Trobada Viatgers CATALANS!

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Bloquejat
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Trobada Viatgers CATALANS!

Entrada Autor: Pasqual » dl. gen. 21, 2013 6:29 pm

Les raons per les que vaig entrar a Mototurisme.cat son principalment dos:

1.- uns companys (avui desapareguts del fòrum) me'n van parlar i
2.- el .cat, que defineix el fòrum i et permet (no t'obliga) fer-ho en català

Què te que veure això amb la Trobada de Viatgers Catalans?

Com a "pare" de la criatura, vaig trobar a MT el medi natural i la complicitat necessària per tirar endavant una idea que feia temps em passava pel cap. En aquestes 3 edicions que portem fetes, el fet de ser de viatgers catalans no ha provocat cap problema, però ara, arrel de l'anunci de la Trobada feta per l'Steelman en un fòrum d'abast Nacional www.bmwmotos.com s'ha desencadenat una polèmica que (crec que encertadament) els administradors han tallat al tancar el fil. Es pot veure aquí http://www.bmwmotos.com/foro/showthread.php?441654-IV-Encuentro-Viajeros-Catalanes. Per aquells que no ho han llegit, aconsello fer-ho abans de seguir.

He dit varies vegades (crec que la darrera a la Trobada de la Vall d'Aran) la meva opinió sobre el tema de la política i el fòrum, però donat que la conclusió de l'assemblea va ser apel•lar al "sentit comú" i al "respecte" deixant el criteri d'opinar a nivell exclusivament personal, avui em permeto l'excepció de fer-ho.

Ho faig perquè estic indignat de la manca de respecte i de reconeixement que tenim com a poble (i com a individus) i que tant se'ns exigeix que ho fem amb els altres. No crec que anunciar un aconteixement com la Trobada mereixi els descalificatius que s'han produït. Ni els insults. És com si nosaltres ens enfadéssim per que anunciem una trobada a Milevaches, els Pinguinos o Arguis. O que els italians s'enfadessin perquè es fa l'Estrella de Javalambre perquè ja hi ha l'Stella Alpina.

No necessito dur cap bandera enganxada per sentir-me català. Un poble que ha resistit més de 300 anys sense perdre la seva consciència de poble, la seva cultura i la seva llengua, mereix (té) el dret ha existir com a nació. O com a mínim té el dret a decidir per si mateix.

El que fa un poble, una nació, no son les lleis ni les fronteres. És la consciència i el sentiment de pertànyer a un poble. Aquest sentiment és personal i col•lectiu a l'hora. Et poden obligar a disimularlo (i els que hem viscut amb en Franco viu, ho sabem) però no és pot matar a força de lleis, de sentències del Suprem, de polítics corruptes o per la força de les armes.

No crec en la superioritat de cap raça ni de cap nació sobre d'altres, i el mateix respecte que professo per els altris ho demano per els meus. Els estats no deixen de ser una forma artificial d'organització dels poderosos per no perdre els seus privilegis.

He participat en varies edicions de l' "Encuentro de Grandes Viajeros" Nacional i no cal negar que va ser la referència per fer la nostra pròpia trobada de viatgers catalans. Malgrat ser la zona de l'estat espanyol amb més motocicletes, amb més indústria d'aquest àmbit, els que més esportistes de moto (i més èxits) produeix, en que més es viatja (juntament amb Euskadi).... en cap dels "Encuentros" (almenys en els que jo hi vaig assistir) vaig veure-hi cap català a la tarima.

Estic a Mototurisme per el .cat (i per les persones) i estic a la Trobada perquè és de Viatgers Catalans, sense que això sigui excloent i sense voler imposar res a ningú. Crec que ha arribat l'hora de deixar de justificar-nos perquè som catalans o perquè parlem català.

És una trobada de viatgers catalans en català![/b]

Vull agrair i solidaritzar-me amb l'Steelman per la valentia de respondre als atacs que anuncia la Trobada ha provocat. Aquestes coses fan mal i públicament vull deixar-li clar que li faig costat. Ahir, jo també era l'Steelman.

A vegades cal aixecar la veu per no deixar-se trepitjar. Cal dir PROU!

Si els administradors, els moderadors o alguna persona es sent ofesa, em disculpo per endavant. Si ho creieu convenient, podeu borrar el fil, portar-ho a cerveseta o el que creieu convenient. No em sentiré ofès.

Imatge
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 21, 2013 6:32 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Trobada Viatgers CATALANS!

Entrada Autor: CMB » dl. gen. 21, 2013 6:59 pm

Ple recolzament!

És ben absurd aquest odi i intolerància que tenen algunes persones cap a altres!

Això demostra el curt de mires que són!

En moltes ocasions s'ha de ser valent, fer mitja volta i dir: "Ja t'ho faràs nano, jo vaig tirant cap allà !"

Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 21, 2013 7:01 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dl. gen. 21, 2013 7:09 pm

Buffff, acabo de llegir le post sencer del foro de BMW i la veritat es que a un el fot de mala llet...joder, desprès diuen....

En fi Steelman, suposo que abans d'escriure les respostes, ho re-llegies 20 cops, no? quina paciència Deu meu..ànims !!! :okcat

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 21, 2013 7:12 pm

aquest mati,com avui es festa a la feina ja que es el sant del Patro de la poblacio,tafanejant he vist el fil de l'Steelman i lo desgraciat del deçenllas,he vist l'odi en algunes respostes hi ha gent molt malalta :foracat he vist l'incultura en unes altres :foracat he vist gent que sense ser de Mototurisme i suposso no coneixent en Steelman, pero sent coherent ha posat el crit al cel com es normal,suposso Steelman que has d'estar molt disgustat per el tema,el pitjor de tot es que el mes rabios sembla ser d'aqui i aixo si que disgusta i fa avergonyir.
per altre banda Pasqual aquell foro te mes de 70.000 usuaris i generalment te mes 2000 usuaris actius,que nomes dos desequilibrats hagin fet de ''troll'' en aquell fil no es gaire significatiu,poso aquestes dadas per treure una mica de ferro ja que com sabeu la politica no m'agrada i aquest fil tambe degenerara de ben segur. ......l'administrador el deu haver tancat per allo de ...muerto el perro (disculpa la dita que no m'en surt cap altre)....estem en un moment que lo Catala crea tant sentiment d'amor com animadversio i aixo vol dir que estem ben vius :birracat :birracat
la veritat es que no anava a venir a Hostalric ,ja que aixo dels grans viatges m'interesa relativament,pero veus ja s'ha guanyat un client aquesta trobada :birracat
espero no molestar en lo que he dit.
Imatge

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dl. gen. 21, 2013 7:27 pm

No vull caure en el mateix parany. Què quedi clar que no tinc res contre els espanyols. De fet, quants catalans poden dir que no tenen de prop o de lluny un familiar no nascut a Catalunya? Tampoc tinc res contra el fòrum BMW. Hi tinc forces companys, i, ja ho he dit, crec que l'administrador va actuar correctament.

Però......però...hi han actitud de certs individus que tenen el poder de...... en fí. Ha estat un crit d'indignació i de solidaritat amb en Jordi.

La lliço és que no podem fer com aquest quatre descerebrats que van per el món perdonant vides....

:sorry

Per cert l'enllaç de la Trobada, que sembla que a alguns els hi costa de trobar és: http://www.mototurisme.cat/tvc/

Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dl. gen. 21, 2013 7:50 pm

[quote user="Pasqual" post="225423"]

A vegades cal aixecar la veu per no deixar-se trepitjar. Cal dir PROU!

[/quote]

**********SI SENYOR, CAL DIR HO:**********
PROUPROUPROUPROUPROUPROUPROUPROUPROU
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 21, 2013 8:37 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Ricmel
Presentats
Entrades: 522
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Ricmel » dl. gen. 21, 2013 7:52 pm

Je suis étonné!
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » dl. gen. 21, 2013 8:09 pm

Gràcies Pasqual, de tan en tan està bé esplaiar-se i ho has bordat!

Està clar que t'ha dolgut la mala estona que deu haver passat l'Steelman davant d'aquell parell d'energúmens ignorants. A mi també i, des d'aquí, el reconeixement :okcat

Tanmateix cal agrair la visió de la majoria d'intervinents en aquell fil, molt més conciliadora i comprensiva.

Finalment i, al Cèsar el que és del Cèsar, una encaixada i valoració personal a l'administrador, en Carlos Permuy, d'aquest foro amic. La discussió, amb un servidor, a l'entorn del tema recurrent (l'idioma) va fer precipitar la seva decisió (ja feia temps que hi donava voltes) d'admetre el català com idioma vàlid en l'apartat "salidas locales" del foro que administra.

Pasqual i Steelman, doneu l'esforç per ben esmerçat que aquesta, i altres com aquesta, ens carreguen de raó per el il·lusionant esdevenir.

Salut i força!
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 21, 2013 8:14 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Jsk
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Jsk » dl. gen. 21, 2013 8:41 pm

«No discuteixis mai amb un imbècil. T'hauràs de rebaixar al seu nivell i et guanyarà per experiència» :nonocat

Això és el que penso. :okcat
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. gen. 21, 2013 9:33 pm

Si Pasqual, ahir vaig quedar astorat al veure el post a bmwmotos, el vaig veure a la tarda quan un administrador ja l'havia tancat. Em va agradar la manera de fer-ho, molt discreta i educadament, és d'agraïr.

En quant a la participació al fil, si no recordo malament (no me le mirat més perquè no cal perdre el temps en aquests malt rotllos, millor ignorar-los i llestos ... en tinc experiència) van ser NOMÉS un parell que s'enfilaven per les parets discutint de mala manera que els catalans aquí i els catalans allà, res de bó, no cal perdre-hi el temps amb energúmens així.
Penso (i confio) que no n'hi ha gaires d'aquests, la majoria de gent és bona gent i si féssim números en percentatges el resultat sería ínfim.

De tota manera (i perdoneu si hi ha algú que no li agradi) però amb la que està caient últimament potser alguns «veïns» s'han agafat aquesta publicació com una provocació i no cas posar mes llenya al foc.

Steelman, ànims i endavant les atxes !

Pedroguzzi
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
Contacta:

Entrada Autor: Pedroguzzi » dl. gen. 21, 2013 10:00 pm

Jo vaig intervenir en aquell fil , dient lo que tenia que dir .Tampoc va servir de res amb aquest fanatics
El Jordi va estar molt encertat en les respostes pero es que alguna treia de polleguera al mes pintat :okcat
En dues o tres rodes , a la fi del mon
Imatge

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dl. gen. 21, 2013 10:15 pm

Nois, és un tema que cansa. Sempre donant explicacions de perquè parlem en català i fem les coses en català. N'hi ha que estan tan malalts que es pensen que ho fem només per fotre'ls a ells quan està clar que ningú tria la seva llengua materna.

ANIMS que no ha estat res.

Jordi, jo també t'imagino rellegint cada post abans de donar al "ENVIAR"

salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dt. gen. 22, 2013 1:15 am

Volia contestar però estic massa enfadat, potser demà...

Em sumo al reconeixement per a l'Steelman. Gràcies.

Salut

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dt. gen. 22, 2013 7:58 am

Carai, quina s'ha liat!!

Tot el meu recolzament per l'Steelman i per tu Paqual com a organitzador de la Trobada

:birracat
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dt. gen. 22, 2013 10:01 am

Dons una vegada més, m'entristeix aquest tema. Per una banda no entenc que ningù aigui de donar explicacions del que organitza...ni del modus...ni de la llengua...ni del lloc...en que es fa, etc..etc...dit això (i només per donar la meva visio, i sense que ningù se senti aludit, o sí...) a mí tampoc no em sembla bé lo de "Trobada de Viatgers Catalans" i és un d'els motius de la meva no participaciò :nonocat :nonocat :nonocat
A més quan vaig veure que en Jordi, avía penjat l'anunci al foro BMW , ja vaig preveure que hi auría "merder".

Al menys que l'index d'ingenuitat sigui més gran del que em penso, en Jordi auría de saber que alguns s'ho pendríen com una "provocaciò".

Estic una mica cansat (i el que ens queda...) d'aquestes postures infantils, que l'unic que porten és confrontaciò, sembla que no sabem viure sense comfrontar la nostra CATALANITAT amb el nacionalisme/españolista fatxa, d'alguns de l'altra banda de l'Ebre.

La Catalanitat dels Catalans, auría d'estar per sobre d'aquestes "batalletes" i d'aquestes "rabietes" periòdiques de la que tan profit han tret els "Españolismes i els Catalanismes" de dretes.

:holacat :birracat :birracat :birracat

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dt. gen. 22, 2013 11:40 am

[quote user="Joavel" post="225474"]Dons una vegada més, m'entristeix aquest tema. Per una banda no entenc que ningù aigui de donar explicacions del que organitza...ni del modus...ni de la llengua...ni del lloc...en que es fa, etc..etc...dit això (i només per donar la meva visio, i sense que ningù se senti aludit, o sí...) a mí tampoc no em sembla bé lo de "Trobada de Viatgers Catalans" i és un d'els motius de la meva no participaciò :nonocat :nonocat :nonocat
A més quan vaig veure que en Jordi, avía penjat l'anunci al foro BMW , ja vaig preveure que hi auría "merder".

Al menys que l'index d'ingenuitat sigui més gran del que em penso, en Jordi auría de saber que alguns s'ho pendríen com una "provocaciò".

Estic una mica cansat (i el que ens queda...) d'aquestes postures infantils, que l'unic que porten és confrontaciò, sembla que no sabem viure sense comfrontar la nostra CATALANITAT amb el nacionalisme/españolista fatxa, d'alguns de l'altra banda de l'Ebre.

La Catalanitat dels Catalans, auría d'estar per sobre d'aquestes "batalletes" i d'aquestes "rabietes" periòdiques de la que tan profit han tret els "Españolismes i els Catalanismes" de dretes.

:holacat :birracat :birracat :birracat[/quote]

Doncs, tu t'ho perds! (Ho sento, jo ho veig així!) :birracat

Potser l'any vinent es pot organitzar: "Trobada de Viatgers Mundials" o "Trobada de Viatgers Espanyols" o "Trobada de Viatges Catalans" o "Trobada de Viatges Siderals" o ... :callo
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 22, 2013 11:43 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. gen. 22, 2013 12:09 pm

Bones.
No havia dit res en aquest fil, tot i ser "tristament" el protagonisme .

Gràcies Pascual ;)

Només vull explicar unes cosetes.
  • He enviat un privat al Administrador de BMWMOTOS demanant disculpes per la degeneració del fil en questió, tot i que no n´he estat el responsable principal.
  • No és el primer any que penjo aquest fil allà (ni serà l´últim). De fet és el tercer, i cada any al mateix "subfòrum". I mai com podreu comprovar hi hagut problemes. Per tant, no ha està ni cap provocació, ni cap ingenuitat publicar-ho alli. Només ha estat una mera acció de difusió.
    II TVC -III TVC
  • Cada any ho he penjat en molts altres fòrums similars, i MAI ha estat interpretat com a provocació, ni ha tingut aquesta problemàtica.
    No entenc, com penjar una cosa així, es pot pensar que sigui una provicació o una ingenuitat. Si fos aixi, crec que com a Estat, estem pitjor del que em pensava.

Seria una provocació en un forum Català, com el nostre, penjar l'organització d´un event español?Frances? NO, i per aixó aqui les anunciem. Suposo que ser Català ens fa ser diferents amb aixó i tot.
    Ens obrim, a tothom. Pero alguns no es poden obrir a nosaltres. :callo
  • La trobada és de viatgers Catalans, per que la fem a Catalunya i amb la nostra llengua. NO entenc com pot aixó frenar l´assistència des d´aqui.
    Es com si algun dia a la meva ciutat, Reus, fan una trobada de Cantautors locals.I jo no hi vaig, tot i ser Reusenc per que opinio que sobre que sigui Reusenc. Quin problema hi ha??????????????
    SI aixó es veu com a problema. El problema el té, qui li està trobant problemes. Així de sencill.
  • Moltes gràcies pels vostres missatges ;). I no ens fem ni mala sang, ni patim.
    EL foro de BMWMOTOS està ple de molt bona gent. Tants Catalans, com Manxecs, com Valencians, Asturians,..... per 3-4 no cal ni condemnar un forum, ni un país ni una cultura.
Ex ...moltes coses

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dt. gen. 22, 2013 12:56 pm

[quote user="Ramon" post="225456"]Si Pasqual, ahir vaig quedar astorat al veure el post a bmwmotos, el vaig veure a la tarda quan un administrador ja l'havia tancat. Em va agradar la manera de fer-ho, molt discreta i educadament, és d'agraïr.

[/quote]
Bè,tambè donaré el meu parer:
Primerament,la resposta del moderador no es que sigui exactament el que dius,sino legeix: Hay post desafortunadísimos por ambas partes.....
Que ha dit de desafortunat el Jordi?,jo no ho veix em lloc,llavors per a mi,ha volgut rentarse les mans devant de totom vulguen quedar bè amb tots.
Referent al Joavel:que creus que hauria estat millor?,dir.li Encuentro de Viajeros Catalanes?,home!!,si on estem es un forum catalá,que l'organitza catalans que vient a Catalunya (respectant sempre el que parlen en castellá,no cal dir.ho),que es fá a Catalunya i que a la fí,la major part pensem en catalá per traduir al castellá quan parlem,lo mes logic es que es digui com es tè que dir Trobada de Viatgers Catalans;i si per aixó no hi asisteixes,que vols que et digui....com t'han dit,tu t'ho perds.Jo tampoc hi asistiré,pero será per un altra cosa mes lógica:per temes de feina,pero MAI perque setigui escrit en catalá.
Finalment dir que tant el Jordi con el Pascual han dit les coses ben clares,que no cal tallarse davant aquests totalitaris ("ells" tambè ho diuent de nosaltres) que nomès veuent l'espanyol com a unica llengua per els que viuent a l'Espanya.
Tambè teniu el meu total suport.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dt. gen. 22, 2013 1:18 pm

A mi ja em van advertir que els propietaris d'aquesta marca son gent molt singular i que era millor anar al tanto. El día que a MTC hi hagin BMW's em buscaré un altra colla :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Jordi "Prony"

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dt. gen. 22, 2013 3:10 pm

[quote user="CMB" post="225483"][quote user="Joavel" post="225474"]Dons una vegada més, m'entristeix aquest tema. Per una banda no entenc que ningù aigui de donar explicacions del que organitza...ni del modus...ni de la llengua...ni del lloc...en que es fa, etc..etc...dit això (i només per donar la meva visio, i sense que ningù se senti aludit, o sí...) a mí tampoc no em sembla bé lo de "Trobada de Viatgers Catalans" i és un d'els motius de la meva no participaciò :nonocat :nonocat :nonocat

:holacat :birracat :birracat :birracat[/quote]

Doncs, tu t'ho perds! (Ho sento, jo ho veig així!) :birracat

Potser l'any vinent es pot organitzar: "Trobada de Viatgers Mundials" o "Trobada de Viatgers Espanyols" o "Trobada de Viatges Catalans" o "Trobada de Viatges Siderals" o ... :callo[/quote]

CMB, de lo que no participo, no em perdo absolutament res.

El que jo no faría sería organitazar-ho (ni publicitar-ho) d'aquesta manera i menys pretendre que agradi a tothom.
Sento (una vegada més) discrepar, però de entrada el titol (encara que potser la intencionalitat no és aquesta) és excloënt i encara que no comparteixo en absolut les motivacions que porten a ningù a despreciar ni el Catala ni els Catalans.

I ja posats, potser sí que sería més adient TROBADA DE GRANS VIATGERS.

:holacat :birracat
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 22, 2013 3:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Bloquejat

Torna a “Cerveseta”