Cap d'any vibrant...

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Hijpanitat
Presentats
Entrades: 348
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm

Cap d'any vibrant...

Entrada Autor: Hijpanitat » dg. des. 23, 2007 3:46 pm

Ens hem assabentat que no hi ha sopar de cap d'any; El pressupot s'ha exhaurit tot, tot. El sopar de cap d'any es imperativament maximalista.

Però, el servei de inteligencia d'Hijpanitat ens ha confirmat que qui tindrà un cap d'any acollonantment vibrant serà "el Senyor de l'Anell".

Hijpanitat, SCI

Bon Cap D'Any!!!!
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. des. 24, 2007 9:00 pm

"Senyor dels anells" ????

No ho diràs per aixo, no ???

Imatge
Imatge

A les discoteques al lavavo d'homes a més a més de preservatius ara es pot comprar aquesta joguina.
Per Cap d'any la probarem. :wink: ja explicare si es car o "barato". :roll:

Salut.
Salut i kilómetres

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » ds. gen. 26, 2008 7:37 pm

Companya i amiga, et felicito per les fotos que m'has enviat en tanga ...

Veig amb alegria que l'operació de canvi de sexe a anat molt be, pena que el transplantament de cervell no hagi funcionat i per un tema d'espai ara portis un cervell de moskit, segur que notes millores amb el nou i les teves capacitats motores i cognitives han crescut un munt.

A les fotos amb el panty, estàs molt sexi i molt maca, et demano permís per penjar-les al fòrum. Et dedicaràs com havies pensat a fer cantonades o treballaràs a la carretera? Si ho fas en les rutes, pensa que ara fa fred i posat uns pantys dobles (i diga'm el punt kilomètric o millor les coordenades GPS per anar a veure't amb el companys del fòrum).

Crec que podries canviar-te el nick de siono100 a siona125, o millor encara a lleona, amb el nº que vulguis, ja saps que tan se val.

L'estudi exaustiu que fas, el publicaràs aquest any o els anys propers? Tots estem impacients i expectants en aquest tema.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. gen. 27, 2008 9:45 pm

Estimat "amic":
M'al·legra molt que t'hagin agradat les fotos que et vaig enviar, tot i que les millors encara no les has vist (encara no estàs preparat).
Com molt bé dius i saps per experiència, la carretera es molt dura i la veritat no m'aniria gens malament tenir un "macarra" que en sol·lucionés possibles problemes amb clients. 8)
Estic totalment segur que l'informe exaustiu serà un gran exit i per aixó m'esmero en conseguir la perfecció.
L'estudi de moment segueix per bon camí i rés em fa pensar que no tingui un caire positiu.
Dona'm mes temps que l'estic proban en totes les possicions del Kama-sutra. Ja m'en queden poques. :roll:
Aviat l'informe veurà la llum.
Si hi estàs interessat et puc donar una adresa on aconseguir caixes de 1.247 unitats a un preu raonable. Ja diràs.

P.D. Estic pensant en canviar el meu nik, però no en trobo cap que reflexi la meua personalitat al 100%. Seguirem buscant.
Gràcies per el teu interés.
:!:
Salut.

Missatge: 5.820
Salut i kilómetres

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dl. gen. 28, 2008 7:46 am

Repassant els arxius històrics d'Hijpanitat, SCI, vaig trobar els estatuts orginals de l'empresa datats l'any 1.347

Els va redactar el sino no, crec que parent teu.

El nick em sembla prou adient per tu i la teva nova situació.

Ves provant i repeteixes, em dic sino no, sino no, si després de dir-ho uns 1.347 cops, potser ho trobes escaient i t'agrada prou.

És només una idea, que tinguis sort :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Respon

Torna a “Cerveseta”