COPA, LLIGA I CHAMPIONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moderador: Airald
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
G E N I A L ! ! ! !
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Manel2
- Presentats
- Entrades: 27
- Membre des de: dt. feb. 17, 2009 9:43 pm
- Ubicació: sant boi de llobregat
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Xurrumeka
- Presentats
- Xurrumeka
- Presentats
- Edu74
- Presentats
- Entrades: 261
- Membre des de: ds. abr. 18, 2009 8:12 pm
- Ubicació: Vilanna (Gironès)
- Contacta:
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Edu74
- Presentats
- Entrades: 261
- Membre des de: ds. abr. 18, 2009 8:12 pm
- Ubicació: Vilanna (Gironès)
- Contacta:
- ARBE
- Presentats
- Xurrumeka
- Presentats
- ARBE
- Presentats
bufff, s'em fa difícil d'explicar si paga la pena, però crec que si, està bé.
Aquest matí a la feina comentant la cosa amb els companys he tret aquests punts.
·No és la 2ª part del codi da vinci, es veu que és una idea molt generalitzada, no té res a veure una amb l'altre.
·M'he llegit els llibres l'un i l'altre, la peli del codi da vinci no l'he vista.
·Estaré molt de temps reflexionant sobre les diferencies del mitjà escrit amb el mitjà audiovisual després d'haver vist aquesta peli, saps que darrerament he estat fent diferents guions i que em tiva força la comunicació audiovisual (m'he documentat una mica al respecte), i me n'he adonat que és molt molt important adequar el missatge al medi de comunicació.
·El tempo de la peli, és trepidant, i la resolució dels secrets a la simbologia sembla obra de bolets alucinogens, fins al punt que ho fa irreal, en el llibre en canvi tot és més reflexiu i justificat. A la peli costa creure que l'acció pugui transcorre en el temps que representa que ho fa, tens la sensació que veus blocs i que falten sequències.
·La peli està ben feta, molt (aspecte formal) determinats efectes de public a la plaça st. Pere estan descuidats i es nota que són sintètics, però m'ha agradat molt la manera d'introduir cada fil de la història al principi.
·Trobo que el Don Brown quan escriu s'encigala massa (els 2 llibres que he llegit) a prop al final, se li en va l'olla, es complica i allarga innecessàriament una història que fins llavors era perfecta, rodona, i això li complica molt la cosa al director a l'hora de fer la peli, es veu un sobrecalentón fantasiós que a mi em sobra.
·No he vist el Codi da Vinci, pero imagino que serà més tipus Indiana Jones, i aquesta és més tipus la jungla de cristal, no sé si s'entendrà el símil...
·Sobretot, no us deixeu les crispetes.
Aquest matí a la feina comentant la cosa amb els companys he tret aquests punts.
·No és la 2ª part del codi da vinci, es veu que és una idea molt generalitzada, no té res a veure una amb l'altre.
·M'he llegit els llibres l'un i l'altre, la peli del codi da vinci no l'he vista.
·Estaré molt de temps reflexionant sobre les diferencies del mitjà escrit amb el mitjà audiovisual després d'haver vist aquesta peli, saps que darrerament he estat fent diferents guions i que em tiva força la comunicació audiovisual (m'he documentat una mica al respecte), i me n'he adonat que és molt molt important adequar el missatge al medi de comunicació.
·El tempo de la peli, és trepidant, i la resolució dels secrets a la simbologia sembla obra de bolets alucinogens, fins al punt que ho fa irreal, en el llibre en canvi tot és més reflexiu i justificat. A la peli costa creure que l'acció pugui transcorre en el temps que representa que ho fa, tens la sensació que veus blocs i que falten sequències.
·La peli està ben feta, molt (aspecte formal) determinats efectes de public a la plaça st. Pere estan descuidats i es nota que són sintètics, però m'ha agradat molt la manera d'introduir cada fil de la història al principi.
·Trobo que el Don Brown quan escriu s'encigala massa (els 2 llibres que he llegit) a prop al final, se li en va l'olla, es complica i allarga innecessàriament una història que fins llavors era perfecta, rodona, i això li complica molt la cosa al director a l'hora de fer la peli, es veu un sobrecalentón fantasiós que a mi em sobra.
·No he vist el Codi da Vinci, pero imagino que serà més tipus Indiana Jones, i aquesta és més tipus la jungla de cristal, no sé si s'entendrà el símil...
·Sobretot, no us deixeu les crispetes.
-----------
- Xurrumeka
- Presentats
Jo m'he llegit els dos llibres i quan vaig anar a veure "el codi da vinci" em va decebre molt, per això et preguntava què tal estava aquesta. És cert que no tenen a veure res un llibre i l'altre, només el personatge principal és el mateix en els dos llibres.
En fi, demà sortirem de dubtes.....
En fi, demà sortirem de dubtes.....
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- Electra
- Presentats
- Entrades: 550
- Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
- Ubicació: Tarragona
HOLA GENT!!! :lol:
Jo vaig fer el mateix que l'ARBE, vaig anar al cinema a veure "angeles y demonios" i quan vem sortir ens vem afegir a les pitades de tots els cotxes que trobavem, i per acabar-ho de rematar; vem treure el cap per la plaça de la Font (per aquells que no sou de Tarragona, és la plaça de l'Ajuntament).
Xurrumeca: a mi la peli em va agradar, no sóc tant obsevadora com l'Arbe (tema extres de cartró), però et té en tenssió fins al final.
FINS AVIAT
Jo vaig fer el mateix que l'ARBE, vaig anar al cinema a veure "angeles y demonios" i quan vem sortir ens vem afegir a les pitades de tots els cotxes que trobavem, i per acabar-ho de rematar; vem treure el cap per la plaça de la Font (per aquells que no sou de Tarragona, és la plaça de l'Ajuntament).
Xurrumeca: a mi la peli em va agradar, no sóc tant obsevadora com l'Arbe (tema extres de cartró), però et té en tenssió fins al final.
FINS AVIAT