Però en comptes d'això als dits, no deia la iaia que et quedaves cec, si et tocaves segons què? :b9 :b9
Fora bromes, recupereu-vos, que quan veig veure on-line pel whatssapp en la Volta Trail, la radiografia de la mà d'en Pasqual em vaig quedar a quadros...
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
pero esto que eeeeeessssss !!! aquestes epidemies millor que no corrin :nonocat :nonocat milloreu-vos i que no sigui gaire llarg el proces de milllora :picant i no cal dir que si necesiteu res nomes ho teniu que fer saber :okcat batalletes de foguera :birracat
tingueu paciència i utilitzeu l'altra mà..... :picant :picant :picant L'Albert està més maco amb aquest maquillatge !! :b9 :b9 :callo :cat_vergonya :sorry :sorry :sorry a recuperar-se aviat per la KDD :form :form :form feu bondat. :okcat qualsevol cosa ja sabeu :okcat
Si que s’ho portaven calladet alguns, o al menys ara es quan m’entero de qui son els que faltaven anomenar, no en sabia res. Doncs Apa nois!!... encara que les vostres lesions siguin mínimes agafeu-vos-ho amb calma. A millorar-se que es el que ara us toca.