“ Lesiones osteocondrales en la superficie en carga del cóndilo femoral externo y región posteroesterna de la meseta tibial, con edema en la médula ósea postcontusional.
Ruptura del ligamento cruzado anterior.
Derrame articular en cantidad moderada.”
Sembla que tinc una lesió força greu segons el traumatòleg, greu segons el barem del que pot passar al genoll.
Que quedi clar que no he caigut amb la moto!!! ( toco ferro per que encara mai he passat per aquesta mala experiència), sinó que m’ho vaig fer jugant amb el meu fill petit al menjador de casa, el meu fill petit ja te 22 anys. Hi ha coses que a partir de certa edad ja no s'han de fer. :roll:
Al traumatòleg li ha costat d’entendre i preguntava si no havia caigut amb la moto ja que el cop a l’os és difícil de veure en altres casos que no siguin aquest.
També afegir que de moment no veu que tinguem d’operar, un parell de setmanes de repós per curar el traumatisme de l’os, que segons ell és el que en fa mal i mirar si el genoll no falla. Diu que a ell li sembla que el lligament trencat ja el podia tenir d’abans i que jo recordi l’únic cop a la meva vida que podria haver-lo trencat…fa molts anys, tants com 35 anys i diu que podria ser. :shock:
Dues setmanes mes de repos, una genollera, que no faci caminades, ni bicicleta, ni res d’agenollar-me…de moment res d’ermites. :D i vida semi-normal, si cal després una mica de recuperació i mirar com queda el genoll.
En moto diu que si que hi puc anar, si no fa mal el genoll.
Ja veieu, sense sortir de casa també poden passar accidents. :oops:
Salut.