Retransmisions De Motogp

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Jaumeusart
Presentats
Entrades: 396
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
Ubicació: les Masies de Voltregà

Retransmisions De Motogp

Entrada Autor: Jaumeusart » dv. ago. 16, 2013 9:22 pm

Nomes h em faltava veure el que he vist avui al canal Energy durant la retransmissio dels entrenaments de motogp
a falta de nomes un minut i mitg per acabar la segona tanda a aquets desgraciats no s'els acud res mes que possarse a fer anuncis i quan han tornat llogicament ja s'habia acabat
Tenen uns collons que s'els trepitjan la llastima es que tenen l'esclusiva
A veure si per la propera temporada els gi treuen i les done algun canal mes serios

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Retransmisions De Motogp

Entrada Autor: Jesus » dv. ago. 16, 2013 9:29 pm

[quote user="Jaumeusart" post="240446"]Nomes h em faltava veure el que he vist avui al canal Energy durant la retransmissio dels entrenaments de motogp
a falta de nomes un minut i mitg per acabar la segona tanda a aquets desgraciats no s'els acud res mes que possarse a fer anuncis i quan han tornat llogicament ja s'habia acabat
Tenen uns collons que s'els trepitjan la llastima es que tenen l'esclussiva
A veure si per la propera temporada els gi treuen i les done algun canal mes serios[/quote]

Totalment d'acord amb tu ... o sigui +1 :okcat

Paciència !!! :callo
Gas a la burra!!!

Jordi Pons
Presentats
Entrades: 714
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Entrada Autor: Jordi Pons » dv. ago. 16, 2013 9:30 pm

amb el futbol no tenen pebrots de fer-ho, ni a un partit de 4ª divisió !!!!!! :foracat :foracat :foracat :foracat

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dg. ago. 18, 2013 7:15 pm

Jo ja en temps de TVE vaig començar a fer una cosa i fins ara, no consumir els productes que s'anuncien en les carreres. No aconsegueixo res però mira, em quedo bé,
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Entrada Autor: Jordivili » dg. ago. 18, 2013 9:08 pm

Avui he notat una millora en la retransmissió de les curses se que es provisional però el 12+1 ja es podria quedar a casa i deixar la seva butaca als seus substituts d’avui l’oscar Haro a moto3 i el Pablo Nieto a moto2 i motogp. M’ha agradat els comentaris del Pablo aportant coneixements i sense cap mena de crits,ja era hora que hi tinguessin algú que hi entén algo a part del Dennis.

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dl. ago. 19, 2013 10:10 am

A mi em fa llàstima en Dennis Noyes. Un "Crack" com ell, un personatge que te una vàlua, uns coneixements i una manera d'expressar-se com cap altre. I veure'l com un IM-BE-CIL té la potestat de fer-lo callar sense miraments quan vol i com vol.

El mes probable es que l'any que ve al IM-BE-CIL estigui fent l'IM-BE-CIL presentant alguna gala de "Gran Hermano" i el "Dennis Noyes" estigui de comentarista per qualsevol altre televisió anglosaxona.

I tots i perdrem, menys jo. Com que jo miro les telenoveles sudamericanes, el Sálvame i el Donde estás Corazón......... El que gasto son Kleenex.

Jordi "Prony"

Respon

Torna a “Cerveseta”