Us poso unes fotos (són de la Carme -Fageda-):
tota la penya al camping de Fraga

Com podeu veure n'hi que porten tenda de sostre, és una passada, allà on arribis, plantes el cotxe, desplegues, poses l'escala i en un minut tens una tenda confortable amb un senyor matalàs i edredó nòrdic. (jo sóc dels de la 2 seconds del decathlon, )

Ruta de tot el dia, són molt molt grans els Monegros, però molt !

Aquí pensava que em trobaria al John Wayne amb el cavall i tot !

I aquí on vam fer nit, un lloc realment surrealista, el pilar és d'un antic pont que l'exèrcit republicà va dinamitar en retirada, molt a prop de Belchite, Està en mig d'un canó, 'desfiladero', molt wapo, semblava el típic escenari de 'asalto a la diligencia' -ho sento però el western em surt en castellà-.

Vam acampar dins una bauma, gran, molt gran, anàvem 12 cotxes, unes 20 tendes, 35 persones, i van cabre-hi cotxes, tendes, taules.... calculo que fa 80 metres d'ample, 40-50 de fons i 20 d'alt, brutal !!!

Dins la bauma teníem fins i tot cuina (el mestre butifarrer sóc jo).

A l'endemà més ruta, més Monegros,

Un dinaret a la vora de l'Ebre, i a l'ombra d'un pont... això de ser autosuficient i convertir el cotxe en una màquina d'expedició és una passada, allà on et rota muntes el dinar.

Doncs apa, espero que us hagi agradat, volia compartir amb vosaltres una altra de les passions que tinc.