Només Faltava Això
Moderador: Airald
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Només Faltava Això
Si trobeu algun lladre d'aquests, no cal que us digui què heu de fer :picant
http://www.abc.es/motor-reportajes/2013 ... 21757.html
http://www.abc.es/motor-reportajes/2013 ... 21757.html
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Només Faltava Això
donar-li un premi i ajudar-lo a carregar el furgo per ''currante'',no vagi a ser que et denuncii per haver-li cridat la atencio i algun jutge li doni una pensio vitalicia per danys morals o psiquics :sonat :sonat el dia menys pensat sortira a la prensa que s'han endut aquell peix de coure que hi ha d'avant del Sogo al port de Barcelona :b9 :b9 .
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 14, 2013 5:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Valgue'm déu !!... on hem arribat !! :nonocat
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Storm" post="228076"]Si trobeu algun lladre d'aquests, no cal que us digui què heu de fer :picant
http://www.abc.es/motor-reportajes/2013 ... 21757.html[/quote]
I quan sustitueixen el guardarrail, el nou el posen de doble bionda ????? El lloc del robatori es un punt negre? A veure si algú fart de demanar guardarrail de doble bionda , veient que ningú fa cas, els esta "ajudant" amb la feina :picant :picant
I quan sustitueixen el guardarrail, el nou el posen de doble bionda ????? El lloc del robatori es un punt negre? A veure si algú fart de demanar guardarrail de doble bionda , veient que ningú fa cas, els esta "ajudant" amb la feina :picant :picant
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Realment la gent està molt recargolada últimament.
O potser...son els mateixos que cobren i paguen les comissions que fa dies que no poden xuclar-ne enlloc. :picant
O potser...son els mateixos que cobren i paguen les comissions que fa dies que no poden xuclar-ne enlloc. :picant
Salut i kilómetres
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="Siono1000" post="228119"]Realment la gent està molt recargolada últimament.
O potser...son els mateixos que cobren i paguen les comissions que fa dies que no poden xuclar-ne enlloc. :picant[/quote]
Jo anava a dir el mateix.
Però com tu has dit, dic a veure si estarè essent massa recargolat? :lol:
O potser...son els mateixos que cobren i paguen les comissions que fa dies que no poden xuclar-ne enlloc. :picant[/quote]
Jo anava a dir el mateix.
Però com tu has dit, dic a veure si estarè essent massa recargolat? :lol:
- Kpeps
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="228096"][quote user="Storm" post="228076"]Si trobeu algun lladre d'aquests, no cal que us digui què heu de fer :picant
I quan sustitueixen el guardarrail, el nou el posen de doble bionda ????? El lloc del robatori es un punt negre? A veure si algú fart de demanar guardarrail de doble bionda , veient que ningú fa cas, els esta "ajudant" amb la feina :picant :picant[/quote]
calla,calla...que encara se las carregara el pobre Toribio :b9 :b9
I quan sustitueixen el guardarrail, el nou el posen de doble bionda ????? El lloc del robatori es un punt negre? A veure si algú fart de demanar guardarrail de doble bionda , veient que ningú fa cas, els esta "ajudant" amb la feina :picant :picant[/quote]
calla,calla...que encara se las carregara el pobre Toribio :b9 :b9
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Kpeps" post="228144"][quote user="STELVIO 00" post="228096"][quote user="Storm" post="228076"]Si trobeu algun lladre d'aquests, no cal que us digui què heu de fer :picant
calla,calla...que encara se las carregara el pobre Toribio :b9 :b9[/quote]
Josep, si jo t´expliqués.......................... :callo
Josep, si jo t´expliqués.......................... :callo
- Kpeps
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="228149"][quote user="Kpeps" post="228144"][quote user="STELVIO 00" post="228096"][quote user="Storm" post="228076"]Si trobeu algun lladre d'aquests, no cal que us digui què heu de fer :picant
Josep, si jo t´expliqués.......................... :callo[/quote]
m'imagino que li han fet pasar de tots colors,en aquest mon no e spot anar amb la veritat per davant....fa nosa :cat_vergonya :cat_vergonya de pais.
Josep, si jo t´expliqués.......................... :callo[/quote]
m'imagino que li han fet pasar de tots colors,en aquest mon no e spot anar amb la veritat per davant....fa nosa :cat_vergonya :cat_vergonya de pais.
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
[quote user="Vendetta" post="228136"]Però com tu has dit, dic a veure si estarè essent massa recargolat? :lol:[/quote]
No Vendetta, no ets massa recargolat, el que passa es que (com en moltes ocasions) la veritat supera a la ficció... i si es tracta de "España" i "Territoris ocupats" per la mateixa, encara més de tal manera que ni tant sols el més recargolat dels recargolats (no vull dir que siguis tu ni que no ho siguis, encara no ens coneixem) pot imaginar lo recargolada que es la realitat :666
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
No Vendetta, no ets massa recargolat, el que passa es que (com en moltes ocasions) la veritat supera a la ficció... i si es tracta de "España" i "Territoris ocupats" per la mateixa, encara més de tal manera que ni tant sols el més recargolat dels recargolats (no vull dir que siguis tu ni que no ho siguis, encara no ens coneixem) pot imaginar lo recargolada que es la realitat :666
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="Toni Wan Kenobi" post="228168"][quote user="Vendetta" post="228136"]Però com tu has dit, dic a veure si estarè essent massa recargolat? :lol:[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Sr.. Kenobi.. acabo de verificar que vens a la sortida de mototurisme, com jo mateix, o sia que agrairia que s'em presemtès a la sortida, ja que no ens coneixem face to face.. i ja has replicat vàries respostes meves.. quina osadia..
Tot i aixi abans de replicar a les meves respostes.. amb alguns comentaris ja t'hi havia fixat l'ull.
Tu has de ser un follonero de cuidado.. :b9 :b9
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Sr.. Kenobi.. acabo de verificar que vens a la sortida de mototurisme, com jo mateix, o sia que agrairia que s'em presemtès a la sortida, ja que no ens coneixem face to face.. i ja has replicat vàries respostes meves.. quina osadia..
Tot i aixi abans de replicar a les meves respostes.. amb alguns comentaris ja t'hi havia fixat l'ull.
Tu has de ser un follonero de cuidado.. :b9 :b9
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
[quote user="Vendetta" post="228191"]Tu has de ser un follonero de cuidado.. :b9 :b9[/quote]
No, no, Evole no, es Wan Kenobi... :b9
No, no, Evole no, es Wan Kenobi... :b9
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 15, 2013 8:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Però jo m'imagino que hi deu haver feina en desmuntar tot això, Ningú ho ha vist?? Que estrany....