Porsche Celebra Els 50 Anys Del 911
Moderador: Airald
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Porsche Celebra Els 50 Anys Del 911
comparant la primera versió del mític model amb la darrera:
http://www.motor.cat/2013/02/10/porsche-celebra-el-50o-aniversari-del-911-comparant-el-nou-amb-loriginal-de-1964/
Salut.
http://www.motor.cat/2013/02/10/porsche-celebra-el-50o-aniversari-del-911-comparant-el-nou-amb-loriginal-de-1964/
Salut.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Porsche Celebra Els 50 Anys Del 911
Una saga mítica com poques la 911. I t'ho diu un fan declarat d'aquesta marca.
Al meu poble hi viu el Kotnik fill i cada vegada que el veig amb un model nou em quedo embobat. :cat_vergonya
Al meu poble hi viu el Kotnik fill i cada vegada que el veig amb un model nou em quedo embobat. :cat_vergonya

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="STELVIO 00" post="227790"]Fins i tot es maco el model de fa 50 anys !!!!! :okcat[/quote]
a tu t'agrada pel motor ''boxer'' jjajaja,una vegada vaig portar un Carrera Turbo per el port d'envalira i realment vaig veure lo que era un cotxe de curses per carrer,quan arrivavas a la corba començavas a frenar i ti quedaves a 50 metres del començament de la traçada,s'en ha de saber per tenir cotxes aixi,un vehicle mitic a la historia del motor :birracat
a tu t'agrada pel motor ''boxer'' jjajaja,una vegada vaig portar un Carrera Turbo per el port d'envalira i realment vaig veure lo que era un cotxe de curses per carrer,quan arrivavas a la corba començavas a frenar i ti quedaves a 50 metres del començament de la traçada,s'en ha de saber per tenir cotxes aixi,un vehicle mitic a la historia del motor :birracat
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
El Porsche 911 té cinquanta anys igual que jo però a mí encara no m'han hagut de canviar l'oli cap vegada, i que duri...
No tinc butxaca per poder-ne tenir cap però una vegada amb un cap que vaig tenir vam anar d'Olesa a Sabadell per la carretera de Viladecavalls. Anava fort fins i tot als revolts i aquell cotxe no es movía ni un centímetre, impressionant. No em vaig cagar a les calces i no ho entenc encara perquè d'acollonit i anava molt.
No tinc butxaca per poder-ne tenir cap però una vegada amb un cap que vaig tenir vam anar d'Olesa a Sabadell per la carretera de Viladecavalls. Anava fort fins i tot als revolts i aquell cotxe no es movía ni un centímetre, impressionant. No em vaig cagar a les calces i no ho entenc encara perquè d'acollonit i anava molt.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Fa 25 anys jo tambe vaig poder gaudir d'un 911 turbo, el d'un vei suis... la sensacio pujant per Romanya va ser bestial... sobre tot comparant- lo amb el corsa que portava en aquella epoca.
Salut
Salut
Gas a la burra!!!
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[youtube]r5_sDEeNXbk[/youtube]
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 13, 2013 9:25 pm, en total s’ha editat 14 vegades.

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
50 anys i encara n'estic enamorat. Algun dia...