mossos, borratxos i sanitaris

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

mossos, borratxos i sanitaris

Entrada Autor: Gandalfgs » dg. set. 28, 2008 5:23 pm

Moltes vegades critiquem la feina dels mossos (jo el primer :twisted: ), amb tot solsament és de la secció de transit... ahir a l'arribar a casa després d'anar al cine, veig un cotxe de mossos davant de casa!

fotuda vaig pensar hi ha un control davant de casa, ja és mala sort que avui m'hagi fotut una birra de les bones 14º.
Quant vaig arribar a la porta de casa, veig la raó de l'estada d'els mossos: un borratxo al mig del carrer estirat degut al resultat d'una baralla. Vaja ja hi tornem a ser.

Cal dir que a la plaça de l'esglèsia de Celrà generalment hi sol haver merder a les nits, l'alcohol, les drogues, vaja el trafic de drogues i persones amb un alt nivell cultural! pudulen per aquest lloc.

En fi un cop vaig haver entrat la moto a casa vaig anar al balco a disfrutar de l'espectacle (un gran hermano en directe sempre és millor que el de la tele) el borratxo tot i que estava estirat a terra encare s'encarava als mossos (no s'aguantava dret pero de boca...). Un cop va venir l'ambulancia amb certes dificultals s'el va endur a l'hospital on evidentment li devien diagnosticar una intoxicació etilica, altrament dit borratxera! (el remei és fàcil: dormir)

Deunido quina feina que han de fer, realment ja els la regalo, soposo que hi han moltes coses que nosaltres no veiem i aquest cos fa. De fet potser és a causa de la seva profesionalitat que fan sense fer soroll, pero fan.

Si la justicia fora tant eficient com els mossos realment les detencions funcionarien.

No vull dir que siguin perfectes, pero el perill d'aquest ofici es força gran, desde una simple ganivetada, una xeringa infectada, una pistola...

Salut.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: mossos, borratxos i sanitaris

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. set. 28, 2008 5:35 pm

gandalfgs ha escrit:Moltes vegades critiquem la feina dels mossos (jo el primer :twisted: ), amb tot solsament és de la secció de transit...

Òbviament això es un fòrum de motos i quan ens referim als mossos, per defecte ,ens referim sempre als de trànsit. :wink:

Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Respon

Torna a “Cerveseta”