Problema matematic
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: Problema Matematic
La meva PDA diu que 31. :cat_vergonya
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
la A) 1 :holacat
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
[quote user="Jordi Pons" post="228046"]la A) 1 :holacat[/quote]
repassa les mates... :nonocat :nonocat
repassa les mates... :nonocat :nonocat
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="JordiTrident" post="228050"][quote user="Jordi Pons" post="228046"]la A) 1 :holacat[/quote]
repassa les mates... :nonocat :nonocat[/quote]
I si ho diu el profe .. :) :okcat
I si ho diu el profe .. :) :okcat
Ex ...moltes coses
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
1 (sóc de lletres)
- Jordi Pons
- Presentats
[quote user="JordiTrident" post="228050"][quote user="Jordi Pons" post="228046"]la A) 1 :holacat[/quote]
vols dir ?
fet de cap ja em donava 1
fet amb la caluladora també em dona 1
en canvi, fet amb un exel em dona 31 !!!!!!!!!!
per que amb l'exel el resultat sigui 1, hem de posar la suma del dos 30 entre parèntesi, així: =(30+30)*0+1 , però com que a l'enunciat del problema no hi son els parèntesi, per a mi continua essent el resultat = 1
vols dir ?
per que amb l'exel el resultat sigui 1, hem de posar la suma del dos 30 entre parèntesi, així: =(30+30)*0+1 , però com que a l'enunciat del problema no hi son els parèntesi, per a mi continua essent el resultat = 1
Jordi Pons l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 14, 2013 1:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Re: Problema matematic
Jordi Pons...
En les operacions aritmetiques els operadors multiplicatius tenen més prioritat que els additius .
Així una multiplicació o divissió, sempre tindrà prioritat sobre una suma o resta.
Per aixó, aqui no cal parentèssis, per que les prioritats ja existeixen ;)
En les operacions aritmetiques els operadors multiplicatius tenen més prioritat que els additius .
Així una multiplicació o divissió, sempre tindrà prioritat sobre una suma o resta.
Per aixó, aqui no cal parentèssis, per que les prioritats ja existeixen ;)
Ex ...moltes coses
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="228055"]Jordi Pons...
Per aixó, aqui no cal parentèssis, per que les prioritats ja existeixen ;)[/quote]
:mestre :mestre :mestre :bow :bow :bow
Per aixó, aqui no cal parentèssis, per que les prioritats ja existeixen ;)[/quote]
:mestre :mestre :mestre :bow :bow :bow
- Jordi Pons
- Presentats
[quote user="Steelman" post="228055"]Jordi Pons...
quan anava a escola, en temps del tio paco, això no ens ho varen explicar :jajacat :jajacat
quan anava a escola, en temps del tio paco, això no ens ho varen explicar :jajacat :jajacat
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
[quote user="Jordi Pons" post="228054"][quote user="JordiTrident" post="228050"][quote user="Jordi Pons" post="228046"]la A) 1 :holacat[/quote]
vols dir ?
per que amb l'exel el resultat sigui 1, hem de posar la suma del dos 30 entre parèntesi, així: =(30+30)*0+1 , però com que a l'enunciat del problema no hi son els parèntesi, per a mi continua essent el resultat = 1[/quote]
Efectivament, suposo que la calculadora que has utilitzat és "senzilla" (vull dir no científica) o has anat apretant el signe = a cada operació que feies i aquestes en general no estan programades amb la jerarquia d'operacions. L'excel (i qualsevol calculadora científica) en saben més i per això dóna 31 que és el que ha de donar. El Jordi (Steelman, que aquí som molts Jordis) ho ha explicat molt bé i de tota manera, repassa el teu raonament d'aquí sobre perque crec que tu mateix t'adones que no pot ser 1 pel fet que perquè doni has d'afegir uns parèntesis que en l'enunciat original no hi són...
Sempre és d'agrair aclarir dubtes a algú disposat a aprendre :okcat :okcat :okcat ho trobo tan a faltar a les classes de l'insti.
salut i kms
vols dir ?
per que amb l'exel el resultat sigui 1, hem de posar la suma del dos 30 entre parèntesi, així: =(30+30)*0+1 , però com que a l'enunciat del problema no hi son els parèntesi, per a mi continua essent el resultat = 1[/quote]
Efectivament, suposo que la calculadora que has utilitzat és "senzilla" (vull dir no científica) o has anat apretant el signe = a cada operació que feies i aquestes en general no estan programades amb la jerarquia d'operacions. L'excel (i qualsevol calculadora científica) en saben més i per això dóna 31 que és el que ha de donar. El Jordi (Steelman, que aquí som molts Jordis) ho ha explicat molt bé i de tota manera, repassa el teu raonament d'aquí sobre perque crec que tu mateix t'adones que no pot ser 1 pel fet que perquè doni has d'afegir uns parèntesis que en l'enunciat original no hi són...
Sempre és d'agrair aclarir dubtes a algú disposat a aprendre :okcat :okcat :okcat ho trobo tan a faltar a les classes de l'insti.
salut i kms
JordiTrident l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 14, 2013 4:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
collona Steelman quina resposta,m'has deixat clavat a la cadira,en aquest temps que corren no sabia si creure-m'ho,pero al google diu que tens rao :birracat :birracat
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Va per l'Stelvio.
La C !!!!
La C !!!!
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Xavier" post="228187"]Va per l'Stelvio.
La C !!!![/quote]
Tú no val, que ets de lletres ;)
La C !!!![/quote]
Tú no val, que ets de lletres ;)
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
T'ha dit LA SÉ,però ha fet alguna falteta...i per aixó ha escrit només la C
Ex ...moltes coses
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Cap d'elles.
Qualsevol número multiplicat per zero dona un valor indeterminat. Si a un valor indeterminat li sumem ú, el resultat seguirà essent indeterminat.
Zero no es un número, sinó la absència de número.
Qualsevol número multiplicat per zero dona un valor indeterminat. Si a un valor indeterminat li sumem ú, el resultat seguirà essent indeterminat.
Zero no es un número, sinó la absència de número.