NECESSITO AJUT URGENT
Moderador: Airald
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
NECESSITO AJUT URGENT
Resulta que tinc un greu problema amb l'antivirus del meu ordinador. Li vaig instal.lar el Bit Defender però aquest programa és molt inestable i m'aturava molt el funcionament. L'he desinstal.at i he instalat una versió antiga del McAfee que no se m'actualitza.
Porto des de les 7 del matí i l'ordinador no em funciona. Necessito del vostre ajut. Necessito un antivirus que s'actualitzi bé. Sisplau, m'envieu un privat i us dono la meva adreça de correu electrònic per tal de que em passeu l'executable o bé el programa comprimit per instal.arme'l.
Gràcies de debò.
Porto des de les 7 del matí i l'ordinador no em funciona. Necessito del vostre ajut. Necessito un antivirus que s'actualitzi bé. Sisplau, m'envieu un privat i us dono la meva adreça de correu electrònic per tal de que em passeu l'executable o bé el programa comprimit per instal.arme'l.
Gràcies de debò.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
busca AVG free
s'actualitza quasi diariament a l'hora que tu li dius, i comença el test a l'hora que tu l'indiques.
És fàcil de configurar, espero que et serveixi
s'actualitza quasi diariament a l'hora que tu li dius, i comença el test a l'hora que tu l'indiques.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Bravo
- Presentats
On el puc trobar? Amb la mula?stromkel ha escrit:busca AVG free
No, si pagant ja se que no tindrè més problemes. El que passa es que em fot pagar per un antivirus i a sobre que siguin ells mateixos els que fabriquin els virus que, tal i com em va dir un company informàtic, desprès sols es podràn treure amb els seus mateixos productes. Com diu la màxima del capitalisme: "Crear necessitat on no n'hi ha". De totes formes, gràcies pel teu consell, Ramòn.James_Bond ha escrit:El kaspersky, des de que el tinc (pagant) s'han acabat tots el problemes.
El pots trobar a softonic.com
Vsssssssss
007
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
AVG free és gratuïtBravo ha escrit:On el puc trobar? Amb la mula?stromkel ha escrit:busca AVG free
No, si pagant ja se que no tindrè més problemes. El que passa es que em fot pagar per un antivirus i a sobre que siguin ells mateixos els que fabriquin els virus que, tal i com em va dir un company informàtic, desprès sols es podràn treure amb els seus mateixos productes. Com diu la màxima del capitalisme: "Crear necessitat on no n'hi ha". De totes formes, gràcies pel teu consell, Ramòn.James_Bond ha escrit:El kaspersky, des de que el tinc (pagant) s'han acabat tots el problemes.
El pots trobar a softonic.com
Vsssssssss
007
[align=center]http://www.remences.com[/align]
- Bravo
- Presentats
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Si vols el McAfee oficial, ens podem trobar en algun lloc a Barna dilluns i t'en passo una còpia.
De totes maneres, no hi ha cap fabricant de sabates, que regali les sabates....i els virus... als fabricants d'antivirus no els hi cal posar-se a produir virus, hi ha prou capullo que els hi fa la feina....t'ho puc assegurar.
Salut
De totes maneres, no hi ha cap fabricant de sabates, que regali les sabates....i els virus... als fabricants d'antivirus no els hi cal posar-se a produir virus, hi ha prou capullo que els hi fa la feina....t'ho puc assegurar.
Salut
- Sumbadillo
- Presentats
- Entrades: 222
- Membre des de: dc. març 14, 2007 10:59 am
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Jo utilitzo aquest des de fa un munt de temps i cap problema..
http://www.eset.com/download/download_NT.php?lang=sp
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
stromkel ha escrit:AVG free és gratuït
En vaig quedar fins els nassos del AVG, porta spybots i altra porqueria. El tinc en el portàtil vell perqué i tinc el Windows Millenium i no hi puc possar el Kasspersky.
He provat el Panda, el Norton, el Trend-Pcilind i molts d'altres de gratuits i pagant !!!!
Desde de que tinc el Karsperky s'han acabat els problemes tal i com he dit abans.
Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo faig servir l'Avast. És gratuit a nivell d'usuari. Només cal que renovis la llicència cada any. El podeu trobar aquí.

Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Bravo
- Presentats
Al final m'he instalat el McAfee, però no és l'oficial. Jo treballo a Barcelona de 8 a 15'00. Si et va bé el Port Olímpic, sí que m'interessaría una copia d'aquest antivirus. N'hi ha molts dels que he consultat que diuen que és el millor. Si et va bé, envia'm un privat i em dones el teu mòvil i quedem.:)alucinamaripili ha escrit:Si vols el McAfee oficial, ens podem trobar en algun lloc a Barna dilluns i t'en passo una còpia.
Salut
M'el baixarè pel que pugui passar. Gràcies.Jo faig servir l'Avast. És gratuit a nivell d'usuari. Només cal que renovis la llicència cada any. El podeu trobar aquí.
Doncs jo el vaig tenir pagant i nomès que em va donar problemes. :? :?En vaig quedar fins els nassos del AVG, porta spybots i altra porqueria. El tinc en el portàtil vell perqué i tinc el Windows Millenium i no hi puc possar el Kasspersky.
He provat el Panda, el Norton, el Trend-Pcilind i molts d'altres de gratuits i pagant !!!!
Desde de que tinc el Karsperky s'han acabat els problemes tal i com he dit abans.
Vssssssssss
007
Moltes mercès. També ho tindrè en compte per si de cas. De l'únic que n'estic segur és de que mai més m'instalarè ni el Norton ni el BitDefender. :pcenfado :pcenfado :pcenfadoJo utilitzo aquest des de fa un munt de temps i cap problema..