Un Cubà es volia casar amb una noia jueva i per això li va demanar permís al pare d’ella.
En anar a la casa dels jueus, el pare li va explicar:
-Nosaltres som jueus i tenim una manera peculiar de fer les coses, si et vols casar amb la meva filla, hauràs de passar una prova. Agafa aquesta poma i torna demà. Al tornar el dia següent el pare li pregunta:
- Què me l’he menjat! Tenia gana - li diu el Cubà.
El jueu li diu rascar la barba:
- Humm, malament, molt malament. Nosaltres els jueus pelem la poma i amb la pell fem un vi deliciós, després la partim en dues, ens mengem una meitat i la resta la vam repartir entre la família. Després les llavors les venem en el mercat i si ens sobren, les sembrem a la casa.
- ¿Te n’adones? No ens donem el luxe de desaprofitar el més mínim de cada aliment.
Així som nosaltres. Et donaré una altra oportunitat. Pren aquest xoriço i torna matí.
El Cubà va marxar tot vermell i torna al dia següent.
-Molt bé, - li diu el jueu
- Què has fet amb el xoriço?
-Bé Senyor-respon el noi-, amb la corda que lligava el xoriço, em vaig fer uns cordons per les sabates, amb el tros de metall que portava a la punta, vaig fer una medalleta per a la seva filla, després partí el xoriço en rodanxes, em vaig menjar un tros i la resta ho va repartir entre la meva família i els pobres.
-Molt bé-diu el jueu-, i que has fet amb el folre del xoriço?
- Un condó, li vaig ficar a la seva filla, i aquí li porto la llet per que li faci un Capuchino a la seva mare!
cubans i jueus
Moderador: Airald
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
cubans i jueus
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
-
- Presentats
- Entrades: 138
- Membre des de: dt. gen. 08, 2008 1:27 pm
- Ubicació: Girona