QUE COÑO QUIERE DECIR LOS VAMOS A CHORREAR ?????????
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops:
Moderador: Airald
No tinc el més mínim interès en posar-me al dia en quant a futbol. No m'ha agradat ni m'agradarà mai. :( És que no sé què hi veieu en el futbol..... :lol:Albert ha escrit:
Randy, te a veure amb el mon de l’esport suprem del futbol, entenc que no ho coneixis, però ja et van dir que a veure si et posaves al dia!!!
Ahhhhh, clarrrrrrrrrrrr!!! I com que el Madrid va guanyar els van "chorrear", oi?????Xurrumeku ha escrit:Es lo que va dir el president del Madrid , referent al partit contra el LIVERPOL
los vamos a chorrear!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÉS DESESPERANT..............................RANDY, EL MADRIT VA PERDRE!!!!!!!!!!!!!!!Randy-650 ha escrit:Ahhhhh, clarrrrrrrrrrrr!!! I com que el Madrid va guanyar els van "chorrear", oi?????Xurrumeku ha escrit:Es lo que va dir el president del Madrid , referent al partit contra el LIVERPOL
los vamos a chorrear!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aras ho entenc. Gràcies!!!!!!!!! :D
Jo tampoc, si entenem com a futbol el que practiquen els 19 equips de la Lliga que no són el BarçaOscar ha escrit:No se com us pot agradar el futbol ,ja,ja :oops:
1) Jo només sóc un currante més, llegeix soci-cooperativista d'Hijpanistat, SCI.Gs12 red ha escrit:Sr. Kel Patró <Director General de Hijpanitat:
QUE COÑO QUIERE DECIR LOS VAMOS A CHORREAR ?????????
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops::evil: :twisted: :roll:
:!: