Dia dels enamorats: Sant Jordi!

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Dia dels enamorats: Sant Jordi!

Entrada Autor: Angeleta » dl. feb. 16, 2009 2:22 pm

Avui, dilluns 16 de febrer, dos dies després de Sant Valentí, voldria fer un petit comentari referent al "dia dels enamorats". Tanmateix, abans voldria deixar clar el meu respecte per a aquells que el celebren (sobretot si els regalen una moto com he vist en algun post! Quina sort, noi! :D )

Jo només voldria recordar, seguint la línia que vaig encetar amb el tió i les icones nadalenques, que el dia dels enamorats a Catalunya és, tradicionalment, Sant Jordi. Així doncs, tot i comprendre el Pare Noël, Halloween i Sant Valentí, jo, un cop més, encoratjo a mantenir les NOSTRES tradicions: Tió i Reis, Castanyada i Sant Jordi.

Com deia aquell que sortia a Dinamita: "Reflexionem-hi, si us plau, reflexionem-hi".
:love :Saltant
Angeleta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 16, 2009 7:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dl. feb. 16, 2009 2:26 pm

A mi cada any em passa el mateix: algú em diu "ja li has fet el regal a la Núria?" I jo dic "quin regal?".

Per a nosaltres el 14 de febrer és igual al 16 de març (per dir-ne algun).
sergibuda

they called me an accident

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. feb. 16, 2009 2:27 pm

Exacte per mi el dia dels enamorats tambe es sant jordi.

PD: et moc aixo a cervesseta ;)
Ex ...moltes coses

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dl. feb. 16, 2009 3:15 pm

Sí estic amb vosaltres però visto lo visto segur
que la data de Sant Valentí la recordo molt de
temps.Ara els enamorats per Sant Jordi,i tant,encara
que ja no crec que caigui res mes :oops:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

joanp55
Presentats
Entrades: 498
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Dia dels enamorats: Sant Jordi!

Entrada Autor: joanp55 » dl. feb. 16, 2009 5:58 pm

Angeleta ha escrit:Avui, dilluns 16 de febrer, dos dies després de Sant Valentí, voldria fer un petit comentari referent al "dia dels enamorats". Tanmateix, abans voldria deixar clar el meu respecte per a aquells que el celebren (sobretot si els regalen una moto com he vist en algun post! Quina sort, noi! :D )

Jo només voldria recordar, seguint la línia que vaig encetar amb el tió i les icones nadalenques, que el dia dels enamorats a Catalunya és, tradicionalment, Sant Jordi. Així doncs, tot i comprendre el Pare Noël, Halloween i Sant Valentí, jo, un cop més, encoratjo a mantenir les NOSTRES tradicions: Tió i Reis, Castanyada i Sant Jordi.

Com deia aquell que sortia a "Dinamita": Reflexionem-hi, si us plau, reflexionem-hi".
:love :Saltant
Tota la vida m'he negat a cel.lebra el dia de "Sant Valentín". A part que ho trobo una imposició castellana i comercial, que mes bonic que celebrar-ho per Sant Jordi amb una rosa vermella. :wink:
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS

Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Entrada Autor: Angeleta » dl. feb. 16, 2009 7:53 pm

Steelman ha escrit: PD: et moc aixo a cervesseta ;)
Ja podia anar jo buscant el post... :roll: jeje L'havia posat a general perquè era on se'n parlava.

Òscar, No m'estranya que sí que celebris Sant Valentí si et fan aquests regals! Jo podria arribar a plantejar-me els meus principis pel que fa a aquesta "festa" per un regalet com aquest...
Ja cal que a la teva família els regalis un bons rams de roses el 23 d'abril, eh?
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Respon

Torna a “Cerveseta”