?? a veure si ara començarem a sentir-nos presionats ?

Personalment no penso pas que haguem de ser model de res, en tot cas que fem les coses de forma que ens agradin als que hi som de una forma o altra.

:cat_vergonya :cat_vergonya
Sort,

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. gen. 17, 2013 8:53 am

Mogut a Cervesseta.
Ex ...moltes coses

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dj. gen. 17, 2013 1:39 pm

Jo lo que dic és que és sorprenent la constància. Durant anys no ha faltat una sortida mensual.

Gllm
Presentats
Entrades: 125
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 12:47 pm
Ubicació: Tona

Entrada Autor: Gllm » dj. gen. 17, 2013 2:22 pm

Je, je !!!! no és pas que hi participi molt jo amb vosaltres, però m'agrada llegir i veure el que feu. Si puc algun dia vindré a fer mototurisme...
Dic això pq jo segueixo el de Motos.net que hi ha molt moviment, però cada cop menys. A els grans MOTERUS ja no hi puc entrar ( em van treure ) abans de la Diada pq vaig dir que aniria amb els Motards independentistes a Vic i fer la volta. Se'm van tirar a la " yogular " com deien alguns i d'altres em tractaren de Nazi.. En total és anar amb moto ! també.... però bé ja s'ho faran.. jo vaig fent el meu cami. ( no els trobo pas a faltar )
Be, salut i V'ss

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dj. gen. 17, 2013 3:35 pm

Jo penso que "Mototurisme.cat" te molt ben definit el tarannà, l'estil i el fet comú entre la gran majoria dels seus membres. No vull dir que sigui especialment selectiva però es un fet que qui acudeix i se sent a gust es perquè comparteix la nostra manera de ser i de fer. Per la banda contrària, aquells tipus de motoristes que no cal mencionar perquè ja sabem quins son, venen un cop i, com que no se senten a gust i/o ningú els riu les gràcies o els aplaudeix les mostres de pilotatge, ja no tornen mai.

Mototurisme.cat selecciona de manera natural els seus components. Ni han de rics i n'hi han de pobres, n'hi han de catalans i n'hi han de catellans, uns amb motos "pijas" i d'altres amb motos tronades........ però algunes coses ens uneixen; Els nostres caràcters, la nostra educació, la nostra idiosincràsia i el nostre sentit comú ens fan sentir propers, amics i a gust quan estem en companyia.

Moltes vegades us he expressat la fortuna que tinc de formar part de Mototurisme.cat i mai em cansaré de dir-ho, però alhora tinc por que, com passa a la majoria dels fòrums, l'ambient es vagui degenerant fins que la gent opti per cercar altres llocs on no hi hagi mala maror. No vull que això mori d'èxit.

Jo penso que si tot rutlla tan bé es deu als següents factors:

Som gent adulta, no anem fent bestieses amb les motos, l'index d'incidents es molt baix.

Som gent educada, sabem conduir amb diàleg respectuós, calmat i pacífic aquells episodis desagradables que sempre poden aparèixer.

Som gent respectuosa amb la gent dels pobles, els altres conductors i les persones amb les quals compartim menjadors. Això ens fa sentir orgullosos de ser com som i de portar-nos com ens portem.

Som seriosos, el fet de que respectem els horaris, que ens presentem al punt de trobada encara que plogui o nevi i que no haguem de pagar per avançat son aspectes gens habituals avui en dia.

I, per últim, els que s'encarreguen de fer que tot vagi sobre rodes, fan una tasca que no es pot pagar en pessetes.

Be, si he dit alguna cosa poc adient, us prego no m'ho tingueu en compte.

Jordi "Prony"

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dj. gen. 17, 2013 3:54 pm

Jo la veritat és que abans que aqui vaig estar un dia en unaltre forum, d'àmbit peninsular, diguessim, i al veure el rotllo vaig cardar el camp com un llamp que cau enmig d'un olivar.

Mototurisme em va agradar per la orientació que té, sobretot catalana, i que ens uneix un pensament, crec, que he pogut percebre, de tu a tu. Reconec que no vaig mai a sortides, només he anat a un esmorzar i una trail... però es que jo no soc de sortides multitudinàries (tothom té defectes)... però m'agrada opinar, dir la meva, penjar alguna cosa... i si puc aportar una ínfima coseta de la meva curta experiència, doncs ho comparteixo.

EL millor de tot? TOT EL QUE S'APRÈN AQUI.

No us enganyaré: em sento a gust aquí, encara que la gran majoria no em coneixeu in person. TOT VINDRÀ!

Per un forum plural, heterogeni i català, SEGUIU AIXÍ!

LIFE FROM A MOTORBIKE
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 17, 2013 3:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2014
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Entrada Autor: Kinder » dj. gen. 17, 2013 10:12 pm

.
..
.
Des de l'agost passat que estic a MTC, i mai havia estat en cap mena de fòrum (és a dir, no puc comparar ni opinar), però si que he estat en alguna altre mena de grups socials no relacionats amb el motor, i .... us haig de dir, vull dir..... que l'acollida, la gent, el respecte, la comprensió, la paciència, els consells, la voluntat, ... tots i cadascú de vosaltres heu aconseguit sorprendre'm molt gratificantment: encara queda gent com deu mana en aquest país !!!!!! I això..... no té preu !!!!! :-)

No sé si és el model a seguir per altres fòrums, però si que és el model que vull seguir amb la meva moto

.
..
.

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dv. gen. 18, 2013 12:57 pm

Disculpa Kinder, a tu t'aguantem i et fem la pilota perquè ets moderadora, sinó " Otro gallo cantaria"

Llebra
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
Ubicació: Maresme nord / Pere

Entrada Autor: Llebra » dv. gen. 18, 2013 9:21 pm

Jo crec que tot és sentir-se a gust, i això fa que t’impliquis més.

I crec que el fa sentir-se a gust en aquest fòrum és que es parla majoritàriament (que no totalment, faltaria més, i que tothom parli com vulgui !) en català, i ara m’explico:

Això fa que hi hagi una proximitat i uns valors socials i culturals semblants entre tots els participants, que no es pot donar en fòrums més extensos en territori o nombre de participants. Els catalans valorem molt més, per exemple, el respecte amb el que divergeix, que no pas l’enfrontament per mantenir una opinió que es dóna en altres ambients (empecinamiento, li diuen). I també hi ha una prudència en les relacions que no es veu en fòrums d’abast estatal , de fet, aquí no he vist faltes de respecte reals per enlloc.

I, bastant important i evident, aquí ningú t’ataca per ser català, com he viscut en altres fòrums. Personalment, vaig marxar-ne d’un de càmping que va acabar semblant la FalangeidelasJons, atacant grollerament i fins que va marxar, a un dels membres més actius i respectats del fòrum per ser català (NO per escriure en català, que el fòrum era en castellà), i a d’altres, castellanoparlants, només per demanar respecte i fer saber que eren catalans com el que més...

Déu n’hi dó quin totxo, total per dir que la proximitat fa que s’exclogui gent llunyana, i per tant, els valors dels participants són més similars...
Derbi Variant, Rieju Marathon 50, Montesa enduro L, Yamaha XT 600 K,
Yamaha XJ 600 (la vella), Honda Transalp 600, i ara mateix, Yamaha XT 350, Honda Silverwing 600 i Yamaha XT 600 E.

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dv. gen. 18, 2013 9:37 pm

[quote user="Prony" post="225112"]Disculpa Kinder, a tu t'aguantem i et fem la pilota perquè ets moderadora, sinó " Otro gallo cantaria"[/quote]

Mira que de vegades tens unes contestes de... "cagate lorito" , sort que ja tots et coneixem , que sino.... "otro gallo cantaria " :b9 :b9

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. gen. 18, 2013 11:49 pm

Hi ha de tot a la vinya del senyor ... ni millor ni pitjor, diferent ;)

:callo

Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2014
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Entrada Autor: Kinder » ds. gen. 19, 2013 3:10 pm

[quote user="Eva" post="225168"][quote user="Prony" post="225112"]Disculpa Kinder, a tu t'aguantem i et fem la pilota perquè ets moderadora, sinó " Otro gallo cantaria"[/quote]

Mira que de vegades tens unes contestes de... "cagate lorito" , sort que ja tots et coneixem , que sino.... "otro gallo cantaria " :b9 :b9[/quote]

:b9 :b9 :b9

Eva… jo no ho haguera expresat millor!!!!!!

:jajacat :jajacat

Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Entrada Autor: Xepe71 » dl. gen. 21, 2013 5:19 pm

Possiblement no :nonocat sigui el model a seguir, però és el millor fòrum de motos que he vist :birracat !

M'explico: per una part tenim la sort de viure casi tots a menys de 250km (punta a punta de Catalunya). Lo que vol dir que, si es vol, i tenint en compte que les quedades no es fan al km 0 o al km 250 per al 80% de la gent, la quedada es fa a menys de 120 km. Jo crec que l'èxit d'aquest fòrum és aquest.

No em poso en el fet de que l'organització en les sortides sigui fora de sèrie (i hi incloc tant l'organització oficial com els cruïllers com els fotògrafs) i el bon ambient que s'hi respira, que fa que MT sigui un grup vàlid per a tot tipus de motoristes. El fet que la gent se senti a gust, fa que participi, i que conegui gent, i que ens tractem de tu a tu, i vas creant un caldo de cultiu que s'acaba veient per tot arreu, acaba sent un peix que es mossega la cua!

"La competència", generalment d'àmbit nacional, no té aquesta possibilitat, jo no aniré a Càceres a la mensual, ni a Santiago, ni ells vindran a Tarragona, i per tant no coneixeré mai a la gent del foro. Això limita molt el contacte, i per tant la sinceritat, el respecte, i el diàleg sincer :gathering . O això crec jo!
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dl. gen. 21, 2013 6:15 pm

Jo estic més en la línia del Ramon, no es tracta de ser millor ni pitjor, és un fòrum on es fan bé (perdó, molt bé) les coses i on els que hi participem (ja ho sé, sóc dels que hi participa més "virtualment" que no pas "realment") ens sentim còmodes.

La forma de circular és millor? Nosaltres ens hi sentim a gust i suposo que hi haurà altra gent que ho farà igual.
sergibuda

they called me an accident

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. gen. 24, 2013 10:10 pm

[quote user="Eva" post="225168"][quote user="Prony" post="225112"]Disculpa Kinder, a tu t'aguantem i et fem la pilota perquè ets moderadora, sinó " Otro gallo cantaria"[/quote]

Mira que de vegades tens unes contestes de... "cagate lorito" , sort que ja tots et coneixem , que sino.... "otro gallo cantaria " :b9 :b9[/quote]

Eva , l´has clavat !!!!! :okcat
ImatgeImatgeImatge

Respon

Torna a “Cerveseta”