MOLTES FELICITATS !!!!

Moderador: Airald
Si que realment desitjo veure't el dinar de Nadal i espero que estiguis ja bé del tot, ara ens has deixat amb l'ai al cor.Lluneta ha escrit::D Lo primer de tot es disculparme per no haver entrat en tot aquest temps. Tinc les meves petites raons i per desgracia son degudes a enfermetat,aquelles que penses o dius que mai et tocaran pero per desgracia ningu es lliure. No es el moment ni el lloc per explicar pero avui he entrat perque el diumenge em vaig trobar a un company d'aqui a Andorra i em va dir que m'estaven felicitant per aqui, i la veritat ja ni m'enrecordaba.
Us tinc a tots al pensament i la veritat aquest silenci ha sigut trist per mi pero he hagut de centrarme en altres coses. Aixi i tot tinc al cap el dinar de Nadal que espero anar i poder ensenyar a tots la meva Lluneta i que veieu lo maca que es, perque en part la pasió per la moto que tinc es cosa vostre, de James, de Albert, de Arbe, de Pacs i de molts mes.
Intentare entrar mes sovint com abans, i de mentres un petonas molt gran per tots. Us estimo :!: