REIVINDICACIÓ

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

REIVINDICACIÓ

Entrada Autor: Sagal » dl. set. 01, 2008 1:48 pm

Imatge

Tinc la nacionalitat espanyola i visc a Catalunya i vull ser solidari amb la resta dels espanyols i viceversa. NO VULL ser diferent, però si vull ser i tenir els mateixos drets i les mateixes condicions de vida que tots ells.
Per aixo :
VULL: Que la meva I.P.C., ( l'últim del 4,10 % ) sigui el de la mitjana de tota Espanya, o sigui, el 3,80 %. Cada any és superior a Catalunya i m'allunya de la resta dels espanyols.
VULL: Que un habitatge a Barcelona, valgui el mateix que una altra en qualsevol punt d'Extremadura. El cost d'una a Barcelona em permetria comprar tres a Extremadura, viure en una i llogar les altres dues i així aconseguiria incrementar els meus ingressos.
VULL: Que l'aigua, que jo pago a 18,00 EUR m3, valgui igual que la d'una urbanització pròxima a València, que costa 0,20 EUR m3.
VULL: Que el bitllet ordinari del Bus de Saragossa amb un cost de 0,75 EUR, sigui el que em costa a mi, que ara pagament 1,30 EUR per desplaçament urbà.
VULL: Que l'Impost de Transmissions Patrimonials del País Basc, que ara està exempt, sigui igual per als meus fills quan heretin (si és que ho assoleixen), ja que a Catalunya s'aplica una escala semblant a la de l'I.R .P.F.
VULL: Que la ITV , que a Melilla costa 19,00 EUR, sigui la qual jo pagui aquí en comptes dels 44,65 EUR que es la que jo pago
VULL: Que de les sis sortides per carretera que té per exemple la ciutat de Madrid, siguin de pagament almenys cinc, com passa a Barcelona.
VULL: Que quan els meus fills comencin el curs tinguin els llibres de text gratuits com a Extremadura i no gastar-me entre 200 i 300. euros com aquí i ara.

VULL: Que la xarxa d'autopistes que travessa Andalusia, Extremadura, Murcia, Castella-la Manxa i Castella-Lleó sigui totalment de pagament i tan cara com la qual cobreix Catalunya, i no gratuïta com ara malgrat que la densitat del seu tràfic és 1/5 part de nostres autopistes.
VULL: Implants dentales GRATUÏTS com a Extremadura.
VULL: Per si canvi d'opinió algun dia, canvi de sexe GRATUÏT com a Extremadura.

VULL: Que quan vagi a comprar un ordinador als meus fills, tingui una subvenció igual que a Andalusia, País Basc, Cantàbria, Astúries etc.…

VULL: En definitiva, SER IGUAL QUE UN CIUTADÀ EXTREMEÑO, ANDALÚS, MANCHEGO, CASTELLÀ O LLEONÈS. Com pensionista, tindré uns ingressos idèntics que qualsevol altre semblant a mi.
Per això, quan jo sigui IGUAL que tots els espanyols, amb tot el que em sobri, gustosament SERÉ SOLIDARI !!!
Fins llavors ho sóc per força però que no em toquin els collons parlant d' igualitats ...
ImatgeImatge

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. set. 01, 2008 2:22 pm

:bow :bow :bow
AMEN

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. set. 01, 2008 3:32 pm

Amen Amen, clar que si. Perooooo compte que tambè ho aprofiten molt per anar tirant pilotes fora.

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dl. set. 01, 2008 8:17 pm

Tot i estar d`acord, amb molt bona part de el teu alegat.

He de dirte, que moltes de les coses que demanes (i jo també), son competencia de la generalitat.

Es cert, que a més competencies, hi ha de haber més ingresos.

Peró, amb aquestos ingresos de més ( tots els que fessin falta), tindriem els avantatges que menciones????

Jo, em temo molt, que aquesta classe politica que tenim (TOTS LOS POLITICS ) , ho invertirien de manera que continuessim igual que ara.

Espero equivocarme.

Dit aixó, jo no vull:

Que fora d`aqui, paguin peatges.

NO vull, que els hi costi més el bus.

NO vull, viure a Barcelona: Amb lo que coste un pis a Barcelona, tinc tres a LLeida (Tarrega).

NO vull que cap pare pagui llibres. ETC....

Es a dir:

NO LI DESITJO A NINGU, LO QUE PATIM AQUÍ.

A LO MILLOR AQUESTA ES LA DIFERENCIA. :wink:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dl. set. 01, 2008 8:21 pm

J@N LINCE ha escrit:Tot i estar d`acord, amb molt bona part de el teu alegat.

He de dirte, que moltes de les coses que demanes (i jo també), son competencia de la generalitat.

Es cert, que a més competencies, hi ha de haber més ingresos.

Peró, amb aquestos ingresos de més ( tots els que fessin falta), tindriem els avantatges que menciones????

Jo, em temo molt, que aquesta classe politica que tenim (TOTS LOS POLITICS ) , ho invertirien de manera que continuessim igual que ara.

Espero equivocarme.

Dit aixó, jo no vull:

Que fora d`aqui, paguin peatges.

NO vull, que els hi costi més el bus.

NO vull, viure a Barcelona: Amb lo que coste un pis a Barcelona, tinc tres a LLeida (Tarrega).

NO vull que cap pare pagui llibres. ETC....

Es a dir:

NO LI DESITJO A NINGU, LO QUE PATIM AQUÍ.

A LO MILLOR AQUESTA ES LA DIFERENCIA. :wink:
EL DESITGOS EXPOSATS NO DIUEN QUE PATEIXIN COM AQUI, DIUEN QUE NOSALTRES VOLEM PATIR COMA ALLA
ImatgeImatge

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Re: REIVINDICACIÓ

Entrada Autor: J@N LINCE » dl. set. 01, 2008 8:30 pm

Sagal ha escrit:

VULL: Que de les sis sortides per carretera que té per exemple la ciutat de Madrid, siguin de pagament almenys cinc, com passa a Barcelona.

VULL: Que la xarxa d'autopistes que travessa Andalusia, Extremadura, Murcia, Castella-la Manxa i Castella-Lleó sigui totalment de pagament i tan cara com la qual cobreix Catalunya, i no gratuïta com ara malgrat que la densitat del seu tràfic és 1/5 part de nostres autopistes.

Ho deia per aixo.

De tota manera, disculpes. :wink:

:wink:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dl. set. 01, 2008 9:20 pm

"Tinc la nacionalitat espanyola i visc a MELILLA i vull ser solidari amb la resta dels espanyols i viceversa. NO VULL ser diferent, però si vull ser i tenir els mateixos drets i les mateixes condicions de vida que tots ells."

NO FIRMO
Sóc diferent

J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » dt. set. 02, 2008 12:34 am

si,si tot esta molt ben explicat,pero els peatges mes cars son de la generalitat i continuent pagan :evil:
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Respon

Torna a “Cerveseta”