COMENÇA EL MUNDIAL DE MOTO GP
Moderador: Airald
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
COMENÇA EL MUNDIAL DE MOTO GP
Aquest diumenge comença el mundial, la primera cursa pinta molt bé, de nit a Qatar....promet.
http://www.motogp.com/
http://www.tvemotogp.es/
http://www.motogp.com/
http://www.tvemotogp.es/
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
18:00............ 125 cc
9:15.............. 250 cc
21:00............ moto GP
TVE 1 i suposo que Eurosport
9:15.............. 250 cc
21:00............ moto GP
TVE 1 i suposo que Eurosport
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Marder
- Presentats
- Entrades: 28
- Membre des de: dg. maig 06, 2007 2:52 pm
- boncopdegas
- Presentats
- Entrades: 85
- Membre des de: dg. feb. 25, 2007 12:07 am
- Ubicació: Castellserà (Lleida)
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Més aviat un intent de copia d'en Rossi....J@N LINCE ha escrit:boncopdegas ha escrit:Simplement desitjo que guanyi el millor :D
Que es??????? :?
En: ROSSIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!! :jump :bow :ban :cerv
I jo dic: ¡¡¡¡FORZA LORENZO !!!!!!!!
Que es chulo? Pues: Ole sus huevssssss!!!!!!!!
O sigui Lorenzo = rossi de todo a 100
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- J@N LINCE
- Presentats
Ride ha escrit:Més aviat un intent de copia d'en Rossi....J@N LINCE ha escrit:boncopdegas ha escrit:Simplement desitjo que guanyi el millor :D
Que es??????? :?
En: ROSSIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!! :jump :bow :ban :cerv
I jo dic: ¡¡¡¡FORZA LORENZO !!!!!!!!
Que es chulo? Pues: Ole sus huevssssss!!!!!!!!
O sigui Lorenzo = rossi de todo a 100
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Jo he dit que ROSSI es el millor!!!!!!
Ara, animo al Lorenzo per que em sembla bon pilot,i si es una mica txulo, QUE?
I molt em sembla pero veurem al Lorenzo per davant del Pedrosa, i si no "tiempo al tiempo"
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Alucinamaripili
- Presentats
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Segon millor temps...
LORENZO!!!!
Diuen que es una copia d'en Rossi, el que més m'agrada es que als fans d'en Rossi no els hi agrada. Jo no ho entenc per que fa exactament el mateix que ell.
Es nota que no soc fan d'en Rossi????
Força Lorenzo i Elias.
Aquest any em sembla que disfrutaré. :roll: :roll:
LORENZO!!!!
Diuen que es una copia d'en Rossi, el que més m'agrada es que als fans d'en Rossi no els hi agrada. Jo no ho entenc per que fa exactament el mateix que ell.
Es nota que no soc fan d'en Rossi????
Força Lorenzo i Elias.
Aquest any em sembla que disfrutaré. :roll: :roll:
Salut i kilómetres
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- J@N LINCE
- Presentats
- Alucinamaripili
- Presentats
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Alucinamaripili
- Presentats
- J@N LINCE
- Presentats
siono1000 ha escrit:Segon millor temps...
Que als incondicionals de ROSSI, no ens agrada Lorenzo?
En el meu cas t`equivoques, ja ho he dit una mica més amunt.
Com ja vaig dir, en Lorenzo, per davant de Pedrosa.
Ara, no es pot negar el carreron d`en Pedrosa.
El seu problema(segons jo), es que li manca "la chispa" dels campions, la determinacio que es veu en Lorenzo, en Rossi, de guanyar o caure, de anar a "cuchillo" passi el que passi.
Pel meu parer el Pedrosa es molt bo per mantindre un ritme constant de carrera, pero li falta aquell punt de bogueria dels campions.
Acaba el gran premi (molt gran), Pedrosa acaba 3º , pero parla que semble que li preguntesin per un altre, si... o no, vale,..... :shock:
En cambi en Lorenzo (al que molts critiquen), diu:
"La culpa es mia", :shock: ¿culpa de que?, jo crec que no s`habia adonat encara del que havia fet. 8)
De totes totes, felicitats per en Lorenzo, Pedrosa, Stoner(apisonadora) y
¿Rossi?, :( doncs no ho se, ho te dificil per explicar lo de ahir.
Rossi portaba: Millors neumatics(bridgestone/Stoner), segona millor moto(Yamaha/Lorenzo) i va Dovi i sel passa per la pedra.
Pero, no donem a Rossi per perdut, aquesta carrera ere molt estranya.
A la nit, temperatures dolentes pels neumatics,etc...
No será fins a Jerez que veurem millor el potencial de cadasqu.
P.D: HAYDEN vijila el seient, que hi ha un noi italia (DOVI) que el vol, i...
a lo millor li donen.

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
La carrera d´ahir va ser molt bona!
Les primera meitat de la cursa amb la sortida increible d´el dani i el grup de 5-6 pilots al davant de la cursa!!
Pero a meitat de la cursa suposo que la lesio va passar factura al Dani, a mes del que tu comentes Juanjo, al Dani li falta aquella punta de "mala llet" per ser un numero u.
Pocs avançaments al limit he vist al dani, poques apurades,....tot el contrari que Stoner (quin avançament a la recta d´arribada de 4 a 1)
I que el Lorenzo,Rossi i Dovizioso. Els avancen....es igual al proxim revolt ja els hi tornen l´avançament.
Els ultims 3-4 revolts de Rossi i Dovi....IMPRESSIONANTS
En fi.... que no m´agrada pero aquest any crec que estarem en un monoleg de Stonner, amb un Lorenzo espectacular que acabara 2 i amb un rossi que lluitara cos a cos amb el Pedrosa per la 3 plaça.
EN dovi...l'any vinent si , pero aquest al ser una moto no oficial....a mitja tmeporada se li acabar el misto :(
Les primera meitat de la cursa amb la sortida increible d´el dani i el grup de 5-6 pilots al davant de la cursa!!
Pero a meitat de la cursa suposo que la lesio va passar factura al Dani, a mes del que tu comentes Juanjo, al Dani li falta aquella punta de "mala llet" per ser un numero u.
Pocs avançaments al limit he vist al dani, poques apurades,....tot el contrari que Stoner (quin avançament a la recta d´arribada de 4 a 1)
I que el Lorenzo,Rossi i Dovizioso. Els avancen....es igual al proxim revolt ja els hi tornen l´avançament.
En fi.... que no m´agrada pero aquest any crec que estarem en un monoleg de Stonner, amb un Lorenzo espectacular que acabara 2 i amb un rossi que lluitara cos a cos amb el Pedrosa per la 3 plaça.
EN dovi...l'any vinent si , pero aquest al ser una moto no oficial....a mitja tmeporada se li acabar el misto :(
Ex ...moltes coses
- J@N LINCE
- Presentats
Steelman ha escrit: Pocs avançaments al limit he vist al dani, poques apurades,....tot el contrari que Stoner (quin avançament a la recta d´arribada de 4 a 1)
ESTIC AMB TU. :bow J o també crec que la lesió d`en Pedrosa no ens la deixat veure al 100x100. Pero es lo que diem li falta "algo" més.
Tens rao amb lo del "DOVI",Steelman ha escrit:EN dovi...l'any vinent si , pero aquest al ser una moto no oficial....a mitja tmeporada se li acabar el misto
¿pero, i si li donen la moto de 2008 que no ha volgut Hayden?
O el lloc de Hayden a HRC, Doviziosso te una clausula al seu contracte, que pot martxa del seu equip en qualsevol moment si el crida HRC.

- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Tots son bons pilots, pero el conjunt Stoner-Ducati-Bridgetone, ara per ara son imbatibles, en Rossi té problemes de neumatics i haura de treballar molt en aquest sentit, els Bridgstone sembla que no tenen el mateix rendiment amb la Yamaha.
En quan al Dani, sempre hi ha quelcom que no ens deixar esbrinar el que pot donar de si, penso que si ho té tot a punt es el pilot més fi i cerebral, i quan això succeix guanya amb diferencia.
El Dovizioso en la seva linia, sempre a roda fins les ultimes voltes per després avançar (si pot).
Salut.
En quan al Dani, sempre hi ha quelcom que no ens deixar esbrinar el que pot donar de si, penso que si ho té tot a punt es el pilot més fi i cerebral, i quan això succeix guanya amb diferencia.
El Dovizioso en la seva linia, sempre a roda fins les ultimes voltes per després avançar (si pot).
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA