Canvi D'Avatar
Moderador: Airald
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
Canvi D'Avatar
Després de la sortida de gener, vaig veure que l'Eva em va fer una foto de la Supertenere que em va agradar força, i he decidit possar-la com a avatar.
Per si algú tenia curositat d'on era l'anterior foto, es tractava de l'illa d'Ízaro, enfront de les costes de Bizkaia. Si, la mateixa que sortia en les películes espanyoles dels anys 70 de la productora Izaro Films
PD. Eva, ja parlarem del tema del copirrait. je, je :burrucat
Per si algú tenia curositat d'on era l'anterior foto, es tractava de l'illa d'Ízaro, enfront de les costes de Bizkaia. Si, la mateixa que sortia en les películes espanyoles dels anys 70 de la productora Izaro Films
PD. Eva, ja parlarem del tema del copirrait. je, je :burrucat
ErnesTDM l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 01, 2013 9:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Canvi D'Avatar
Fas bé de avisar ho,arriba un moment que ens coneixem per l´avatar i quan algú el canvia costa acostumarse :okcat
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="ErnesTDM" post="226715"]Després de la sortida de gener, vaig veure que l'Eva em va fer una foto de la Supertenere que em va agradar força, i he decidit possar-la com a avatar.
PD. Eva, ja parlarem del tema del copirrait. je, je :burrucat[/quote]
:b9 :b9 :b9
Molt maco el avatar.... :okcat :okcat
PD. Eva, ja parlarem del tema del copirrait. je, je :burrucat[/quote]
:b9 :b9 :b9
Molt maco el avatar.... :okcat :okcat
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Quina mirada que té aquesta teva moto nano!
- Jsk
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
- Ubicació: Banyoles
Ha ha, no ets l'únic que té una foto a l'avatar feta per l'Eva. :birracat
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
[quote user="Jsk" post="226818"]Ha ha, no ets l'únic que té una foto a l'avatar feta per l'Eva. :birracat[/quote]
No se perque, ja em pensava jo que no seria l'unic...
No se perque, ja em pensava jo que no seria l'unic...